Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лічильники
Очікувана вартість
3 370 000,00 UAH
UA-2020-01-11-000186-a 10a83e81e7f948798e67dd6eaf1e276f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошина Ганна Жирайрівна

+380504764075 Anna.Voloshina@en.lg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганське енергетичне об`єднання»
Код ЄДРПОУ: 31443937
Місцезнаходження: 92700, Україна , Луганська обл., Старобільськ, вул. Горького 123
Контактна особа: Волошина Ганна Жирайрівна
+380504764075
Anna.Voloshina@en.lg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 15:45
Очікувана вартість: 3 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 штуки
Лічильник електричної енергії трифазний електронний (380В) 120А або аналог (еквівалент) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
10 штуки
Лічильник 3-фазний типу АСЕ 6000 трансформаторного включення, кл.0,5S або аналог (еквівалент) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
5910 штуки
Лічильник 2102-02 М2 або аналог (еквівалент) (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює розрахунки за фактично отриманий товар протягом 180 календарних днів з моменту отримання Товару та підписання Сторонами здавально-приймальних документів на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, або шляхом видачі простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Постачальнику на суму фактично поставленого Товару. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично отриманих Товарів. В момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отриманий Товар у Покупця припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передається за актом прийому-передачі. Постачальник зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі. За наявності фінансування Покупець має право, але не зобов’язаний здійснити повну або часткову попередню оплату Товару. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 13:55
ТД_лічильники ЛЕО_2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛБАТ" 3 188 940,00
UAH з ПДВ
3 188 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" 3 349 920,00
UAH з ПДВ
3 349 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛБАТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛБАТ"
#31111009
Переможець 3 188 940,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 09:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛБАТ"
#31111009
3 188 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 13:08
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 13:02
Доп. угода У-71-20.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 15:02
Договір У-71-20.pdf укладений
18 лютого 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог ч.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIІI, зі змінами та доповненнями (далі - Закон): - продовжити строк дії Договору достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 р. - доповнити Договір новою специфікацією (Додаток № 3) . Номер додаткової угоди: №1. Сума договору після внесення змін: 3 823 841,58 грн. (три мільйона вісімсот двадцять три тисячі вісімсот сорок одна гривня 58 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 637 306,93 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: в ДУ №1: 8077 шт.
Номер договору про закупівлю: У-71-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 823 841,58
UAH (в тому числі ПДВ 637 306,93 UAH)