Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (відновлення та заправка картриджів)
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2020-01-11-000047-b ed28780793804dfdac9a51127a2936d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Світлана Миколаївна

+380502289957 svetikbond160483@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бондар Світлана Миколаївна
+380502289957
svetikbond160483@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 10:07
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2020 10:07
Початок аукціону: 27 січня 2020 15:03
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


в межах кошторисних призначень на відповідний період
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3030 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (відновлення та заправка картриджів) (джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України)3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за даним Договором проводиться Замовником у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг та рахунку протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 10:03
Додаток 3.doc
11 січня 2020 10:03
Додаток 2.doc
11 січня 2020 10:03
Додаток 1.doc
11 січня 2020 10:03
ТД Заправка картриджів 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопросы по тендеру
Дата подання: 14 січня 2020 13:18
Дата відповіді: 16 січня 2020 15:57
1. Можно ли получить информацию касательно примерного количества заправок по каждой модели картриджа отдельно. По сколько картриджа разные и цены на их обслуживание могут существенно различаться, а согласно тендерной документации предложении должно даваться сразу на весь пул картриджей, нужно понимать каких моделей в обороте больше. 2. Касательно обслуживания отделений по области, можно ли добавить информацию относительно минимального количества картриджей, которые могут попадать в одну заявку (то есть, это может быть и один картридж на одну заявку или все-таки со стороны заказчика кто то будет следить чтобы картриджа собирали по несколько штук и только потом создавали заявку) данный вопрос существенно влияет на логистические затраты.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне. Приблизна кількість заправок та відновлень по моделям принтерів становить: HP05A-350, HP12A-200, HP13A-84, HP15A-30, HP17A-100, HP26A-85, HP30A-150, HP35A-45, HP49A-27, HP53A-180, HP83A-650, HP85A-530, Canon 047-10, Canon 103/303/703-6, Canon 719-6, Canon 725-10, Canon 728/726-150, Canon 727-10, Canon 737-12, Canon EP-27-35, ColorWay CW-H285M-10, ColorWay CW-HQ2612/FX10M-10, ColorWay CW-C737FM-10, KYOCERA TK-1170-330 штук.
Щодо питання, яке стосується кількості картриджів, які підлягають заправці для відправлення, тендерний комітет повідомляє наступне. Дане питання висвітлене у тендерній документації (Додаток №2) та проекті договору (Додаток №3). Однак, з урахуванням практики минулих періодів повідомляємо, що сервісними центрами головного управління здійснюється сукупний збір усіх картриджів необхідних для заправки, а не поодинокі їхні заправлення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-11-000047-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС КОМ", Код ЄДРПОУ:37591144
Дата подання: 28 січня 2020 11:56
Питання щодо визнання переможця
Питання щодо визнання переможця

Добрий день, могли би Ви прокоментувати на яких підставах була проведена оцінка кваліфікації переможця? В протоколі вказано що переможець ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА [2283203183] надав всі не обхідні документи згідно тендерної документації але на порталі відсутні наступні документи:
1. Згідно пункту 3 тендерної документації учасник торгів повинен був надати підписаний проект договору, але переможець його не надав.
2. Згідно пункту 5 тендерної документації про кваліфікаційні критерії переможцем:
a. не була надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації
b. не була надана довідка про згоду на обробку персональних даних
c. не була надана довідка довільної форми згідно статті 17
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 14:51
Відповідь міститься у прикріпленому файлі. Вимога (скарга) не задоволена.

Документи

28 січня 2020 14:51
IMG_0002.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА 239 370,00
UAH з ПДВ
226 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тимофеєв Д.О. 239 985,00
UAH з ПДВ
226 575,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 371 745,00
UAH з ПДВ
335 011,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС КОМ" 389 629,62
UAH з ПДВ
335 077,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 15:08
Scan0019.pdf
31 січня 2020 15:08
Scan0018.pdf
31 січня 2020 10:07
Scan0025.jpg
28 січня 2020 15:06
Scan0002.pdf
28 січня 2020 15:05
Scan.pdf
22 січня 2020 17:06
Пропозиція.pdf
22 січня 2020 17:06
Акт виконаних робіт 1.pdf
22 січня 2020 17:06
Акт виконаних робіт 2.pdf
22 січня 2020 17:06
Акт виконаних робіт 3.pdf
22 січня 2020 17:06
Акт виконаних робіт 4.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 17:02
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2020 17:02
проект договору.pdf
24 січня 2020 17:02
Копія паспорта 2.jpg
24 січня 2020 17:02
Копія паспорта 1.jpg
24 січня 2020 17:02
Копія ІПН.jpg
24 січня 2020 17:01
Довідка про санкції.pdf
24 січня 2020 17:01
Довідка про ліцензію.pdf
24 січня 2020 17:01
Гарантійний лист.pdf
24 січня 2020 17:01
ВИТЯГ Тимофеев 22.01.2020.pdf
24 січня 2020 17:01
Витяг 2019 р1.jpg
24 січня 2020 17:01
Витяг 2019 р.2.jpg
24 січня 2020 17:01
4ОПП.jpg
24 січня 2020 17:01
-CD61~1.PDF
24 січня 2020 17:01
_D40E~1.PDF
24 січня 2020 17:01
_C048~1.PDF
24 січня 2020 17:01
_B220~1.PDF
24 січня 2020 17:01
__41E1~1.PDF

Публічні документи

24 січня 2020 12:04
Пропозиція.pdf
24 січня 2020 12:04
Статут.pdf
24 січня 2020 12:04
Опис документів.pdf
24 січня 2020 12:04
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА

ФОП Тимофеєв Д.О.

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
Переможець 226 574,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 11:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА #2283203183

№ рішення у справі

63/45-р/к

Дата рішення у справі

20.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
226 574,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 14:09
звіт про виконання укладений
02 березня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:41
ДУ 2 від 29122020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:58
ДУ 1 від 28122020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 11:05
підписаний контракт.pdf укладений
10 лютого 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 135 725,70
UAH