Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

1551000-3 Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, масова частка жиру 3,2%, Молоко коров”яче пряжене,масова частка жиру 4 %)
Очікувана вартість
184 175,00 UAH
UA-2020-01-11-000006-a 83f55ade788840e5a6ccc6e0031e476a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гребенюк Оксана Леонтіївна

+380999287652 internat_orientir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Орієнтир" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20518733
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Кронштадська,17
Контактна особа: Гребенюк Оксана Леонтіївна
+380999287652
internat_orientir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 07:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 10:00
Очікувана вартість: 184 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 841,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6250 літр
Молоко коров’яче питне пастеризоване, масова частка жиру 3,2%,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Відповідно до документації, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
200 літр
Молоко коров”яче пряжене,масова частка жиру 4 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Відповідно до документації, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно п.6.1.Договору: " Покупець проводить оплату товару, на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 (тридцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.." Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 183 594,00
UAH з ПДВ
183 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 09:58
Цінова.pdf
20 січня 2020 09:58
Тех вимоги.pdf
20 січня 2020 09:58
Сертифікат ISO.pdf
20 січня 2020 09:58
Накладні молоко.rar
20 січня 2020 09:58
Лист-відгук молоко.pdf
20 січня 2020 09:58
Договор Кагма.pdf
20 січня 2020 09:58
Декларац КАГМА.pdf
20 січня 2020 09:58
Аналог договор.pdf
20 січня 2020 09:58
18. наказ про НАССР.pdf
20 січня 2020 09:58
9. Статут СІМБІ ПЛЮС.pdf
20 січня 2020 09:58
8. відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 січня 2020 09:58
7. витяг ЄДР.pdf
20 січня 2020 09:58
5. лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 183 594,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 15:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
183 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:28
договор 26.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:27
ДУ _3 від 19.06.202 дог_26.pdf зміни до договору
19 червня 2020 11:31
додаткова симби молоко.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 15:57
Договір укладений
27 січня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML