Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Паклітаксел (Paclitaxel); Ритуксимаб (Rituximab); Капецитабін (Capecitabine); Доксорубіцин (Doxorubicin); Золедронова кислота (Zoledronic acid))
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-01-10-002342-c 55b8dd95dbdc4082aed4c63b1d6eb4a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Шахова

+380958419632 mtmo_tender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 01982940
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4
Контактна особа: Тетяна Шахова
+380958419632
mtmo_tender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 20:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 11:25
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


згідно технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 флакон
Паклітаксел (Paclitaxel)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paclitaxel
5 флакон
Ритуксимаб (Rituximab)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rituximab
1200 штука
Капецитабін (Capecitabine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Capecitabine
20 флакон
Доксорубіцин (Doxorubicin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Doxorubicin
30 флакон
Золедронова кислота (Zoledronic acid))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Zoledronic acid

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати зазначено в проекті договору про закупівлю Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2020 20:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 20:47
Додаток 5.doc
10 січня 2020 20:47
Додаток 2 .doc
10 січня 2020 20:47
Додаток 1.doc
10 січня 2020 20:47
Додаток 3.doc
10 січня 2020 20:47
Додаток 4 .doc
10 січня 2020 20:47
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-10-002342-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 16 січня 2020 15:11
Порушення законодавства з публічних закупівель
Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме :
В п 8 додатку № 3 ТД «Можливість поставки товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена оригіналом гарантійного листа виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні. У разі надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів) додатково надається документ, який підтверджує повноваження від виробника чи заявника держаної реєстрації.»

Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
• не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів.

Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарські засоби.
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на залишках у складських приміщеннях достатню кількість товару для забезпечення поставок за договорами.
4) Відносно якості запропонованих товарів - якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.

Викладені Вами вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (представництв, філій) обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів, обмежуючи коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами).

На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, здешевлення предмету закупівлі та запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, вимагаємо виключити умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва чи філії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 15:04
Тендерний комітет Ковельського МТМО на вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника має на меті не тільки підтвердження можливості поставки певного товару, але й підтвердження можливості поставки товару належної якості, у тому числі товару з належним строком придатності, а також можливості поставки певного товару у необхідній для задоволення потреб замовника кількості. У разі, якщо по закінченню процедури закупівлі та після укладення відповідних договорів, на етапі поставки товару виявиться, що постачальник в силу дії будь-яких підстав не має можливості виконати поставку з додержання встановлених умов щодо строку придатності товару та умов щодо кількості необхідного товару, замовник скористається правом на стягнення за невиконання чи неналежне виконання умов договору, але строки надання лікування будуть зірвані, пацієнти не отримають в потрібний час необхідні ліки. Тому вже на етапі проведення процедури, у якості попереднього підтвердження можливості здійснення поставки з додержанням всіх істотних умов щодо якості та кількості товару, замовник вимагає надання гарантійного листа виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація цієї процедури закупівлі не містить посилань на конкретні торгівельні марки чи країни походження товару. Замовник розглядатиме усі тендерні пропозиції, що відповідають вимогам тендерної документації, і визначатиме серед учасників, що їх подали, переможця у повній відповідності із Законом. З огляду на викладене вище, замовник не бачить підстав для внесення у тендерну документацію цієї процедури закупівлі змін, про які йдеться у вимозі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 260 290,10
UAH з ПДВ
260 290,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 299 225,50
UAH з ПДВ
299 225,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 260 290,10
UAH з ПДВ
28 січня 2020 18:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 18:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
260 290,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 16:55
Договір.pdf укладений
10 лютого 2020 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 260 290,10
UAH (в тому числі ПДВ 17 028,32 UAH)