Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкційні матеріали (код 44110000-4 за ДК 021:2015) (ущільнюючий затвор плаваючих покрівель резервуарів вертикальних сталевих)
Construction materials (code 44110000-4 for CPV/ДК 021:2015) (Sealing plug for floating roofs over vertical steel tanks)
Construction materials (code 44110000-4 for CPV/ДК 021:2015) (Sealing plug for floating roofs over vertical steel tanks)
Очікувана вартість
10 847 017,00 UAH
UA-2020-01-10-001659-c ● 1fe0f27e6e9b428681b9c53d095ae99b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Оксана Глухенька +380442015772 o.hlukhenka@ukrtransnafta.com |
Додаткові контактні особи: |
Білоус Олексій Сергійович +38 067 483-89-40 o.bilous@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Join Stock Company "Ukrtransnafta" |
National ID: | 31570412 |
Contact point: |
Oksana Hlukhenka +380442015772 o.hlukhenka@ukrtransnafta.com |
Additional contacts: |
Білоус Олексій Сергійович +38 067 483-89-40 o.bilous@ukrtransnafta.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 січня 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 10 847 017,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 235,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 108470 UAH |
Publication date: | 10 січня 2020 15:30 |
Enquiries until: | 10 лютого 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 10 847 017 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 54 235 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Scope of the procurement
ущільнюючий затвор плаваючих покрівель резервуарів вертикальних сталевих
Sealing plug for floating roofs over vertical steel tanks
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Ущільнюючий затвор плаваючих покрівель резервуарів вертикальних сталевих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Sealing plug for floating roofs over vertical steel tanks
CPV: 44110000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ТЕХНІЧНИМИ НЕМОЖЛИВОСТЯМИ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ 49,5% РОЗУМІТИ ЯК "ДО 50%". Оплата авансу у розмірі до 50% проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника. | Аванс | 10 | Календарні | 49.5 |
Iнша подія | У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ТЕХНІЧНИМИ НЕМОЖЛИВОСТЯМИ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ 49,5% РОЗУМІТИ ЯК "50%". Подальші розрахунки здійснюються протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін актів приймання-передачі товару на підставі отриманих рахунків (рахунків-фактур) Постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 49.5 |
Iнша подія | У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ТЕХНІЧНИМИ НЕМОЖЛИВОСТЯМИ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ 1% РОЗУМІТИ ЯК "100%". Розмір оплати - 100%, у зв’язку із технічними неможливостями системи було зазначено 1%. Акредитив. В межах строку дії акредитиву (100 календарних днів (строк поставки) + 30 календарних днів) за умови надання банком Постачальника за поданням Постачальника повного пакету документів для оплати за кожну частину/партію Товару до Виконуючого банку. | Пiсляоплата | 130 | Календарні | 1 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Банківська гарантія
Дата подання: 23 січня 2020 11:33
Дата відповіді: 24 січня 2020 11:27
У відповідності до завдання на процедуру закупівлі Конструкційні матеріали (код 44110000-4 за ДК 021:2015) (ущільнюючий затвор плаваючих покрівель резервуарів вертикальних сталевих), учасникам необхідно підготувати банківську гарантію. Банк, який працює з нашою компанією не приймає наступний пункт процедури: пункт 5. п. 3.2.4: "Гарантія має містити положення, що у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією, його відповідальність не обмежується сумою, на яку видано гарантію."
Банк є одним із найбільш надійних у ЄС. Відповідальність банку та умови своїх зобов’язань підтверджується його рейтингом, який не опускається нижче рівня «А». Представники банку не розуміють суті цієї умови зі сторони АТ «Укртранснафта». Крім того, в даній умові не прописана сума відповідальності на яку можливе збільшення гарантії у випадку не виконання своїх зобов’язань.
У зв’язку з вищенаведеним наша компанія просить Вас розглянути наступні шляхи розв’язання проблеми:
а. видалити пункт пункт 5. п. 3.2.4 із банківської гарантії та тендерної документації;
б. за необхідності збільшити суму банківської гарантії з метою покривання витрат, що пов’язані з невиконанням банком своїх зобов’язань.
Беручи до уваги вищенаведене просимо Вас продовжити тендер на 10 діб у зв’язку з тим, що після отримання необхідних роз’яснень нам необхідно буде почати заново процедуру оформлення гарантії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення розглядається, найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-10-001659-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Tank Systems B.V., Код ЄДРПОУ:809994835
Дата подання: 23 січня 2020 11:42
Банківська гарантія
У відповідності до завдання на процедуру закупівлі Конструкційні матеріали (код 44110000-4 за ДК 021:2015) (ущільнюючий затвор плаваючих покрівель резервуарів вертикальних сталевих), учасникам необхідно підготувати банківську гарантію. Банк, який працює з нашою компанією не приймає наступний пункт процедури: пункт 5. п. 3.2.4: "Гарантія має містити положення, що у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією, його відповідальність не обмежується сумою, на яку видано гарантію."
Банк є одним із найбільш надійних у ЄС. Відповідальність банку та умови своїх зобов’язань підтверджується його рейтингом, який не опускається нижче рівня «А». Представники банку не розуміють суті цієї умови зі сторони АТ «Укртранснафта». Крім того, в даній умові не прописана сума відповідальності на яку можливе збільшення гарантії у випадку не виконання своїх зобов’язань.
У зв’язку з вищенаведеним наша компанія просить Вас розглянути наступні шляхи розв’язання проблеми:
а. видалити пункт пункт 5. п. 3.2.4 із банківської гарантії та тендерної документації;
б. за необхідності збільшити суму банківської гарантії з метою покривання витрат, що пов’язані з невиконанням банком своїх зобов’язань.
Беручи до уваги вищенаведене просимо Вас продовжити тендер на 10 діб у зв’язку з тим, що після отримання необхідних роз’яснень нам необхідно буде почати заново процедуру оформлення гарантії.
Розгорнути
Згорнути
Банк є одним із найбільш надійних у ЄС. Відповідальність банку та умови своїх зобов’язань підтверджується його рейтингом, який не опускається нижче рівня «А». Представники банку не розуміють суті цієї умови зі сторони АТ «Укртранснафта». Крім того, в даній умові не прописана сума відповідальності на яку можливе збільшення гарантії у випадку не виконання своїх зобов’язань.
У зв’язку з вищенаведеним наша компанія просить Вас розглянути наступні шляхи розв’язання проблеми:
а. видалити пункт пункт 5. п. 3.2.4 із банківської гарантії та тендерної документації;
б. за необхідності збільшити суму банківської гарантії з метою покривання витрат, що пов’язані з невиконанням банком своїх зобов’язань.
Беручи до уваги вищенаведене просимо Вас продовжити тендер на 10 діб у зв’язку з тим, що після отримання необхідних роз’яснень нам необхідно буде почати заново процедуру оформлення гарантії.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 11:29
Доброго дня. Ваше звернення розглядається, найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-10-001659-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Tank Systems B.V., Код ЄДРПОУ:809994835
Дата подання: 04 травня 2020 15:35
Дата подання: 04 травня 2020 15:35
Unfair disqualification in the tender process
Tank Systems B.V. strongly disagrees with the disqualification of our participation after winning the tender UA-2020-01-10-001659-c - Construction materials (code 44110000-4 for CPV/ДК 021:2015) (Sealing plug for floating roofs over vertical steel tanks). We intend to appeal the decision of the tender committee in protocol 245ТК/5 and report the situation with the disqualification to the channels available for our company . For example, the Ukrainian embassy in the Netherlands, the Dutch Chamber of Commerce and the Office of Foreign Assets Control since the purchase is international and is subject to international consideration.
Our company signed the contract and sent it in PDF format to the procurement department before the deadline indicated in the procurement rules (April 17, 2020). The contract we signed and accompanying questions and comments were left unanswered by your company. No one answered our reminders either, which makes us suspect that the purchasing department was interested in disqualifying our company and transferring the purchase to competitors.
We also do not agree with the decision of the tender committee that our company did not provide tender fulfillment. All countries of the world are in quarantine due to global pandemic, our bank employees, like all other employees, work remotely. Providing a bank guarantee (contract fulfilment) takes longer than expected. This situation is a force majeure. Our company warned about this in advance at the stage when we received a letter of intent to sign the contract.
Last but not least, we will protest and complain if Ukrtransnafta pulls the bank guarantee (bid bond guarantee in the amount of 4,100 EUR), as our company has fulfilled all the requirements of Ukrtransnafta andsigned the contract placed at the bidding stage, which was also agreed by the owner of the tender.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 06.05.2020 № 8745.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 16:11
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 лютого 2020
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Tank Systems B.V. | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІКОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Tank Systems B.V. |
10 510 533,00
UAH з ПДВ
|
6 624 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІКОР" |
10 800 000,00
UAH з ПДВ
|
6 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Tank Systems B.V. #809994835 |
Рішення скасоване |
6 624 990,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:05
|
Tank Systems B.V. #809994835 |
Відхилено |
6 624 990,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІКОР" #21637291 |
Переможець |
6 625 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 09:07
|
4_201124_24_11_2020.zip | зміни до договору |
25 листопада 2020 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 16:58
|
3_201113_13_11_2020.zip | зміни до договору |
13 листопада 2020 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2020 10:32
|
2_200729_29_07_2020.zip | зміни до договору |
29 липня 2020 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2020 13:26
|
1_200521_21_05_2020.zip | зміни до договору |
21 травня 2020 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 17:30
|
23-02_08-20_200514_14_05_2020.zip | укладений |
14 травня 2020 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості та якості товару |
Номер договору про закупівлю: | 23-02/08-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 23-02/08-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 23-02/08-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки |
Номер договору про закупівлю: | 23-02/08-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |