Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
201 546,84 UAH
UA-2020-01-10-001150-c 8aeac82412274f1eb2ef45406461f38a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Бурдейний

+380984640140
+380512558585
buh_cpmsd_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1"
Код ЄДРПОУ: 05483150
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, пров. Кобера, буд. 15А
Контактна особа: Андрій Бурдейний
+380984640140,+380512558585
buh_cpmsd_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
За результатами двічі проведених відкритих торгів (UA-2019-11-18-002214-b Лот 3 та UA-2019-12-04-004587-b Лот 3) та керуючись пп.4) п.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі" - було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників - замовником застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 13:58
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


132 Гкал - за адресами: Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 6; Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 36; Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Театральна, 37А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
132 гігакалорія
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пров. Кобера, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

10 січня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 13:55
протокол з ПрАТ МТЕЦ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-05-000015 ● 37fc0ee118684680bfb1ad516e49bc45
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2020 14:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

05.05.2020 № 108

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-10-001150-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10 січня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-08 11:08:08

Запит замовнику щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Теплова енергія)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до договору про закупівлю від 22.01.2020 № 2339 вносилися зміни. У зв’язку з наведеним пропоную пояснити, чи вносились зміни до договору про закупівлю, що передували укладанню додаткової угоди № 2, якщо так, то пропоную надати копії таких додаткових угод.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-12 09:48:55

інформація про додаткову угоду

Так, до договору про закупівлю від 22.01.2020 №2339 вносилися зміни. Зміни стосувались уточнення інформації про кошти, які виділені по тимчасовому кошторису, за для реєстрації договору у Казначейській службі. Враховуючи, що зміни вносились у день підписання договору, тому Додаткову угоду №1 опубліковано в одному файлі – разом із договором (остання сторінка). Відсканована копія додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір про закупівлю від 22.01.2020 №2339 розірвано Додатковою угодою №5 від 20.05.2020. Відсканована копія додається.

2020-05-20 15:00:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2020-05-20 15:43:47

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
#30083966
Переможець 201 546,84
UAH з ПДВ
10 січня 2020 13:58

Документи

10 січня 2020 13:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 13:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
#30083966
201 546,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2020 13:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 13:55
ДУ №5 від 20.05.2020.PDF укладений
20 травня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 13:26
ДУ №4 від 20.05.2020.PDF зміни до договору
20 травня 2020 13:07
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 15:33
ДУ до договору з ПрАТ МТЕЦ.PDF зміни до договору
08 квітня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 14:04
ДУ до договору з ПрАТ МТЕЦ.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 14:03
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 09:27
Договір №2339 від 22.01.2020.pdf укладений
22 січня 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2339
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2339
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2339
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 105 594,71
UAH (в тому числі ПДВ 17 599,11 UAH)
Причини розірвання договору: З 05.05.2020 по 13.05.2020 Південним офісом Державної аудиторської служби України проведено моніторинг. За результатами моніторингу встановлено, що Додаткова угода №2 від 31.01.2020 та Додаткова угода №3 від 18.03.2020 розміщено в електронній системі Prozorro з порушенням строків оприлюднення. За для усунення порушення законодавства в сфері державних закупівель, необхідно вжити заходи щодо розірвання договору.