Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки
Очікувана вартість
88 410,00 UAH
UA-2020-01-10-000507-b ● 288adc7ecbe749cbb888f809bc9631ea
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 35870144 |
Вебсайт: | http://sgt.com.ua |
Місцезнаходження: | 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, м.Херсон, вул. 9 Січня,46 |
Контактна особа: |
Володимирівна Галина +380951765026 shgt46@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2020 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 88 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 884,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська обл., Херсон, Молодіжна,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунку проводяться шляхом оплати Замовником товарів після предявлення Постачальником відповідної накладної протягом 15 календарних днів з дати отримання товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2020 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2020 17:47 |
Оголошення закупівля системний блок.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 січня 2020 08:53
Дата відповіді: 13 січня 2020 14:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Спасибі за звернення. 1.Наступним повідомляємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам (модифікації) та якісним характеристикам, зазаначеним в документац ії (Додаток№3). Спосіб підтвердження технічних вимог та вимог щодо якості товару зазначен в Додатку №1 переліку документів, які повинен надати учасник. 2. Учасником закупівлі можуть бути усі бажаючі відповідно до кваліфікаційних вимог зазначених у Додатку №1 Усі пропозиції будуть розглянуті Прийнята буде найбільш економічно вигідна пропозиція, відповідно математичній формулі, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників критеріїв оцінки, який проводиться системою автоматично і яким є виключно ціна.
1
Дата подання: 11 січня 2020 10:33
Просимо надати пояснення по кваліфікаційним критеріям:
Лист-підтвердження легального походження товару від виробника або від офіційного постачальника в Україні – в якому вигляді, та якщо надаються документи про якість, невже цього не достатньо для підтвердження офіційного товару? Просимо виключити цей пункт. Або замінити на гарантійний лист від учасника, що він гарантує постачання легальне походження товару.
• Наявність сервісного центру в місті Херсоні по обслуговуванню техніки, що пропонується, надати документальне підтвердження – в якому вигляді, чи достатньо буде надання довідки про наявність сервісного центру торгової марки виробника персонального комп’ютера, який пропонується?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2020 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
64 850,00
UAH з ПДВ
|
64 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
72 000,00
UAH з ПДВ
|
72 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
76 000,00
UAH з ПДВ
|
75 116,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
77 977,20
UAH з ПДВ
|
75 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
81 360,00
UAH з ПДВ
|
76 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
79 500,00
UAH з ПДВ
|
78 616,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
87 330,00
UAH з ПДВ
|
87 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" #2156006501 |
Переможець |
64 850,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2020 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2021 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 15:52
|
Договор блоки.pdf | укладений |
03 лютого 2020 18:38
|