Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
88 410,00 UAH
UA-2020-01-10-000507-b 288adc7ecbe749cbb888f809bc9631ea
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимирівна Галина

+380951765026 shgt46@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 35870144
Вебсайт: http://sgt.com.ua
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, м.Херсон, вул. 9 Січня,46
Контактна особа: Володимирівна Галина
+380951765026
shgt46@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 14:44
Очікувана вартість: 88 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 884,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська обл., Херсон, Молодіжна,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунку проводяться шляхом оплати Замовником товарів після предявлення Постачальником відповідної накладної протягом 15 календарних днів з дати отримання товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 17:47
Оголошення закупівля системний блок.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 січня 2020 08:53
Дата відповіді: 13 січня 2020 14:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Спасибі за звернення. 1.Наступним повідомляємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам (модифікації) та якісним характеристикам, зазаначеним в документац ії (Додаток№3). Спосіб підтвердження технічних вимог та вимог щодо якості товару зазначен в Додатку №1 переліку документів, які повинен надати учасник. 2. Учасником закупівлі можуть бути усі бажаючі відповідно до кваліфікаційних вимог зазначених у Додатку №1 Усі пропозиції будуть розглянуті Прийнята буде найбільш економічно вигідна пропозиція, відповідно математичній формулі, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників критеріїв оцінки, який проводиться системою автоматично і яким є виключно ціна.
1
Дата подання: 11 січня 2020 10:33
Просимо надати пояснення по кваліфікаційним критеріям: Лист-підтвердження легального походження товару від виробника або від офіційного постачальника в Україні – в якому вигляді, та якщо надаються документи про якість, невже цього не достатньо для підтвердження офіційного товару? Просимо виключити цей пункт. Або замінити на гарантійний лист від учасника, що він гарантує постачання легальне походження товару. • Наявність сервісного центру в місті Херсоні по обслуговуванню техніки, що пропонується, надати документальне підтвердження – в якому вигляді, чи достатньо буде надання довідки про наявність сервісного центру торгової марки виробника персонального комп’ютера, який пропонується?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 64 850,00
UAH з ПДВ
64 850,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 72 000,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 76 000,00
UAH з ПДВ
75 116,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 77 977,20
UAH з ПДВ
75 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 81 360,00
UAH з ПДВ
76 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 79 500,00
UAH з ПДВ
78 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 87 330,00
UAH з ПДВ
87 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

21 січня 2020 16:14
Пропозиція.pdf
21 січня 2020 16:14
Витяг з ЄДР 10.01.2020.pdf
21 січня 2020 16:14
Статут.pdf
21 січня 2020 16:14
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 січня 2020 16:14
ISO 9001.pdf
21 січня 2020 16:14
Декларації сит блоки.pdf
21 січня 2020 16:14
Висновок сист блоки.pdf
21 січня 2020 16:14
Атестат виробництва.pdf
21 січня 2020 16:14
Витяг з ПДВ.pdf
21 січня 2020 16:14
Довідка 4ОПП.pdf
21 січня 2020 16:14
ТУ сист блоки.pdf
21 січня 2020 16:13
ISO 14001.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 16:18
СЦ Херсон.pdf
15 січня 2020 16:18
ТУ_Клаудгруп.pdf
15 січня 2020 16:18
тпп2.jpg
15 січня 2020 16:18
тпп1.jpg
15 січня 2020 16:18
КЛАУДГРУП СУЯ 006.pdf
15 січня 2020 16:18
КЛАУДГРУП СЕК 005.pdf
15 січня 2020 16:18
гигиена.PDF
15 січня 2020 16:18
9001.PDF
15 січня 2020 16:18
5055875 легальне.pdf
15 січня 2020 16:18
5055875 авторизация.pdf
15 січня 2020 16:18
5055875 договір.pdf
15 січня 2020 16:18
5055875 цінова.pdf
15 січня 2020 16:18
5055875 тех.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
Переможець 64 850,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
64 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2021 14:34
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 14:51
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 15:52
Договор блоки.pdf укладений
03 лютого 2020 18:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 850,00
UAH