Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %, згущене молоко жирністю 8,5%
Liquid pasteurized milk with a fat content of not less than 2.5%, condensed milk with a fat content of 8.5%
Очікувана вартість
6 103 170,00 UAH
UA-2020-01-10-000405-b 2ca56b0416314fbcbe406c2df3fa1835
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322374019 shcholena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська область обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322374019
shcholena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of education of the Galician and Frankivsk districts of the department of humanitarian policy of Lviv city council
National ID: 41321572
Contact point: shuper Olena Bogdanovna
+380322374019
shcholena@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 січня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 6 103 170,00 UAH з ПДВ
Publication date: 10 січня 2020 16:01
Enquiries until: 01 лютого 2020 17:00
Complaints submission until: до 07 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 лютого 2020 17:00

Information

Estimated total value: 6 103 170 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Scope of the procurement

Тендерна документація

03 лютого 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 16:08
Зміни до ТД молоко.docx
03 лютого 2020 16:08
ТД молоко нова редакція.docx
10 січня 2020 16:01
ТД молоко.docx
03 лютого 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 16:08
Зміни до ТД молоко.docx
03 лютого 2020 16:08
ТД молоко нова редакція.docx
10 січня 2020 16:01
ТД молоко.docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1: ДК 021:2015: (CPV) Молоко та вершки (15510000-6) (Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %, згущене молоко жирністю 8,5%) Поставка в заклади дошкільної освіти Галицького району м. Львова: ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 331 370,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 656,85 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26627 UAH


Title: Lot 1: DK 021: 2015: (CPV) Milk and cream (15510000-6) (Liquid pasteurized milk with a fat content of not less than 2,5%, condensed milk with a fat content of 8,5%). Delivery to preschool education institutions in the Galician district of Lviv: ZDO № 21, city Lviv, street Grabovsky, 3; ZDO №25, city Lviv, street November Chin, 26; ZDO №29, city Lviv, street Tchaikovsky, 22; ZDO №32, city Lviv, street Kotsyubinskogo, 21a; ZDO №38, city Lviv, street Ulas Samchuk, 21; ZDO №41, city Lviv, street Tarnavsky, 100a; ZDO № 43, city Lviv, street Cyril and Methodius, 11; ZDO №109, city Lviv, street Rutkowicz, 14
Current status: Complete
Estimated total value: 1 331 370,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 656,85 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 20 лютого 2020 14:18
Auction planned date: 20 лютого 2020 14:18
Закінчення: 20 лютого 2020 14:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

54000 кг
Молоко рідке пастеризоване жирністю не менше 2,5 %
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14
Дата доставки: 31 грудня 2020

Liquid pasteurized milk with a fat content of not less than 2,5%
CPV: 15510000-6
450 кг
Молоко згущене 8,5 % жирності
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14
Дата доставки: 31 грудня 2020

condensed milk with a fat content of 8,5%
CPV: 15510000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Джерело фінансування:Місцевий бюджет Джерело фінансування:кошти місцевого бюджету м. Львова 705626.10 UAH Інше джерело фінансування: спецкошти(батьківська плата) 625743,90 UAH Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 лютого 2020
UA-2020-01-10-000405-b2ca56b0416314fbcbe406c2df3fa1835
Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна, Львівська область обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Учасник Документи Рішення
ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 15:57
Якісне молоко.pdf
10 лютого 2020 21:11
Молоко.rar
10 лютого 2020 21:11
F9ABE271-8F09-490B-8E2B-84AD8BC79831.rtf
10 лютого 2020 21:11
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 13:47
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:47
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:47
Технічні вимоги.pdf
11 лютого 2020 13:47
Лист відгук ( молоко).PDF
11 лютого 2020 13:47
Копія техпаспорт.pdf
11 лютого 2020 13:46
Копія статуту.pdf
11 лютого 2020 13:46
Копія опису до статуту.PDF
11 лютого 2020 13:46
Копія 1-ДФ звіту.PDF
11 лютого 2020 13:46
Довідка мтб.pdf
11 лютого 2020 13:46
Довідка до ст 17.pdf
11 лютого 2020 13:45
Витяг ЄРДПОУ.PDF
11 лютого 2020 13:45
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ" 1 329 480,00
UAH з ПДВ
1 322 811,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ" 1 330 722,00
UAH з ПДВ
1 324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 15:57
Якісне молоко.pdf
10 лютого 2020 21:11
Молоко.rar
10 лютого 2020 21:11
F9ABE271-8F09-490B-8E2B-84AD8BC79831.rtf
10 лютого 2020 21:11
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

11 лютого 2020 13:47
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:47
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:47
Технічні вимоги.pdf
11 лютого 2020 13:47
Лист відгук ( молоко).PDF
11 лютого 2020 13:47
Копія техпаспорт.pdf
11 лютого 2020 13:46
Копія статуту.pdf
11 лютого 2020 13:46
Копія опису до статуту.PDF
11 лютого 2020 13:46
Копія 1-ДФ звіту.PDF
11 лютого 2020 13:46
Довідка мтб.pdf
11 лютого 2020 13:46
Довідка до ст 17.pdf
11 лютого 2020 13:45
Витяг ЄРДПОУ.PDF
11 лютого 2020 13:45
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ"
#39600035
Переможець 1 322 811,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 18:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ"
#39600035
1 322 811,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 19:15
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 11:36
Додаткова угода молоко лот 1.pdf зміни до договору
30 березня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:29
молоко лот 1.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 20:43
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 15:23
додаткова угода.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 15:19
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 16:47
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 16:42
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 20:41
Договір укладений
11 березня 2020 20:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною ринкової ціни, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 12.1. Договору № 09-20 від 10.03.2020 р. Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% відповідно зменшивши обсяг запланованої закупівлі та здійснювати поставку товарів за наступними цінами: 1.1. Молоко рідке 2,5% жирності – за ціною 25,74 грн./кг.
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . У зв’язку із зміною ринкової ціни, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 12.1. Договору № 09-20 від 10.03.2020 р. Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% відповідно зменшивши обсяг запланованої закупівлі та здійснювати поставку товарів за наступними цінами: 1.1. Молоко згущене 8,5% жирності – за ціною 84,86 грн./кг.
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю коштів для оплати товарів поставлених у 2020 році продовжено термін дії Договору, а також продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі.
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить: 264 560.00грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з укладенням договору за результатами проведення процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 16 березня 2021
Сума оплати за договором: 797 152,98
UAH (в тому числі ПДВ 132 858,83 UAH)