Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Вироби з дроту, код 44310000-6 за ДК 021:2015 (електроди зварювальні)»
Очікувана вартість
36 555,30 UAH
UA-2020-01-10-000057-b 8bca1360f0a84ebdb601995884e492ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарук Олена Василівна

044 238 58 68 O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Гончарук Олена Василівна
044 238 58 68
O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 12:07
Очікувана вартість: 36 555,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
610 кг
електроди зварювальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленого товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 10:05
Додаток 7.docx
10 січня 2020 10:05
Додаток 6.docx
10 січня 2020 10:05
Додаток 1.docx
10 січня 2020 10:05
Додаток 4.docx
10 січня 2020 10:05
Додаток 5.docx
10 січня 2020 10:05
Додаток 3.docx
10 січня 2020 10:05
ТД.docx
10 січня 2020 10:05
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 січня 2020 08:46
Дата відповіді: 11 січня 2020 09:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Вироби з дроту, код 44310000-6 за ДК 021:2015 (електроди зварювальні)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), зазначено «Найменування товару*». При цьому, в примітках листа вказано: «*Учасник повинен чітко зазначити найменування товару (за наявності: тип, марку, тощо), що пропонується до постачання».
2. В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Вироби з дроту, код 44310000-6 за ДК 021:2015 (електроди зварювальні)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), в графі «Виробник(и) та країна походження **» та відповідно в примітках листа вказано: «**Учасником зазначається найменування виробника(ів) (а не торгова марка) із зазначенням організаційно-правової форми (підприємство, товариство, організація тощо) та країна походження товару».
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимоги п.2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, саме переможець торгів, розміщає (завантажує) в електронній системі закупівель цінову тендерну пропозицію (по формі наведеній в Додатку 6 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині не доцільною.
3. Відповідно до пункту 1 статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІК-СЕРВІС" 34 202,40
UAH з ПДВ
30 895,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛЕКТРОД-ГРУП 35 262,00
UAH з ПДВ
30 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕФЕСТ-СВ" 31 080,00
UAH з ПДВ
31 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОМПЛЮС 35 350,00
UAH з ПДВ
35 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 11:43
Довідка до ст. 44.pdf
05 лютого 2020 10:38
Довідка до ст. 44.pdf
05 лютого 2020 09:43
довідка до ст. 44.pdf
05 лютого 2020 09:35
Витяг ПДВ завірений.pdf
05 лютого 2020 09:35
статут.pdf
05 лютого 2020 09:35
Довідка МВС.pdf
27 січня 2020 15:21
Електронний підпис
27 січня 2020 15:17
статут.pdf
27 січня 2020 15:17
Лист дилера ОКТА.pdf
27 січня 2020 15:17
Витяг ПДВ завірений.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 12:57
Директор.PDF
23 січня 2020 12:57
протокол.pdf
23 січня 2020 12:57
паспорт завірений.pdf
23 січня 2020 12:57
акціонери.pdf
23 січня 2020 12:56
відсутність підстав.pdf
23 січня 2020 12:56
аналогычні договори.pdf
23 січня 2020 12:56
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІК-СЕРВІС"

ТОВ ЕЛЕКТРОД-ГРУП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕФЕСТ-СВ"

ТОВ ЕКОМПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІК-СЕРВІС"
#39753876
Переможець 30 895,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 12:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІК-СЕРВІС"
#39753876
30 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 15:42
90-НХ-20 від 21.02.2020 — ТОВ ЮНІК-СЕРВІС - звіт.pdf укладений
23 квітня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 16:18
90-НХ-20 від 21.02.2020 — ТОВ ЮНІК-СЕРВІС — ДУ1 від 21.02.2020 (1).pdf зміни до договору
21 лютого 2020 16:18
1_90-НХ-20 від 21.02.2020 — ТОВ ЮНІК-СЕРВІС — ДУ1 від 21.02.2020.pdf укладений
21 лютого 2020 16:18
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 16:01
90-НХ-20 від 21.02.2020 — ТОВ ЮНІК-СЕРВІС.pdf укладений
21 лютого 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди змінити вартість товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), тим самим внести відповідні зміни до договору. Сума договору після внесення змін — 30894,90 грн, в тому числі ПДВ 20% — 5149,15 грн. Кількість товару після внесення змін — 610 кг.
Номер договору про закупівлю: 90-НХ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 894,90
UAH (в тому числі ПДВ 5 149,15 UAH)