Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Конотопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12 |
Контактна особа: |
Король Олена Олександрівна +380677971559 tender-konotop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2020 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2020 08:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2020 08:59 |
Початок аукціону: | 27 січня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 1 731 079,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2020 09:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2020 08:55 |
Тендерна документація.doc | |
10 січня 2020 08:55 |
ТИПОВИЙ ДОГ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-11-000021 ● 47f83272b6f640ddade8f345c6b61642
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.02.2020 № 5
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.02.2020 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-10-000018-b 10.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно ч.3 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження інформації ,що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Додатком 4 тендерної документації передюачено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритих реєстрах та міститься посилання на відповідні реєстри, що відповідає вимогам законодавства. Додатком 2 тендерної документації, для підтвердження вимог ст..16 ЗУ "Про публічні закупівлі" на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази передбачено, що учасник надає Інформаційну довідку, складена у довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідного для виконання умов договору з підтверджуючими документами про власність (оренду) автотранспорту. На виконання даної вимоги ДП "Конотопський лісгосп" надав довідку в довільній формі та копії технічних паспортів на зазначену в довідці техніку, яка необхідна для виконання умов договору. Розділом 1 "Оцінка тендерних пропозицій" передбачено, що учасником в тендерній пропозиції вказується ціна з врахуванням усіх необхідних витрат, зокрема, транспортні витрати, вантажні роботи та інші. Додаток 1 тендерної документації містить фому "Цінова пропозиція" в якій зазначено, що ціна за одиницю та загальна вартість пропозиції подається учасником торгів, включаючи податки і збори, що мають бути сплачені, витрат а транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат.
2020-03-03 14:37:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СОХАНЬ ВАДИМ РУСЛАНОВИЧ" |
1 314 470,00
UAH з ПДВ
|
1 297 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Конотопське лісове господарство" |
1 729 092,00
UAH з ПДВ
|
1 297 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛОВЙОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
1 484 148,00
UAH з ПДВ
|
1 484 148,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРДЖЕЙН ТРЕЙД" |
1 677 924,00
UAH з ПДВ
|
1 667 924,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Корж Віта Володимирівна |
1 706 000,00
UAH з ПДВ
|
1 675 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОНОТОПСЬКЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНОТОПСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП" |
1 729 965,80
UAH з ПДВ
|
1 729 965,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СОХАНЬ ВАДИМ РУСЛАНОВИЧ" #3661704991 |
Відхилено |
1 297 700,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 16:57
|
Державне підприємство "Конотопське лісове господарство" #00992935 |
Переможець |
1 297 780,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2020 16:18
|
Лісгосп.pdf | укладений |
05 червня 2020 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 17:15
|
Дрова.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2020 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 10:35
|
Дрова.pdf | укладений |
12 лютого 2020 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | договір про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 77 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |