Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов'язана продукція
Очікувана вартість
650 234,53 UAH
UA-2020-01-09-001937-c 6b6cbf2b37984e879f3533edfb994ff1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Прокофєва

+380970870654 buhdnzvin72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26243421
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Миколи Ващука,19
Контактна особа: Інна Прокофєва
+380970870654
buhdnzvin72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Теплова мережа закладу підключена до загальної мережі Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго», ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції з технічних причин, не маємо можливості забезпечувати заклад теплопостачанням з іншими організаціями теплопостачання. Дані послуги на території знаходження замовника можуть бути надані лише певним постачальником – Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго». Інша альтернатива відсутня. Не укладання договору на закупівлю послуг з постачання пари та гарячої води призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків. Це ставить під загрозу організацію процесу навчання у закладі, здоров’я та життя відвідувачів. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України “Про природні монополії”, зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http:/www.amc.gov.ua) Ураховуючи те, що Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» входить до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на ринку послуг з постачання теплоенергії в м.Вінниці, закупівля теплоенергії здійснюється у зазначеного підприємства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 10:29
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
352.544 гігакалорія
Теплова енергія для опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Миколи Ващука 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
1120 гігакалорія
Теплова енергія для гарячого водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Миколи Ващука 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
0.137 гігакалорія
Теплове навантаження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Миколи Ващука 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 січня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 17:22
протокол переговорів 7.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
Переможець 650 234,53
UAH з ПДВ
10 січня 2020 10:29

Документи

10 січня 2020 10:29
Електронний підпис
10 січня 2020 10:28
про 001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 10:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
650 234,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2020 10:29
Електронний підпис
10 січня 2020 10:28
про 001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:21
ду 001 (6).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 11:32
ду 002.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:31
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 14:37
4005 001.pdf укладений
22 січня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди доповнити 1.п. 1 Договору: зменшити кількість теплової опалення на 53,0775 Гкал впродовж року Кількість опалення становить 299,4662 Гкал. 2.п.3 Договору: зменшити ціну договору на 72717,77 грн. (Сімдесят дві тисячі сімсот сімнадцять грн. 77 коп.)
Номер договору про закупівлю: 4005
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити ціну договору на 35665,41 грн.
Номер договору про закупівлю: 4005
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 421 388,59
UAH (в тому числі ПДВ 10 356,05 UAH)