Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (прибирання будівель та прилеглої території) (код ДК 021:2015 - 90910000-9)
Очікувана вартість
1 710 264,00 UAH
UA-2020-01-09-001800-c 1de6eeaacbde412586b9e25c7ff306be
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Єланна Стефурак

+380512555938 stefurakes@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Миколаївське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09326464
Місцезнаходження: 54024, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, Херсонське шосе, 50
Контактна особа: Єланна Стефурак
+380512555938
stefurakes@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Згідно з Договором Послуги включають:
Щоденні послуги (1 раз на день):
1) Сухе та вологе прибирання підлогового покриття (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
2) Сухе прибирання килимового покриття;
3) Видалення пилу з меблів, підвіконників, жалюзі, карнизів та офісної техніки в приміщеннях Замовника, а також видалення пилу з відгороджувальних конструкцій операційних залів;
4) Видалення забруднень з металевих, скляних та пластикових, горизонтальних та вертикальних поверхонь;
5) Очищення від пилу м’яких меблів;
6) Винесення сміття та заміна одноразових пакетів в приміщеннях Замовника та біля банкоматів, встановлених в будівлі Замовника;
7) Вологе прибирання сходових кліток в т.ч. вологе прибирання сходів, поручнів та панелей (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
8) Вологе прибирання і дезінфекція санвузлів (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
9) Видалення забруднень на плінтусах, столах, кріслах і плям на килимовому покритті (та по мірі необхідності протягом робочого дня);
10) Прибирання прибудинкової території в т.ч. включає:
 Прибирання тротуарів, проїжджої частини, сходів, газонів і збирання сміття;
 Транспортування сміття в установлене місце;
 Очищення, санітарна обробка та періодична дезінфекція урн, сміттєвих баків та місць їх установлення;
 Восени: підмітання та згрібання листви;
 В зимовий період: очищення території від снігу, підмітання, згрібання снігу в купи, посипання території піскосумішю.

Періодичні послуги:
1) Миття дверей (1 раз на тиждень та по мірі необхідності протягом тижня);
2) Полірування дерев’яних меблів та дверей (1 раз на тиждень);
3) Знімання павутиння (1 раз на тиждень та по мірі необхідності протягом тижня);
4) Миття облицювальної плитки на стінах у санвузлах (2 рази на місяць та по мірі необхідності протягом місяця);
5) Миття вікон зсередини та ззовні приміщення (3 рази протягом дії Договору, але не рідше, ніж раз на 3 місяці);
6) Підтримання в чистоті зовнішніх вікон операційних залів (у разі необхідності);
7) Сухе протирання локальних забруднень вікон та скляних конструкцій зсередини приміщення (1 раз на тиждень та по мірі необхідності протягом тижня);
8) Хімчистка килимового покриття (1 раз протягом дії Договору);
9) Чистка люстр, світильників і бра (3 рази протягом дії Договору, але не рідше, ніж раз на 3 місяці);
10) Волога чистка штор та тюлі (1 раз протягом дії Договору)*;
11) Волога чистка текстильних жалюзі (1 раз протягом дії Договору)*;
* Виконавець зобов’язується власними силами здійснити знімання та встановлення штор, тюлей і жалюзей для надання послуг з їх чистки.
12) Вологе прибирання підлогового покриття у боксах для автомобілів та сховищах для грошей (1 раз на тиждень).

Прибирання банкоматів, що розташовані за адресами ТВБВ, в яких проводиться загальне прибирання:
1) Зовнішна чистка та миття банкоматів/ІПТ (2 рази на місяць та по мірі необхідності протягом місяця).
2) Видалення з банкоматів графіті, написів, малюнків (за потребою).
3) Видалення жувальних гумок та інших сторонніх предметів з поверхонь банкоматів (за потребою).
4) Очистка корзин для сміття біля банкоматів (за потребою).
5) Вологе прибирання підлогового покриття у боксах для автомобілів та сховищах для грошей (1 раз на тиждень).

Вимоги щодо забезпечення працівників Виконавця:
1. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Виконавця необхідним інвентарем (порохотяги, відра, віники, швабри, мітли тощо).
2. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Виконавця необхідними матеріалами (миючі засоби, серветки для меблів, ганчірки для миття підлоги, пакети для сміття тощо).
3. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Виконавця засобами індивідуального захисту, якщо це передбачене вимогами нормативно-правових актів України з охорони праці (гумові рукавички, брезентові рукавиці, гумові чоботи тощо).
4. Кожен працівник повинен бути забезпечений за рахунок Виконавця робочим одягом та взуттям, відповідно до вимог нормативно-правових актів України з безпеки та охорони праці.
5. Обсяги закупівлі Послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
Виконавець зобов’язується надати Послуги, що є предметом Договору, належної якості та у строки, визначені Договором. При цьому, інвентар, обладнання та засоби, необхідні для надання Послуг, Виконавець закуповує за власний рахунок.
Якість Послуг може бути покращена Виконавцем за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в п.3.1. Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 послуга
Послуги з прибирання (прибирання будівель та прилеглої території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється щомісячно, згідно з отриманими рахунками та за фактом надання Послуг, на основі двостороннього Акту про надані Послуги, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 10-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА
#2822006687
Переможець 1 710 264,00
UAH
09 січня 2020 16:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про виконання договору_прибирання.pdf укладений
01 березня 2021 13:59
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
01 березня 2021 13:56
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
06 січня 2021 11:35
Договір Слісь.pdf укладений
09 січня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у п.3.1. розділу ІІІ. Вартість договору та викласти у наступній редакції: «3.1.Загальна вартість цього Договору не повинна перевищувати 1995308,00 (один мільйон дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч триста вісім гривень 00 копійок) грн. без ПДВ. 2. Внести зміни у п. 5.1. розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ та викласти його в наступній редакції: «5.1.Строк надання послуг за даним Договором з 02 січня 2020 року по 28 лютого 2021 року включно.».
Номер договору про закупівлю: №14/02-01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у п.3.1. розділу ІІІ. Вартість договору та викласти у наступній редакції: «3.1.Загальна вартість цього Договору не повинна перевищувати 1995308,00 (один мільйон дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч триста вісім гривень 00 копійок) грн. без ПДВ». 2. Внести зміни у п. 5.1. розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ та викласти його в наступній редакції: «5.1.Строк надання послуг за даним Договором з 02 січня 2020 року по 28 лютого 2021 року включно.».
Номер договору про закупівлю: №14/02-01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 969 967,79
UAH