Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкарські послуги
Очікувана вартість
1 666 080,00 UAH
UA-2020-01-09-001304-c e202aea7f5ed43079ac1ebfbd5b57b5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Dankov Ihor Mykolayovych

380966779957 Igor.Dankov@kmgaszbut.104.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ"
Код ЄДРПОУ: 39585960
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Проспект миру, 41
Контактна особа: Dankov Ihor Mykolayovych
380966779957
Igor.Dankov@kmgaszbut.104.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 19:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:27
Очікувана вартість: 1 666 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,42%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Друкарські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4680000 послуга
Послуги з друку рахунків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:51
Тендерна пропозиція друкарські послуги.doc
09 січня 2020 17:05
Тендерна пропозиція друкарські послуги.doc
17 січня 2020 16:50
ТД друк зі змінами (розділ 3 п.5 ч1., п.6).docx
11 січня 2020 09:15
ТД друк зі змінами (розділ 3 п.5 ч1., п.6).docx
09 січня 2020 15:13
Тендерна документація друкарські послуги.pdf
09 січня 2020 16:13
Проект договору.doc
09 січня 2020 15:13
Проект договору друкарські послуги.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-09-001304-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ , Код ЄДРПОУ:2900002797
Дата подання: 11 січня 2020 12:09
Вимога усунути дискримінацію
Шановний Замовнику,



Зміни ТЗ щодо надання копії сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, копії сертифікату на систему менеджменту якістю ISO 9001,копії позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та копію Декларації про відповідність КСЗІ є необгрунтованими та дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників, оскільки значно звужують конкуренцію,що в свою чергу ,не передбачено для учасників згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" та іншими законодавчими актами для ведення господарської діяльності для компаній в Україні.

Просимо :

1. Надати обґрунтування щодо необхідності сертифікатів та експертного висновку.Які саме внутрішні правила чи документи вашої організації вимагали внесення даних змін

2. Навести приклад не менше 3 компаній в Україні , які мають такі сертифікати та відповідають даним вимогам



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 січня 2020 11:01
На Вашу вимогу №UA-2020-01-09-001304-c.b1 від 11.01.2020 року ТОВ “Хмельницькгаз збут” повідомляє, що ми вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу про надання копії сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, копії сертифікату на систему менеджменту якістю ISO 9001 та копії позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, керуючись наступним:
1. Част.3 п.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…».
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. №221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015).
Мета сертифікації (оцінки) системи управління якістю - це підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами і проводиться для впевненості в тому, що послуга (продукція), що надається (випускається) підприємством, відповідає обов`язковим вимогам нормативних документів.
При цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість надання послуг (продукції), знаходяться під контролем, продукція незадовільної якості своєчасно виявляється, а підприємство постійно приймає заходи щодо запобігання виготовлення такої продукції, поліпшення якості продукції і поліпшення задоволеності замовників. Сертифікація (оцінка) забезпечує впевненість в тому, що виробник здатний постійно надавати послуги (випускати продукцію), що відповідає вимогам нормативних документів стабільної якості. Замовник має право отримати послугу (продукцію) відповідної якості.
Більш того, замовником самим також впроваджено на підприємстві систему управління якістю, що підтверджується сертифікатом відповідності №8О059-6109-18 від 30.11.2018 р., з метою найбільш якісного та повного задоволення потреб споживачів ТОВ «Хмельницькгаз збут».
2. Отримання запитуваних сертифікатів є доступною процедурою для будь-яких підприємств, тому внесені зміни жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
3. Відповідно до чинного законодавства України і вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" та Закону України "Про захист персональних даних", обов'язковому захисту підлягає інформація, що є власністю держави або інформація з обмеженим доступом, вимоги по захисту якої встановлені законом, в т.ч. персональні дані громадян. Оскільки послуги з друку рахунків (квитанцій) передбачають передачу, опрацювання, забезпечення конфіденційності персональних даних побутових споживачів природного газу ТОВ «Хмельницькгаз збут», отриманих під час виконання договору, Замовник має вжити всіх можливих заходів з метою забезпечити захист персональних даних, отриманих при виконанні договору, від незаконної обробки, у тому числі від втрати, незаконного або випадкового знищення, а також від незаконного доступу до них в розумінні вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 року. Об'єктом захисту КСЗІ є інформація, в будь-якому її вигляді і формі подання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: вимогу відхилено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК" 1 544 400,00
UAH з ПДВ
1 516 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» 1 656 720,00
UAH з ПДВ
1 530 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 15:17
Електронний підпис
30 січня 2020 15:16
про фіз особу.pdf
30 січня 2020 15:16
мвс.pdf
30 січня 2020 15:16
корупція.zip
30 січня 2020 15:16
корупція директор.zip
30 січня 2020 15:16
дпі.pdf
30 січня 2020 15:16
банкрутство.pdf
24 січня 2020 17:37
Електронний підпис
24 січня 2020 17:36
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2020 17:36
17172 МОНОЛІТ-ДРУК p7s.zip

Публічні документи

24 січня 2020 17:00
Електронний підпис
24 січня 2020 17:00
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.ZIP
24 січня 2020 17:00
Dovirenist_Savchenko.ZIP
24 січня 2020 17:00
Dovidka_pro_nazvu.ZIP
24 січня 2020 17:00
Bankivska_Licenzia.ZIP
24 січня 2020 17:00
пропозиція.pdf
24 січня 2020 17:00
202972_ГР_0125_19482.49.ZIP

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК"

ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК"
#38670138
Переможець 1 516 320,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК"
#38670138
1 516 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 15:54
ДУ №2 Моноліт.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 15:50
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 12:51
ДУ№1 Моноліт та Хмельницькгаз збут.pdf зміни до договору
20 березня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 14:02
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 13:59
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 13:58
Договір з Моноліт-друк (ПІДПИСАНИЙ).pdf укладений
11 лютого 2020 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна формату і вартості друку рахунків
Номер договору про закупівлю: 38A297-147-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 38A297-147-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 516 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 252 720,00 UAH)