Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09110000-3 - Тверде паливо (суміш вугілля кам’яного)
Очікувана вартість
904 264,00 UAH
UA-2020-01-09-001192-c ● e27760099a6046f8820efdfcf853460e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комаргородське вище професійне училище |
Код ЄДРПОУ: | 02539714 |
Місцезнаходження: | 24225, Україна , Вінницька обл., Комаргород, Соборна, 65 |
Контактна особа: |
Шевчук Віталій Анатолійович 380984228925, Komargorodpal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 904 264,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 521,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
09110000-3 - Тверде паливо (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) ПКО (20-200) або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 тони
09110000-3 - Тверде паливо (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) ПКО (20-200) або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24225, Україна, Вінницька область, Село Комаргород, Соборна 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
70 тони
09110000-3 - Тверде паливо (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) ПКО (20-200) або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24830, Україна, Вінницька область, Село Ольгопіль, Шляхова 125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 09110000-3 - Тверде паливо (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) ПКО (20-200) або еквівалент) - 220 тонн | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2020 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2020 15:04 |
перелік змін додаток 2.docx | |
12 січня 2020 15:04 |
перелік змін додаток 1.docx | |
12 січня 2020 15:03 |
перелік змін додаток 3.docx | |
12 січня 2020 15:03 |
перелік змін додаток 4.docx | |
12 січня 2020 15:03 |
перелік змін до тендерної документації.docx | |
12 січня 2020 15:00 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
10 січня 2020 11:47 |
Додаток 4 із змінами.docx | |
10 січня 2020 11:47 |
Додаток 3 із змінами.docx | |
10 січня 2020 11:47 |
Додаток 1 (1) із змінами.docx | |
10 січня 2020 11:46 |
Додаток 2 (1) із змінами.docx |
12 січня 2020 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
12 січня 2020 15:04 |
перелік змін додаток 2.docx
|
|||||||||||||||
12 січня 2020 15:04 |
перелік змін додаток 1.docx
|
|||||||||||||||
12 січня 2020 15:03 |
перелік змін додаток 3.docx
|
|||||||||||||||
12 січня 2020 15:03 |
перелік змін додаток 4.docx
|
|||||||||||||||
12 січня 2020 15:03 |
перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||||||||||||||
12 січня 2020 15:00 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
|||||||||||||||
10 січня 2020 11:47 |
Додаток 4 із змінами.docx
|
|||||||||||||||
10 січня 2020 11:47 |
Додаток 3 із змінами.docx
|
|||||||||||||||
10 січня 2020 11:47 |
Додаток 1 (1) із змінами.docx
|
|||||||||||||||
10 січня 2020 11:46 |
Додаток 2 (1) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно марки
Дата подання: 11 січня 2020 08:50
Дата відповіді: 13 січня 2020 10:22
Поясніть будь-ласка усім учасникам ринку, тай Замовникам, що спонукало Вас до різкоЇ зміни марки вугілля?
Встановленої суміші вугілля, немаї в жодному ДСТУ.
Як ви визначили характеристики даної суміші?
Відповідь: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), дотримуючись основних принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, зокрема принципу максимальної економії та ефективності. Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 р. № 454 (із змінами) передбачено – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) чітко передбачено право Замовника на визначення предмету закупівлі, виходячи з потреб, та встановлено єдине обмеження щодо визначення предмету закупівлі відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку та торгівлі від 17.03.2016 №454. Вказаний порядок був повністю врахований та застосований Замовником при визначені предмету закупівлі, в зв’язку з чим, жодних порушень чинного законодавства з боку Замовника не відбулося.
Таким чином, при визначені предмету закупівлі тендерний комітет діяв чітко відповідно до вимог Закону та підзаконних нормативних актів.
Згідно зі Статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:
- суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;
- учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;
- виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) чітко передбачено право Замовника на визначення предмету закупівлі, виходячи з потреб, та встановлено єдине обмеження щодо визначення предмету закупівлі відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку та торгівлі від 17.03.2016 №454. Вказаний порядок був повністю врахований та застосований Замовником при визначені предмету закупівлі, в зв’язку з чим, жодних порушень чинного законодавства з боку Замовника не відбулося.
Таким чином, при визначені предмету закупівлі тендерний комітет діяв чітко відповідно до вимог Закону та підзаконних нормативних актів.
Згідно зі Статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:
- суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;
- учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;
- виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 11 січня 2020 10:25
Дата відповіді: 13 січня 2020 10:23
Шановні представники Замовника повідомте будь-ласка нам, для чого ви встановлюєте у документації наступні вимоги?:
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов згідно яких виготовляється суміш вугілля кам’яного, завірена постачальником (офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем, посередником (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- документи, що засвідчують наявність у безпосереднього виробника, на якого виданbq сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик виробничих потужностей, обладнання для виробництва суміші вугілля кам’яного та копію висновку експертизи щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки
Дані вимоги визнаються неправомірними та незаконними Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Чому ви ігноруєте ЗАКОН?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Дані вимоги визнані такими що відповідають законодавству Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Тому Ваша інформація не відповідає дійсності.
Стосовно суміші
Дата подання: 11 січня 2020 14:18
Дата відповіді: 13 січня 2020 10:24
Чому ви змінили марку ДГ 13-100 на суміш ДГ/Г(Г2) ПКО 20-200? В чому причина?
Відповідь: Відповідно до проведеного аналізу, в тому числі і в електронній системі закупівель, закупівлі даної суміші проходили в багатьох областях України. Дана інформація є загальнодоступною для всіх і в електронній системі закупівель, і в інших засобах інформації, з якою за бажанням можна ознайомитись в будь-який час. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ту марку вугілля, яка забезпечать якісне теплопостачання та відповідає вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
ціна товару
Дата подання: 11 січня 2020 14:32
Дата відповіді: 13 січня 2020 10:25
Зольність на суміш, про яку ви мрієте, ви встановили до 24%, а на ДГ 13-100 у вас була зольність до 14%.
По алгоритму, здається має бути, що вугілля із майже у два рази вищою зольністю, повинно коштувати в рази дешевше.
Але мабуть це не вигідно?
Відповідь: Шановний учасник. У наведеному Вами алгоритмі не врахована теплота згоряння палива, саме даний показник відіграє провідну роль при опаленні. Дана суміш вугілля при даних показниках забезпечує якісне теплопостачання не гірше ніж ДГ 13-100 та згідно моніторингу цін на ринку вугілля коштує дешевше.
Чому у вас так часто змінюється предмет закупівлі?
Дата подання: 13 січня 2020 15:24
Дата відповіді: 14 січня 2020 13:38
Промоніторивши ваші закупівлі вугілля в минулі роки,постає питання, чому у вас так часто змінюється предмет закупівлі?
Відповідь: У зв'язку оновлення матеріально технічної бази (заміни котлів), потребуються дані марки вугілля, та які є більш економічно вигідними.
вимоги документації
Дата подання: 13 січня 2020 15:43
Дата відповіді: 14 січня 2020 12:51
Відповідаючи на запитання, ви взагалі розумієте, що ви пишете???
Що значить "національні стандарти застосовуються на добровільній основі"??? Ким, Бюджетом???
Це пише Замовник, який використовує державні кошти.
Ви подивіться, що у вас в документації робиться.
Вам не стидно надавати такі зухвалі відповіді?
Відповідь: При визначені предмету закупівлі тендерний комітет діяв чітко відповідно до вимог Закону та підзаконних нормативних актів. Згідно зі Статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: - суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; - учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; - виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-09-001192-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Код ЄДРПОУ:01880670
Дата подання: 18 січня 2020 14:10
Дата подання: 18 січня 2020 14:10
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 22.01.2020 № 1258.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 18:43
Інформація про відміну
Дата відміни
24 січня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій