Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 25 ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 31802877 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Кременчуцька, буд. 40 |
Контактна особа: |
Олена Толстякова +380674242889 tolstiakovaalena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 10:13 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
09 січня 2020 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2020 14:00 |
протокол переговорів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-13-000044 ● 5446916beea94d4bbf704ff6d1aebd89
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2020 № 30
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.05.2020 № 30
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-09-000985-c 09.01.2020 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-13 16:57:59
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пара, гаряча вода та пов'язана з нею продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-09-000985-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro Вами оприлюднений договір про закупівлю послуг від 01.02.2020 № 1/25, укладений з комунальним підприємством «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради (далі – договір), без без додатків, які, відповідно до розділу 13 даного договору є його невід’ємною частиною, чим недотримано вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-15 13:04:15
Пояснення від закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №25 Олександрійської міської ради
Тендерним комітетом закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №24 Олександрійської міської ради прийнято рішення щодо розірвання договору про закупівлю пари, гарячої води та пов'язаної з нею продукції від 01. 02. 2020 року №1/25 з метою усунення порушення встановленого у ході моніторингу Управлінням Східного офісу Держаудитслужби у Кіровоградській області.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-14 11:29:45
Звернення від закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №25 Олександрійської міської ради
Тендерним комітетом закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №25 виявлено порушення і прийнято рішення усунути порушення шляхом розірвання договору про закупівлю пари, гарячої води та пов'язаної з нею продукції від 01 лютого 2020 року №1/25. .
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-15 14:46:02
Пояснення від Закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №25 Олександрійської міської ради
В поясненні на вимогу Держаудитслужби була допущена технічна помилка в написанні номеру закладу, замість №24 треба писати №25.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-15 14:48:28
Пояснення від закладу дошкільної освіти (ясел - садка) №25 Олександрійської міської ради
В поясненні на запит від Держаудитслужби була допущена технічна помилка в написанні номеру закладу, замість №24 треба писати №25.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір про закупівлю пари, гарячої води та пов’язаної з ними продукції від 01.02.2020 року №1/25, укладений з КП «Теплокомуенерго» Олександрійської міської ради розірвано згідно з умовами додаткової угоди №2 від 15.05.2020 року.
2020-05-19 13:09:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2020-05-19 15:54:59
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #00185330 |
Переможець |
471 054,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 13:24
|
Дог.тепло 2020_NEW.pdf | укладений |
15 травня 2020 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2020 15:14
|
Дод.угода тепло 2020.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2020 15:05
|
Дод.угода тепло 2020.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2020 13:45
|
Дог.тепло.pdf | укладений |
01 лютого 2020 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з фактичним фінансуванням та згідно кошторису закладу на 2020 рік бюджетні зобовязання по даному договору змінюють суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з фактичним фінансуванням та відповідно кошторису ЗДО на 2020 рік бюджетні зобовязання по даному договору зменшують суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
212 712,86
UAH (в тому числі ПДВ 35 452,14 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Тендерним комітетом закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №24 Олександрійської міської ради прийнято рішення щодо розірвання договору про закупівлю пари, гарячої води та повязаної з нею продукції від 01.02.2020року №1/25 з метою усунення порушення встановленого у ході моніторингу Управлінням Східного офісу Держаудитслужби у Кіровоградській області. |