Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників навчальних закладів до місця навчання, роботи і додому, на міські, обласні, всеукраїнські змагання, спортивні змагання, культурно-масові та інші заходи)
Очікувана вартість
3 121 149,60 UAH
UA-2020-01-09-000025-c 628f4fa8baba46d09313c1f0091aac17
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Музика Володимир Миколайович

+380574523928 osvita1254@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області
Код ЄДРПОУ: 02146222
Місцезнаходження: 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1
Контактна особа: Музика Володимир Миколайович
+380574523928
osvita1254@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі Закон) Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області було двічі проведено відкриті торги на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників навчальних закладів до місця навчання, роботи і додому, на міські, обласні, всеукраїнські змагання, спортивні змагання, культурно-масові та інші заходи). (UA-2019-12-04-000580-c та UA-2019-12-20-000138-c), які не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.Відповідно до ст.35 ч.2 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі Закон), може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 09:01
Оскарження наміру укласти договір: 20 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89380 км
Ціна за одиницю: 34.92UAH з ПДВ
Послуги з перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників навчальних закладів до місця навчання, роботи і додому, на міські, обласні, всеукраїнські змагання, спортивні змагання, культурно-масові та інші заходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, Згідно з дислокацією навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється згідно актів наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 січня 2020 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "ЕКО-САН" Лозівської міської ради Харківської області
#38429746
Переможець 3 121 149,60
UAH з ПДВ
09 січня 2020 09:01

Документи

09 січня 2020 09:01
Електронний підпис
09 січня 2020 09:00
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 09:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "ЕКО-САН" Лозівської міської ради Харківської області
#38429746
3 121 149,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 січня 2020 09:01
Електронний підпис
09 січня 2020 09:00
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 16:45
ДУ 7.pdf зміни до договору
04 березня 2021 16:44
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 13:48
ДУ 6.pdf зміни до договору
18 січня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:34
ДУ 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:55
ДУ 4.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 10:54
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 10:16
ДУ 3.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 16:44
ДУ 2.pdf зміни до договору
05 червня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 15:17
ДУ 1.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 15:15
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 12:34
Договір укладений
23 січня 2020 12:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників навчальних закладів до місця навчання, роботи і додому, на міські, обласні, всеукраїнські змагання, спортивні змагання, культурно-масові та інші заходи 89380 км 34,92
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума додаткової угоди складає 294305,76 грн., що не перевищує 20% від ціни договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників навчальних закладів до місця навчання, роботи і додому, на міські, обласні, всеукраїнські змагання, спортивні змагання, культурно-масові та інші заходи 50564 км 34,92
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 765 694,88
UAH (в тому числі ПДВ 294 282,48 UAH)