Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання, технічне обслуговування світлофорів, електроенергія світлофорів.
Очікувана вартість
178 800,00 UAH
UA-2020-01-08-001933-c 50a7dd9fea76426fadd2f34f69c6ccf7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26287105
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10
Контактна особа: Ігор Сташок
+380433820278,+380433823273,+380433820090
hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 20:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 20:45
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 20:45
Початок аукціону: 24 січня 2020 11:49
Очікувана вартість: 178 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 364,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утримання, технічне обслуговування світлофорів, електроенергія світлофорів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, Територія міста Хмільника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2020 20:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 20:11
ТД світлофори.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-29-000012 ● a50c3534bde246afa68e7330e304ce8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020 12:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.04.2020 №19
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.04.2020 №19
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-01-08-001933-c 08.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-30 11:09:52

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утримання, технічне обслуговування світлофорів, електроенергія світлофорів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-08-001933-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-04 18:44:03

Пояснення стосовно укладання договору з КП "Хмільниккомунсервіс"

Зважаючи на те що, відповідно до оприлюдненого рішення від 26.02.2020 р. про намір укласти договір про закупівлю підписання договору повинно було відбутися до 17.03.2020 р.
Разом з тим 12.03.2020 р. КМУ було введено карантин на території України.
Зважаючи на введення обмежувальних заходів, відсутність відпрацьованого алгоритму дій в умовах карантину в початковий період, а також значне навантаження на управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради, яке являється виконавцем переважної кількості заходів, щодо попередження розповсюдження коронавірусу, затримка з підписання договору відбулася не з вини учасника торгів (КП «Хмільниккомунсервіс»).
Враховуючи викладене, замовником було прийнято рішення щодо підписання договору з визнаним переможцем 20.03.2020 р.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-06 18:02:46

Пояснення стосовно укладання договору з КП "Хмільниккомунсервіс"


Зважаючи на те що, відповідно до оприлюдненого рішення від 26.02.2020 р. про намір укласти договір про закупівлю підписання договору повинно було відбутися до 17.03.2020 р. Разом з тим 12.03.2020 р. КМУ було введено карантин на території України. Зважаючи на введення обмежувальних заходів, відсутність відпрацьованого алгоритму дій в умовах карантину в початковий період, а також значне навантаження на управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради, яке являється виконавцем переважної кількості заходів, щодо попередження розповсюдження коронавірусу, затримка з підписання договору відбулася не з вини учасника торгів (КП «Хмільниккомунсервіс»). Враховуючи викладене, замовником було прийнято рішення щодо підписання договору з визнаним переможцем 20.03.2020 р.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що умовами договору, передбачено його розірвання в односторонньому порядку лише у разі невиконання Виконавцем зобов'язань, при цьому виконавець не погоджується на розірвання договору за згодою обох сторін. Разом з тим, повідомляємо, що виконавець добросовісно відноситься до виконання умов договору. Усі договірні зобов’язання виконує якісно та у визначені терміни. Одночасно інформуємо, що розірвання договору призведе до відключення світлофорних об’єктів міста та створення аварійних ситуацій і передумов до них, значно збільшить випадки наїздів на пішоходів на пішохідних переходах. Зважаючи на викладене, усунення допущеного порушення, шляхом розірвання договору, на даний час являється неможливим та, у разі його реалізації, може призвести негативних наслідків.

2020-05-18 21:00:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 174 401,34
UAH з ПДВ
160 820,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" 178 800,00
UAH з ПДВ
160 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІВВ СІСТЕМС" 178 000,00
UAH з ПДВ
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 16:32
Електронний підпис
04 лютого 2020 16:31
Довідки переможця.pdf
24 січня 2020 17:44
Електронний підпис
23 січня 2020 20:39
Електронний підпис
23 січня 2020 20:20
27 Проект договору.pdf
23 січня 2020 20:20
22 Відгук.pdf
23 січня 2020 20:20
21 КБ2, КБ3.pdf
23 січня 2020 20:20
20 КБ2,КБ3 9.pdf
23 січня 2020 20:20
19 КБ2, КБ3 8.pdf
23 січня 2020 20:20
18 КБ2, КБ3 7.pdf
23 січня 2020 20:20
17 КБ2, КБ3 6.pdf
23 січня 2020 20:20
16 КБ2, КБ3 5.pdf
23 січня 2020 20:20
15 КБ2, КБ3 4.pdf
23 січня 2020 20:20
14 КБ2, КБ3 3.pdf
23 січня 2020 20:20
13 КБ2, КБ3 2.pdf
23 січня 2020 20:20
12 КБ2, КБ3 1.pdf
23 січня 2020 20:20
9 Виписка.pdf
23 січня 2020 20:20
8 Статут.pdf
23 січня 2020 20:20
7 Опис.pdf
23 січня 2020 20:20
4 Лист-згода.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 13:47
Електронний підпис
02 березня 2020 13:45
Dovidka_20057478690260277666.pdf.p7s
02 березня 2020 13:45
Dovidka_20057478690260277666.pdf
01 березня 2020 16:13
Електронний підпис
01 березня 2020 16:12
ТСЦ МВС.pdf
01 березня 2020 16:12
Довідка.zip
01 березня 2020 16:12
довідка ДФС 27.02.20.FR12.pdf
01 березня 2020 16:12
Довідка (НАЧ).zip
01 березня 2020 16:12
банкрутство.pdf
19 лютого 2020 09:51
Електронний підпис
19 лютого 2020 09:50
світлофори.pdf
23 січня 2020 10:24
Електронний підпис
23 січня 2020 10:21
Статут.pdf
23 січня 2020 10:21
свідоцтво ПДВ.pdf
23 січня 2020 10:21
свідоцтво ЄДРПОУ.jpeg
23 січня 2020 10:21
пропозиц1я.pdf
23 січня 2020 10:21
наказ керівник.pdf
23 січня 2020 10:21
документи.pdf
23 січня 2020 10:21
виписка 1.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 13:26
Статут ІВВ Сістемс.pdf
22 січня 2020 13:26
Виписка з ЄДР.pdf
22 січня 2020 13:26
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІВВ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Рішення скасоване 160 820,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 08:47
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 160 820,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 08:50
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС"
#32505648
Переможець 160 920,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 11:11

Документи

18 лютого 2020 08:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС"
#32505648
160 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:13
Електронний підпис укладений
21 березня 2020 10:22
Договір підряду_світлофори.pdf укладений
21 березня 2020 10:20
Договір підряду_світлофори.pdf укладений
20 березня 2020 18:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 143 688,14
UAH (в тому числі ПДВ 23 948,02 UAH)