Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26287105 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10 |
Контактна особа: |
Ігор Сташок +380433820278,+380433823273,+380433820090 hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 20:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2020 20:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2020 20:45 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 178 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 364,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2020 20:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2020 20:11 |
ТД світлофори.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-29-000012 ● a50c3534bde246afa68e7330e304ce8d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2020 №19
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.04.2020 №19
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-01-08-001933-c 08.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-30 11:09:52
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утримання, технічне обслуговування світлофорів, електроенергія світлофорів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-08-001933-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-04 18:44:03
Пояснення стосовно укладання договору з КП "Хмільниккомунсервіс"
Зважаючи на те що, відповідно до оприлюдненого рішення від 26.02.2020 р. про намір укласти договір про закупівлю підписання договору повинно було відбутися до 17.03.2020 р.
Разом з тим 12.03.2020 р. КМУ було введено карантин на території України.
Зважаючи на введення обмежувальних заходів, відсутність відпрацьованого алгоритму дій в умовах карантину в початковий період, а також значне навантаження на управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради, яке являється виконавцем переважної кількості заходів, щодо попередження розповсюдження коронавірусу, затримка з підписання договору відбулася не з вини учасника торгів (КП «Хмільниккомунсервіс»).
Враховуючи викладене, замовником було прийнято рішення щодо підписання договору з визнаним переможцем 20.03.2020 р.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-06 18:02:46
Пояснення стосовно укладання договору з КП "Хмільниккомунсервіс"
Зважаючи на те що, відповідно до оприлюдненого рішення від 26.02.2020 р. про намір укласти договір про закупівлю підписання договору повинно було відбутися до 17.03.2020 р. Разом з тим 12.03.2020 р. КМУ було введено карантин на території України. Зважаючи на введення обмежувальних заходів, відсутність відпрацьованого алгоритму дій в умовах карантину в початковий період, а також значне навантаження на управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради, яке являється виконавцем переважної кількості заходів, щодо попередження розповсюдження коронавірусу, затримка з підписання договору відбулася не з вини учасника торгів (КП «Хмільниккомунсервіс»). Враховуючи викладене, замовником було прийнято рішення щодо підписання договору з визнаним переможцем 20.03.2020 р.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що умовами договору, передбачено його розірвання в односторонньому порядку лише у разі невиконання Виконавцем зобов'язань, при цьому виконавець не погоджується на розірвання договору за згодою обох сторін. Разом з тим, повідомляємо, що виконавець добросовісно відноситься до виконання умов договору. Усі договірні зобов’язання виконує якісно та у визначені терміни. Одночасно інформуємо, що розірвання договору призведе до відключення світлофорних об’єктів міста та створення аварійних ситуацій і передумов до них, значно збільшить випадки наїздів на пішоходів на пішохідних переходах. Зважаючи на викладене, усунення допущеного порушення, шляхом розірвання договору, на даний час являється неможливим та, у разі його реалізації, може призвести негативних наслідків.
2020-05-18 21:00:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" |
174 401,34
UAH з ПДВ
|
160 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" |
178 800,00
UAH з ПДВ
|
160 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІВВ СІСТЕМС" |
178 000,00
UAH з ПДВ
|
178 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" #40490301 |
Рішення скасоване |
160 820,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 08:47
|
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" #40490301 |
Відхилено |
160 820,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 08:50
|
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" #32505648 |
Переможець |
160 920,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2020 10:22
|
Договір підряду_світлофори.pdf | укладений |
21 березня 2020 10:20
|
Договір підряду_світлофори.pdf | укладений |
20 березня 2020 18:18
|