Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг транспортними засобами спеціального призначення для безперебійного забезпечення населення смт. Рудно привозною питною водою
Очікувана вартість
337 290,30 UAH
UA-2020-01-08-001918-c 8c98d4a125ad438b8d915393b5352682
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:54
Очікувана вартість: 337 290,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг транспортними засобами спеціального призначення для безперебійного забезпечення населення смт. Рудно привозною питною водою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2020 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 19:13
dodatok_2_ Договір_тендер.doc
08 січня 2020 19:13
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
08 січня 2020 19:13
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” 334 374,21
UAH з ПДВ
334 374,21
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Паркбуд" 335 906,16
UAH з ПДВ
335 906,16
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”

ПП "Паркбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”
#03349022
Переможець 334 374,21
UAH з ПДВ
29 січня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”
#03349022
334 374,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 17:24
ДД_3_1.pdf зміни до договору
20 січня 2021 17:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:49
ДД2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:30
ДД1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 17:54
Договір.pdf укладений
18 лютого 2020 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 334 374,21 грн. з ПДВ до 180 543,86 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 19 в/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до част. 5 статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія Договору продовжується на строк до 08.02.2021р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі від 18.02.2020 №19 в/І
Номер договору про закупівлю: 19 в/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до част. 5 статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія Договору продовжується на строк до 08.02.2021р., в обсязі 35 130,48 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 19 в/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 08 лютого 2021
Сума оплати за договором: 215 351,47
UAH (в тому числі ПДВ 35 891,91 UAH)