Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація харчування дітей пільгової категорії населення
Очікувана вартість
2 287 140,00 UAH
UA-2020-01-08-001591-c 3a409c9334c5474897c5190b49234bc0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заровна Валентина Володимирівна

0931648759 metodviddilmalin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33071141
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, вул.Паркова 4
Контактна особа: Заровна Валентина Володимирівна
0931648759
metodviddilmalin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Рішенням виконавчого комітету Малинської міської ради «Про продовження договорів оренди приміщень шкільних їдалень з підприємством Малинської РСС «Комбінат громадського харчування» продовжено дію договорів оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м.Малина, укладених між органом, уповноваженим управляти комунальним майном та підприємством Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування», щодо приміщень їдалень шкіл міста з метою організації гарячого харчування школярів. Враховуючи, наведене, технічну можливість надавати кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пільгових категорій учнів) має лише орендар даних приміщень, тобто підприємство Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування». Відповідно до п.2 ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може провести відповідну закупівлю за переговорною процедурою у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Згідно закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі,яка для укладення договору з обраним учасником вимагає проведення з ним переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 16:56
Оскарження наміру укласти договір: 19 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Організація харчування дітей пільгової категорії населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, Навчальні заклади м.Малин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

08 січня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-03-000005 ● d39ef6fd69384dfe9f9182febf0ad54d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2020 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.02.2020
№ 10

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.02.2020 № 10.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2020-01-08-001591-c від 08.01.2020 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-11 17:49:55

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Організація харчування дітей пільгової категорії населення» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-08-001591-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ст. 4 Закону № 922 зазначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Отже, поясніть чи затверджувались рішенням тендерного комітету річний план, додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі, якщо так то просимо надати підтверджуючі документи.
Крім цього, відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону № 922 визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи установлювались Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) кваліфікаційні критерії до учасника, згідно зі статтею 16 Закону № 922, якщо так то надайте підтверджуючу інформацію (документи) та чи надавались документи, щодо підтвердження відповідності Підприємства Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування» встановленим кваліфікаційним критеріям?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-14 10:40:54

ПОЯСНЕННЯ


ПОЯСНЕННЯ
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Організація харчування дітей пільгової категорії населення» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-08-001591-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.

Відповідно до ст. 4 Закону № 922 зазначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже, поясніть чи затверджувались рішенням тендерного комітету річний план, додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі, якщо так то просимо надати підтверджуючі документи.
- Відповідно до опублікованого річного плану https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-12-11-000903-c у якому зазначено процедура закупівлі «Переговорна процедура» з дотримання Форми річного плану закупівель затвердженого наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490
Відповідно вимог затвердження річного плану дотримано. Підтвердження опубліковано за вище зазначеному електронному посиланні на річний план.


Крім цього, відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону № 922 визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи установлювались Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) кваліфікаційні критерії до учасника, згідно зі статтею 16 Закону № 922, якщо так то надайте підтверджуючу інформацію (документи) та чи надавались документи, щодо підтвердження відповідності Підприємства Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування» встановленим кваліфікаційним критеріям?
-Відповідно до Договору оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м.Малина №124/ор від 19 вересня 2019 року передбачено передачу в оренду обладнання яке надає підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність обладнання та матеріально технічної бази згідно актів прийому передачі майна.
Вимоги ст16 ЗУ «Про публічні закупівлі» дотримано.


Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-11 17:54:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Організація харчування дітей пільгової категорії населення» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-08-001591-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, проведення якої обґрунтовується, тим що єдиним постачальником кейтерингових послуг на території є підприємством Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування».
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі - Замовник) зазначено, що наявність умов застосування процедури закупівлі, зокрема підтверджується: «Рішенням виконавчого комітету Малинської міської ради «Про продовження договорів оренди приміщень шкільних їдалень з підприємством Малинської РСС «Комбінат громадського харчування» продовжено дію договорів оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Малина, укладених між органом, уповноваженим управляти комунальним майном та підприємством Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування», щодо приміщень їдалень шкіл міста з метою організації гарячого харчування школярів. Враховуючи, наведене, технічну можливість надавати кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пільгових категорій учнів) має лише орендар даних приміщень, тобто підприємство Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування». Відповідно до п.2 ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може провести відповідну закупівлю за переговорною процедурою у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі,яка для укладення договору з обраним учасником вимагає проведення з ним переговорів».
Отже, з метою документального підтвердження настання умов, щодо застосування переговорної процедури, прошу надати Рішенням виконавчого комітету Малинської міської ради «Про продовження договорів оренди приміщень шкільних їдалень з підприємством Малинської РСС «Комбінат громадського харчування» та договори оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Малина, укладених між органом, уповноваженим управляти комунальним майном та підприємством Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-14 10:48:23

Пояснення


У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Організація харчування дітей пільгової категорії населення» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-08-001591-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, проведення якої обґрунтовується, тим що єдиним постачальником кейтерингових послуг на території є підприємством Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування».
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі - Замовник) зазначено, що наявність умов застосування процедури закупівлі, зокрема підтверджується: «Рішенням виконавчого комітету Малинської міської ради «Про продовження договорів оренди приміщень шкільних їдалень з підприємством Малинської РСС «Комбінат громадського харчування» продовжено дію договорів оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Малина, укладених між органом, уповноваженим управляти комунальним майном та підприємством Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування», щодо приміщень їдалень шкіл міста з метою організації гарячого харчування школярів. Враховуючи, наведене, технічну можливість надавати кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пільгових категорій учнів) має лише орендар даних приміщень, тобто підприємство Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування». Відповідно до п.2 ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може провести відповідну закупівлю за переговорною процедурою у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі,яка для укладення договору з обраним учасником вимагає проведення з ним переговорів».
Отже, з метою документального підтвердження настання умов, щодо застосування переговорної процедури, прошу надати Рішенням виконавчого комітету Малинської міської ради «Про продовження договорів оренди приміщень шкільних їдалень з підприємством Малинської РСС «Комбінат громадського харчування» та договори оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Малина, укладених між органом, уповноваженим управляти комунальним майном та підприємством Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження
- Направляємо договір оренди та рішення про продовження договору оренди
Також просимо врахувати що ст.35 ЗУ « Про публічні закупівлі» передбачає проведення переговорів з учасником після чого публікується на повідомлення про намір укласти договір без обов’язкової публікації даних документів лише завантаження обґрунтування у полях затвердженої форми.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-14 15:20:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Організація харчування дітей пільгової категорії населення» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-08-001591-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно до частини 1 статті 35 Закону № 922 визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 21 Закону № 922 визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
В той же час, Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) проводиться переговорна процедура закупівель відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, проведення якої обґрунтовується, тим що єдиним постачальником кейтерингових послуг на території Житомирської області є Підприємство Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування».
Слід зазначити, що абзацом другим частини 1 статті 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року №2210-III передбачено, що суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку, якщо на цьому ринку у нього немає жодного конкурента.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 року № 1682-III, природна монополія – це стан товарного ринку, за якого задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляють суб’єкти природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугам), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги).
Згідно розпорядження Антимонопольний комітет України (далі – АМКУ) «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» від 28.11.2012 року № 874-р (далі - Розпорядження № 874-р) АМКУ, відповідно до його повноважень, складає та веде перелік природних монополій. Відповідно до пункту 6.4 Розпорядження № 874-р зазначений перелік у встановленому порядку розміщено на офіційному веб-сайті АМКУ.
Враховуючи вищевказане Замовником проведено переговорну процедуру закупівель без настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону № 922.
Отже, поясніть чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону № 922 за наявності конкурентного ринку кейтерингових послуг?
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-18 08:58:05

Пояснення

ПОЯСНЕННЯ
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Організація харчування дітей пільгової категорії населення» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-08-001591-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Поясніть чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону № 922 за наявності конкурентного ринку кейтерингових послуг?
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
- Повідомляєм відповідно до п.2 ч.2 ст.35 ЗУ « Про публічні закупівлі» відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи;
Дана норма передбачає проведення переговорів із одним учасником у тому числі з технічних причин оскільки приміщення та обладнання яке орендується підприємством Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування» навчальних закладів, що не дає можливості організувати харчування іншим підприємствам. Скарг чи звернень щодо закупівлі від постачальників не надходило договір заключається не раніше 10 днів після оголошення повідомлення про намір укласти договір для можливості оскарження укладення договору. Договір укладено у встановлені строки.
ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає наступні процедури закупівлі відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. Замовником було застосовано переговорну процедуру закупівлі згідно вимог законодавства.
Також просимо надати підтвердження конкурентного ринку на території міста Малина.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК UA-M-2020-02-03-000005 ● d39ef6fd69384dfe9f9182febf0ad54d Відповідно пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).» відповідно до даного пункту зазначено та інші документи що підтверджують наявних умов застосування процедури закупівлі відповідно до обґрунтування зазначено «Рішенням виконавчого комітету Малинської міської ради «Про продовження договорів оренди приміщень шкільних їдалень з підприємством Малинської РСС «Комбінат громадського харчування» продовжено дію договорів оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м.Малина, укладених між органом, уповноваженим управляти комунальним майном та підприємством Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування», щодо приміщень їдалень шкіл міста з метою організації гарячого харчування школярів. Враховуючи, наведене, технічну можливість надавати кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пільгових категорій учнів) має лише орендар даних приміщень, тобто підприємство Малинської райспоживспілки «Комбінат громадського харчування». Відповідно до п.2 ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може провести відповідну закупівлю за переговорною процедурою у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає проведення з ним переговорів.» взяття в оренду є підставою для проведення переговорів, а саме з технічних причин згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Просимо надати підтвердження або посилання на чинне законодавство, а саме на експертні, нормативні, технічні документи, які замовник повинен надати для підтвердження обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Також відповідно до «звіту про результати проведення процедури» закупівля завершена. Договір згідно Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає підстав для розірвання договору.

2020-02-27 13:40:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування"
#01748901
Переможець 2 287 140,00
UAH
08 січня 2020 16:56

Документи

08 січня 2020 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 16:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування"
#01748901
2 287 140,00
UAH
Документи

Документи

08 січня 2020 16:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:44
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 16:59
.угода 3 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 08:29
дод.угода (1).pdf зміни до договору
21 травня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 11:28
Додаткова угода №2 від 30.04.2020 року.pdf зміни до договору
04 травня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 16:44
додаткова угода №1 до Договору №16 від 21.01.2020року харчування,.pdf зміни до договору
21 січня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 15:00
Договір №16 від 21.01.2020року харчування.pdf укладений
21 січня 2020 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі враховуючі фактичні обсяги видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у звязку з фактичними обсягами видатками замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний обсяг видатків замовника, Сторони,погодили зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний обсяг видатків замовника, Сторони,погодили зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 868 219,00
UAH