Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
716 000,00 UAH
UA-2020-01-08-001575-c 697d5e2e921f41038972cc4fa090b24d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костенко Олена

380574731207 zrcpmsd.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Зміївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Зміївської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 38897677
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., Зміїв, 6-ї Стрілецької дивізії, 1
Контактна особа: Костенко Олена
380574731207
zrcpmsd.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 11:58
Очікувана вартість: 716 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в тендерній документації. Джерело фінансування закупівлі - кошти районного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
256000 Кіловат-година
Електрична енергія (кошти районного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63400, Україна, Харківська область, Зміївський район, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти районного бюджету. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 16:40
ТД_ Електроенергія 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 460 800,00
UAH з ПДВ
460 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 506 800,00
UAH з ПДВ
506 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 11:18
Електронний підпис
28 січня 2020 11:17
public_doc.p7s
28 січня 2020 11:17
Ст 17 ЗУ.pdf
28 січня 2020 11:17
ДФС.pdf
28 січня 2020 11:17
Довідка МВС.pdf
28 січня 2020 11:17
Відомості з реєстрів.pdf
22 січня 2020 13:00
Електронний підпис
22 січня 2020 13:00
Статут.PDF
22 січня 2020 13:00
Проект Договору.PDF
22 січня 2020 13:00
Паспорт Директора.PDF
22 січня 2020 13:00
довідки Банк 10_01.pdf
22 січня 2020 13:00
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

22 січня 2020 19:29
Електронний підпис
22 січня 2020 19:29
2. Цінова пропозиція.pdf
14 січня 2020 10:02
Електронний підпис
14 січня 2020 10:02
Реєстр ліценз. лтд.pdf
14 січня 2020 10:02
ПРИВАТ_задолж (1).pdf
14 січня 2020 10:02
Приват банк рахунок.pdf
14 січня 2020 10:02
Копія Статуту+опис.pdf
14 січня 2020 10:02
Копія Витягу ПДВ.pdf
14 січня 2020 10:02
Відомості ЄДРПОУ.pdf
14 січня 2020 10:02
Витяг ЄДР 02.01.2020.pdf
14 січня 2020 10:02
Виписка коп..pdf
14 січня 2020 10:02
банкрут лтд.pdf
14 січня 2020 10:02
Баланс 2018р. ЛТД.pdf
14 січня 2020 10:02
Баланс ( за 9 мес.).pdf
14 січня 2020 10:01
3. Технічні вимоги.pdf
14 січня 2020 10:01
2. Цінова пропозиція.pdf
14 січня 2020 10:01
1. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
Переможець 460 800,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
460 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 15:39
Додат.угода_10 .PDF зміни до договору
11 лютого 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 14:38
Додаткова угода _9 .PDF зміни до договору
05 лютого 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:29
додат. угода_8 .PDF зміни до договору
05 січня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:45
Д_У_7 прод. на 2021 .PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:37
Д_У_6 фактичні .PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:07
додат. угода_5 .PDF зміни до договору
29 вересня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 11:42
додат.угода_4 .PDF зміни до договору
31 серпня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 11:45
додат. угода_3 .PDF зміни до договору
01 червня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 10:03
Додот.угода_2 .PDF зміни до договору
03 квітня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 12:33
додат.угода_1 .PDF зміни до договору
24 лютого 2020 12:31
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 10:12
договір_25_01 .PDF укладений
17 лютого 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 1 від 24.02.2020 р.. 14. Сума договору після внесення змін: 460 800,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 256 000 Кіловат-годин.
Номер договору про закупівлю: 25/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 2 від 03.04.2020 р.. 14. Сума договору після внесення змін: 460 800,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 232 727,273 Кіловат-годин.
Номер договору про закупівлю: 25/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 3 від 30.05.2020 р.. 14. Сума договору після внесення змін: 460 800,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 219 459,497 Кіловат-годин.
Номер договору про закупівлю: 25/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 4 від 28.08.2020 р.. 14. Сума договору після внесення змін: 460 800,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 189 158,394 Кіловат-годин.
Номер договору про закупівлю: 25/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 5 від 29.09.2020 р.. 14. Сума договору після внесення змін: 460 800,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 179 653,363 Кіловат-годин.
Номер договору про закупівлю: 25/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 6 від 28.12.2020 р.. 14. Сума договору після внесення змін: 452 182.63 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 174 903 Кіловат-годин.
Номер договору про закупівлю: 25/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 7 від 28.12.2020 р.. 14. Сума договору після внесення змін: 452 182.63 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 174 903 Кіловат-годин.
Номер договору про закупівлю: 25/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 8 від 31.12.2020 р. продовження строку дії договору, на період достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2020 році, якщо видатки на цю закупівлю затверджені в установленому порядку. 14.*Сума договору укладеному в 2020 році: 452 182,63 грн. з ПДВ. 15*. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг в 2020 році: 174 903 Кіловат-годин. *Сума додаткової угоди № 8 на період закупівлі на 2021 рік: 90 434,74 грн. 14. Сума після внесення змін: 542 617,37 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 25/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 9 від 05.02.2021 р. 14.*Сума договору укладеному в 2020 році: 452 182,63 грн. з ПДВ. 15*. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг в 2020 році: 174 903 Кіловат-годин. *Сума додаткової угоди № 9 на період закупівлі на 2021 рік: 90 434,74 грн. (кошти місцевого бюджету Зміївської міської територіальної громади – 41 317,00 грн., субвенції місцевого бюджету від Слобожанської селищної територіальної громади – 49 117,74 грн.) 14. Сума після внесення змін: 542 617,37 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 25/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 10 від 11.02.2021 р. 14.*Сума договору укладеному в 2020 році: 452 182,63 грн. з ПДВ. 15*. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг в 2020 році: 174 903 Кіловат-годин. *Сума додаткової угоди № 10 на період закупівлі на 2021 рік: 90 434,74 грн. (кошти місцевого бюджету Зміївської міської територіальної громади – 41 363,63 грн., субвенції місцевого бюджету від Слобожанської селищної територіальної громади – 49 071,11 грн.) 14. Сума після внесення змін: 542 617,37 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 25/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 541 737,80
UAH (в тому числі ПДВ 90 289,63 UAH)