Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-01-08-001164-c 137f196cbcc84085a856993746176488
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ахмедова Дарина Сергіївна

096-098-48-22 onko2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Ахмедова Дарина Сергіївна
096-098-48-22
onko2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 16:30
Початок аукціону: 17 січня 2020 11:07
Початок аукціону: 17 січня 2020 11:07
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний (пачка 500 листів), 80 г/м2

Папір офісний (пачка 500 листів), 80 г/м2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пач.
Папір офісний (пачка 500 листів), 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом надання з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 13:00
З2ДКТ_ПАПIР.doc
09 січня 2020 12:26
ЗДКТ_ПАПIР.doc
08 січня 2020 15:11
ДКТ_ПАПIР.doc
09 січня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 13:00
З2ДКТ_ПАПIР.doc
09 січня 2020 12:26
ЗДКТ_ПАПIР.doc
08 січня 2020 15:11
ДКТ_ПАПIР.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 січня 2020 08:53
Дата відповіді: 09 січня 2020 09:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, уважно читайте документацію закупівлі, а ні торгової марки, а ні будь якої моделі в документації не вказано. В закупівлі мова йде про ПАПІР офісний призначений для друку та копіювання на лазерній, струменевій техніці, формат А4 – 210 мм х 297 мм, 80 г/м2. Білизна – висока, паперова маса – однорідна. Одиниця виміру – упаковки по 500 листів в кожній упаковці.
В документації не міститься ніяких обмежень щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна учасника після проведення аукціону є остаточною і не підлягає перегляду.
уточнення кількості
Дата подання: 09 січня 2020 11:24
Дата відповіді: 09 січня 2020 12:25
Уточніть будь ласка кількість паперу: на площадкі вказано 150пач, а в оголошенні 235 пачок. Яка кількість потрібна?
Відповідь: Дякуємо за зауваження, потрібна кількість - 150 пачок. Зміни до тендерної документації внесені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 11 700,00
UAH з ПДВ
10 192,50
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 12 300,00
UAH з ПДВ
10 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 11 169,00
UAH з ПДВ
10 755,00
UAH з ПДВ
Документи
МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ 13 950,00
UAH з ПДВ
13 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 10:38
Тендерна пропозиція.pdf
16 січня 2020 10:38
2.Виписка.PDF
16 січня 2020 10:38
3.Витяг ЄДРПОУ.PDF
16 січня 2020 10:38
Проект договору.pdf
16 січня 2020 10:38
4.Витяг ПДВ.PDF
16 січня 2020 10:38
1. Статут завірений.PDF

Публічні документи

16 січня 2020 16:25
Електронний підпис
16 січня 2020 16:25
Довідка про учасника.pdf
16 січня 2020 16:25
Протокол Директор.PDF
16 січня 2020 16:25
Наказ Директор.PDF
16 січня 2020 16:25
Статут.pdf
16 січня 2020 16:25
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "СВІКОМ"

МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 10 192,50
UAH з ПДВ
21 січня 2020 13:12

Документи

21 січня 2020 13:12
Електронний підпис
21 січня 2020 13:11
ПРОТОКОЛ папір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
10 192,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2020 13:12
Електронний підпис
21 січня 2020 13:11
ПРОТОКОЛ папір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 14:02
ДОГ12_УКРПРОМПОСТАЧ - папір.pdf укладений
27 січня 2020 14:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 10 192,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 698,75 UAH)