Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 для офісної техніки, папір рулонний перфарований, папки картонні на зав'язках, швидкозшивачі картонні
Очікувана вартість
59 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000735-c 0f7642615ecf463ba370b769aab58abc
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БОХАНЬКОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА

+380566743998 upszn@pokrov-mr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26137831
Місцезнаходження: 53300, Україна , Дніпропетровська обл., ПОКРОВ, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО БУД. 5
Контактна особа: БОХАНЬКОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
+380566743998
upszn@pokrov-mr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 січня 2020 13:19
Очікувана вартість: 59 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 295,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вулиця Горького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 пачка
Папір А4, сірий (пачка 500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вулиця Горького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 шт
Папір рулонний з перфорацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вулиця Горького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1500 шт
Папки швидкошивачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вулиця Горького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Папки картонні на зав'язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вулиця Горького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості, протягом тридцяти робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 13:00
ogoloshennya_papir2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 січня 2020 08:52
Дата відповіді: 09 січня 2020 10:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваші запитання повідомляємо наступне: 1) Ми намагаємось не обмежувати Ваші пропозиції і тому не вказуємо торгові марки або моделі в тендерній документації, єдина умова характеристики товару мають відповідати характеристикам зазначеним в технічній документації; 2) Відповідно Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надання інформації про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (в тому числі комерційне (торговельне) найменування). Тобто за даними, які будуть викладені у Технічному описі предмета закупівлі можна ідентифікувати відомості щодо товару, в тому числі характеристики та їх відповідність. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. З огляду на викладене, замовник у Тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. 3) До участі у торгах допускаються учасники будь-якої форми власності, основний критерій - ціна пропозиції визначена у ході аукціону, в незалежності включає ця ціна ПДВ чи ні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-08-000735-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31939411
Дата подання: 16 січня 2020 14:19
на переможця аукціону
У складі тендерної документації ФОП Кривчун Наталії Михайлівни надано Витяг з державного реєстру фізичних осіб-підприємців від 27.08.2019 р., а по вимогам тендерної документаціі дата видачі витягу не повинна перевищувати 1 місяць до моменту укладання договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кривчун Наталія Михайлівна 40 272,00
UAH з ПДВ
37 166,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 43 836,48
UAH з ПДВ
37 167,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 40 720,32
UAH з ПДВ
37 810,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 42 676,42
UAH з ПДВ
37 863,23
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 42 000,00
UAH з ПДВ
39 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 14:04
Изображение0004.JPG
15 січня 2020 14:04
Изображение0003.JPG
15 січня 2020 14:04
Изображение0002.JPG
15 січня 2020 14:04
Изображение0001.JPG
15 січня 2020 14:04
Изображение.JPG
15 січня 2020 14:04
Изображение0004.JPG
15 січня 2020 14:04
Изображение0002.JPG
15 січня 2020 14:04
Изображение0001.JPG
15 січня 2020 14:04
Изображение.JPG
15 січня 2020 14:04
виписка 2 Кривчун.JPG
15 січня 2020 14:04
виписка1 Кривчун.JPG
15 січня 2020 14:04
витяг Кривчун.JPG

Публічні документи

14 січня 2020 11:27
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
14 січня 2020 11:27
СПРАВКИ З БАНКУ.pdf
14 січня 2020 11:27
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
14 січня 2020 11:27
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 січня 2020 11:27
Статут (новий).pdf
14 січня 2020 11:27
Протокол.pdf
14 січня 2020 11:27
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
14 січня 2020 11:27
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
14 січня 2020 11:27
Опис до Статуту.pdf
14 січня 2020 11:27
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 січня 2020 11:27
Витяг ПДВ.pdf
14 січня 2020 11:27
Свідоцтво.pdf
14 січня 2020 11:27
Наказ новий.pdf
14 січня 2020 11:27
Наказ.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 11:54
Електронний підпис
15 січня 2020 11:54
Документи.rar

Публічні документи

15 січня 2020 12:57
ЛИСТ (ліцензія).pdf
15 січня 2020 12:57
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кривчун Наталія Михайлівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кривчун Наталія Михайлівна
#2683104164
Відхилено 37 166,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 15:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Переможець 37 167,12
UAH з ПДВ
22 січня 2020 09:10

Документи

17 січня 2020 15:20
Електронний підпис
17 січня 2020 15:18
Протокол

Документи

22 січня 2020 09:10
Електронний підпис
22 січня 2020 09:09
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
37 167,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2020 09:10
Електронний підпис
22 січня 2020 09:09
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 09:06
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 15:46
Договір укладений
28 січня 2020 15:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 167,12
UAH (в тому числі ПДВ 6 194,52 UAH)