Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок в комплекті, персональний комп’ютер в комплекті, блок безперебійного живлення, картридж для швидкісних принтерів, стрічка до принтерів, стрічка до швидкісного принтера
Очікувана вартість
665 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000338-b f03d236aabaa43419932e5ab290d4513
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сатківська Алла Вікторівна

+380382655390 vidnosyny@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03198563
Вебсайт: http://soczahist.km.ua
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32
Контактна особа: Сатківська Алла Вікторівна
+380382655390
vidnosyny@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 11:00
Очікувана вартість: 665 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 комплекти
Системний блок в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
14 комплекти
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
17 шт
Блок безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
36 шт
Картридж для швидкісних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
700 шт
Стрічка до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
18 шт
Стрічка до швидкісного принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 17:45
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
08 січня 2020 17:45
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
08 січня 2020 17:45
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
08 січня 2020 17:45
4 ТД компютера.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 січня 2020 08:55
Дата відповіді: 11 січня 2020 13:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше, згідно із вимогами тендерної документації, Учасник повинен подати пропозицію відповідно до додатку №2 до тендерної документації у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого Обладнання згідно з формою, що наведена у даному Додатку. У графі «Характеристики товару запропоновані учасником процедури закупівлі» Учасником зазначається характеристики запропонованого обладнання та/або його частини..
При цьому, відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Разом з тим, Замовником в умовах тендерної документації не встановлено вимог щодо конкретної марки чи моделі.
Додатково повідомляємо, що запропоновані учасниками товари повинні відповідати усім вимогам, що встановлені Замовником в додатку 2 до тендерної документації. У разі встановлення невідповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації така пропозиція Учасника буде відхилена з підстав встановлених Законом.
По-друге, відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Витратні матеріали
Дата подання: 09 січня 2020 15:55
Дата відповіді: 11 січня 2020 13:16
Доброго дня. Шановний Замовнику. У Технічному завданні у вас є позиція "Стрічка до принтера WWM 13мм*12М Refill STD Black*5 (R13.12S5)" - 700 шт. За даним партномером йде комплект " Лента КОМПЛЕКТ 5шт WWM 13мм х 12м (12,7мм x 12м) STD кольцо Black (R13.12S5)." Прохання уточнити кількість стрічок яку Вам потрібно. Вам потрібно 700 стрічок до принтера тобто 140 комплектів по 5 стрічок кожний, чи 700 комплектів по 5 стрічок тобто 3500 стрічок? Прошу вказати точну кількість стрічок Вам потрібно закупити в рамках цього тендеру. Наперед дякуємо за Вашу відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Потрібно 700 одиниць стрічок, не комплектів! Тобто 140 комплектів по 5 стрічок, обов’язково зварених в кільце.
Прцесори в системних блоках
Дата подання: 10 січня 2020 17:12
Дата відповіді: 16 січня 2020 15:12
Шановний Замовнику. Дайте будь-ласка конкретну відповідь чи влаштують Вас системні блоки на процесорах AMD Ryzen 3 2200G замість процесорів Intel Core i3-7100? Порівняння продуктивності процесорів можна подивитись за посиланням https://www.cpubenchmark.net/compare/Intel-i3-7100-vs-AMD-Ryzen-3-2200G/2924vs3186 , порівняння продуктивності інтегрованого в процесори відео можна подивитись за посиланням https://www.videocardbenchmark.net/compare/Intel-HD-P630-vs-Radeon-Vega-8/3682vs3895 .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам, встановленим в Технічних вимогах, викладеним у даному додатку до тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-08-000338-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП КПК Сервіс, Код ЄДРПОУ:36994854
Дата подання: 10 січня 2020 10:43
Щодо вимог документації
Шановний тендерний комітет!
В п.5.2.3 ч.2 розділу V Тендерної документації міститься наступна вимога:
5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 5500,00 грн. (п'ять тисяч п'ятсот гривень нуль копійок) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.

Повідомляємо Вам, що оплата юридичних послуг - обов’язок виключно клієнта, яким являєтесь Ви. Ніякого юридичного супроводу юридична фірма Учаснику-переможцю не надає, тобто, Ви б мали оплачувати юрпослуги зі свого бюджету.
Зокрема, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель тендерах не одноразово встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. Файл з одним з таких рішень додається. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону. Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Тому, щоб уникнути оскарження в АМКУ вищевказаного, просимо виключити вимогу щодо можливості оплати юридично-консультаційних послуг Учасником-переможцем з тендерної документації.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 січня 2020 13:19
Доброго дня!
Щодо вимоги внести зміни в пп. 5.2.3 частини 2 Розділу V ТД та виключити послуги Консультанта торгів, повідомляємо, що стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п. 5.2.3. ч. 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Окрім того, відповідність чинному законодавству включення послуг Консультанта, підтверджується висновком Державної аудиторської служби України № UA-2019-04-11-003343-a.
Згідно висновку ДАСУ встановлено лише про одне порушення, виявлене ДАСУ – і воно не стосувалось вимоги замовника про перекладання на переможця витрат на консультаційні послуги (мова йшла про виключення вимоги про забезпечення виконання договору).
Отже, аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству.
Номер вимоги: UA-2020-01-08-000338-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 29 січня 2020 14:06
Оскарження результатів закупівлі
Вважаємо рішення про визнання ТОВ «КОМЕЛ» переможцем даної закупівлі неправомірним та таким, що порушує законні права ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» як учасника даної закупівлі. З наступних причин:

- ТОВ «КОМЕЛ» було надано недостовірну інформації у порівняльній таблиці технічних характеристик про відповідність запропонованої материнскої плати та її чіпсету. Замовником вимагалася материнська плата на базі чіпсету Intel Z270, про що було чітко вказано у технічному завданні «Материнська плата Asus Prime Z270-P (s1151, Intel Z270, PCI-Ex16)». Натомість, ТОВ «КОМЕЛ» запропоновано материнську плату ASUS H270-PLUS на базі чіпсету Intel H270, що не є еквівалентом Z270 та належить до іншого цінового класу. У цьому можна переконатися у порівнянні на офіційному сайті виробника чіпсетів:
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/compare.html?productIds=98090,98089
Відповідно, материнські плати на базі даних чіпсетів мають різну вартість. Середня вартість плат за даними ресурсу hotline.ua є наступною:
ASUS Prime Z270-P - 2250 грн
ASUS Prime H270-Plus - 2000 грн
Різниця вартості на 49 штуках становить більше 12 тис грн! Тому такі дії Замовника призвели до спотворення результату закупівлі. Іншими словами, ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» могла запропонувати плати ASUS H270-PLUS та, зважаючи на їх меншу вартість, завершити аукціон із зовсім іншим результатом.
Крім цього,

- Замовником вимагався блок живлення CHIEFTEC 550W (GDP-550C) який має модульну структуру та КПД >90%. Ці показники є суттєвими.
https://www.chieftec.eu/ru/%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F/atx/c%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B8-a-90/gdp-550c.html
ТОВ «КОМЕЛ» запропоновано блок живлення Vinga 550W (VPS-550G), який не має модульної структури та його КПД взагалі не зазначено на сайті Vinga.ua
https://vinga.ua/ru/bloki-pitaniya/vps-550g.html#

- ТОВ «КОМЕЛ» запропоновано монітор AOC E970SWN, який, на відміну від Philips 193V5LSB2/62 має енергоспоживання 10.52 Вт проти 8.76 Вт.

Оскільки Замовником у більшості технічних вимог не було зазначено технічних характеристик товару, а лише його моделі, ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» було запропоновано обладнання, що повністю відповідає запиту Замовника.

У зв’язку із зазначеним, вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ «КОМЕЛ» переможцем торгів та перейти до розгляду наступної пропозиції. В іншому випадку, такі дії Замовника можуть бути оскаржені в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 17:41
Тендерним комітетом буде проведено повторний розгляд тендерної пропозиції та прийнято рішення згідно чинного законодавства.

Документи подані скаржником

10 січня 2020 10:43
рішення № 2047 від 25.12.2013

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 632 454,00
UAH з ПДВ
632 454,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 648 303,18
UAH з ПДВ
648 303,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 18:38
Довідка ДПС від 29.01.2020.pdf
23 січня 2020 17:46
Гарантійний лист.pdf
23 січня 2020 16:11
Довідка про учасника.pdf
23 січня 2020 16:11
Проект договору.pdf
23 січня 2020 16:11
Технічні вимоги.pdf
23 січня 2020 16:11
Статистика.pdf
23 січня 2020 16:11
Статут.pdf
23 січня 2020 16:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 11:21
Технічний опис.7z
22 січня 2020 11:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Рішення скасоване 632 454,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:30
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 632 454,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:35
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 648 303,18
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:42

Інформація про відміну

Дата відміни
05 лютого 2020 12:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі