Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо.
Очікувана вартість
3 575 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000319-b 8fee8b47e901491f8a63aad5b0a73dc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легенька Інна Олександрівна

+380957066155 lisova-polyana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЗ "ГВВ "Лісова поляна" МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 22872893
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., місто, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Контактна особа: Легенька Інна Олександрівна
+380957066155
lisova-polyana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 17:17
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 17:17
Початок аукціону: 24 січня 2020 13:09
Очікувана вартість: 3 575 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
275000 м.куб
Газове паливо.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 17:13
додаток 4
08 січня 2020 17:13
додаток 3
08 січня 2020 17:13
додаток 2
08 січня 2020 17:13
додаток 1
08 січня 2020 17:13
ТД

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000056 ● 4a84899800044996ad6a8dcba3e5f859
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.02.2020 № 27

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингу (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 27
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
33 UA-2020-01-08-000319-b 08.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-21 14:47:38

Роз'яснення щодо висновку

Інформація про замовника: ДЗ "ГВВ "Лісова поляна" МОЗ України", 22872893, Україна, місто, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Інформація про предмет закупівлі: Газове паливо., 09120000-6, ДК021, 275000, м.куб
Очікувана вартість закупівлі 3`575`00000 грн
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-08-000319-b
ID 8fee8b47e901491f8a63aad5b0a73dc2
Ідентифікатор плану UA-P-2020-01-08-001661-b
Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
Замовник визнає, що порушено норми абз. 2 ч. 1, ч. 4 ст. 10, абз. 2 ч. 3 ст. 21 Закону, п. 3 та п. 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577 (далі – наказ № 477), а саме: оголошення англійською мовою не оприлюднене одночасно з основним оголошенням терміном менше ніж за 30 днів до дня розкриття пропозицій.
Відповідно до Висновку про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норм абз. 2 ч. 1, ч. 4 ст. 10, абз. 2 ч. 3 ст. 21 Закону, п. п. 3, 8 наказу № 477. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимог п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону.За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, розкритті тендерних пропозицій та їх розгляді, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовник надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На момент оприлюднення рішення про наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником укладено договір про закупівлю з учасником який визнаний переможцем торгів відповідно частини 2 статті 32 Закону, так як процедура закупівлі на період проведення перевірки закупівлі не зупиняється.
Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, відповідно до частини другої статті 215 ЦК України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним.
Разом з тим, згідно з частиною першою статті 236 ЦК України нікчемний правочин або правочин, визнаний судом недійсним, є недійсним з моменту його вчинення.
При цьому перелік підстав для відміни торгів зазначений у статті 31 Закону та є вичерпним.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 19 Закону звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
Таким чином, виходячи зі змісту статті 19 Закону, звіт про результати проведення процедури закупівлі є підсумковим документом, який фіксує завершення процедури закупівлі та містить інформацію щодо дати укладення договору про закупівлю. З огляду на вище викладене та відповідно до 37 статті Закону, Замовником не встановлено порушенням строків дати укладення договору про закупівлю.
Відповідно до 8 частини статті 7-1 Закону, прошу надати роз’яснення змісту висновку та своїх зобов’язань, визначених у ньому.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель

2020-03-10 16:08:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" 1 177 000,00
UAH з ПДВ
1 171 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 1 185 112,50
UAH з ПДВ
1 174 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 259 500,00
UAH з ПДВ
1 176 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 184 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 453 925,00
UAH з ПДВ
1 453 925,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС 1 551 000,00
UAH з ПДВ
1 551 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 18:09
Електронний підпис
28 січня 2020 18:08
Довідка МВС 13.01.2020.pdf
28 січня 2020 18:08
ДПІ до 30.01.pdf
21 січня 2020 11:50
Електронний підпис
21 січня 2020 11:49
тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2020 11:49
Статут 15 04 2019.pdf
21 січня 2020 11:49
Рішення 15 04 2019.pdf
21 січня 2020 11:49
Протокол 2.pdf
21 січня 2020 11:49
проект договору.pdf
21 січня 2020 11:49
Пожежна безпека.pdf
21 січня 2020 11:49
Опис 16 04 2019.pdf
21 січня 2020 11:49
Наказ на Величка.pdf
21 січня 2020 11:49
Документи ISO.pdf
21 січня 2020 11:49
Довіреність.pdf
21 січня 2020 11:49
Довідка про санкції.pdf
21 січня 2020 11:49
Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 січня 2020 11:49
Витяг ПДВ.pdf
21 січня 2020 11:49
Витяг ЄДРПОУ 13.01.20р.pdf
21 січня 2020 11:48
Виписка КАСТУМ.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:50
Електронний підпис
23 січня 2020 15:48
44. Статут.pdf
23 січня 2020 15:48
Договір 2020 року.pdf
23 січня 2020 15:48
43. Сертифікат якості.pdf
23 січня 2020 15:48
34. Постанова НКРЕКП.pdf
23 січня 2020 15:48
42. Сертифікат газ.pdf
23 січня 2020 15:47
69. ЄДРПОУ 02.01.2020.pdf
23 січня 2020 15:47
52. Сертифікат.pdf
23 січня 2020 15:47
53. Копія 4-ОПП.pdf
23 січня 2020 15:47
29. Витяг ЄДР 17.01.2020.pdf
23 січня 2020 15:47
83. Довідка мтб.pdf
23 січня 2020 15:47
47. Виписка ЄДР.pdf
23 січня 2020 15:47
72. Довідка договори.pdf
23 січня 2020 15:47
20. Довідка ст. 17.pdf
23 січня 2020 15:47
33. ПСГ 10.12.pdf
23 січня 2020 15:47
5. Довідка про УО.pdf
23 січня 2020 15:47
15. Довідка довкілля.pdf
23 січня 2020 15:46
7. Лист про ліцензію.pdf
23 січня 2020 15:46
4. Проект договору.pdf
23 січня 2020 15:46
2. Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:07
Електронний підпис
23 січня 2020 15:06
Техніча частина.7z
23 січня 2020 12:14
Електронний підпис
23 січня 2020 12:14
Установчі документи.7z
23 січня 2020 12:14
Техніча частина.7z
23 січня 2020 12:14
інші документи.7z

Публічні документи

22 січня 2020 19:23
Електронний підпис
22 січня 2020 19:16
Електронний підпис
22 січня 2020 19:16
Сертифікати ISO.pdf
22 січня 2020 19:16
ПСГ 17 січня.pdf
22 січня 2020 19:16
п 9.pdf
22 січня 2020 19:16
Довідка щодо санкцій.pdf
22 січня 2020 19:16
8.Копія виписки ЛТД.pdf
22 січня 2020 19:16
4.Копія Витягу ПДВ.pdf
22 січня 2020 19:15
2. Витяг ЄДР.pdf
22 січня 2020 19:15
1.Копія Статуту+опис.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:08
Електронний підпис
23 січня 2020 15:07
39. технічні вимоги.pdf
23 січня 2020 15:07
38. проект договору.pdf
23 січня 2020 15:06
10.1. Копія ліцензії.pdf
23 січня 2020 15:06
10. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ АС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"
#41087491
Переможець 1 171 500,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"
#41087491
1 171 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 16:05
Додаткова угода №1 укладений
10 березня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 15:10
Договір укладений
18 лютого 2020 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: розірвання договору за взаємною згодою