Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт пам’ятників архітектури, в’їзних знаків та поклінних хрестів на території міста Кам’янське (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000188-b d60dbe75c0624d8d859d409954d0c22f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:55
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт пам’ятників архітектури, в’їзних знаків та поклінних хрестів на території міста Кам’янське (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, м.Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту ___________(наданих послуг або виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 22:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 21:25
55-20 від 22.01.2020 внесення змін_п.р. памятників_ЗМІНИ 1.doc
23 січня 2020 21:25
ТД п.р памятників_ 20 тис.грн._1.00.000 грн._Зміни 1.doc
08 січня 2020 14:35
Додаток 1.doc
08 січня 2020 14:35
Додаток 2.doc
08 січня 2020 14:35
Додаток 3.doc
08 січня 2020 14:35
Додаток 4.doc
08 січня 2020 14:35
Додаток 5.doc
23 січня 2020 22:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 21:25
55-20 від 22.01.2020 внесення змін_п.р. памятників_ЗМІНИ 1.doc
23 січня 2020 21:25
ТД п.р памятників_ 20 тис.грн._1.00.000 грн._Зміни 1.doc
08 січня 2020 14:35
ТД п.р памятників_ 20 тис.грн._1.00.000 грн..doc
08 січня 2020 14:35
Додаток 1.doc
08 січня 2020 14:35
Додаток 2.doc
08 січня 2020 14:35
Додаток 3.doc
08 січня 2020 14:35
Додаток 4.doc
08 січня 2020 14:35
Додаток 5.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-19-000030 ● 79b6e0a329224cee9516cdbfa9848884
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.02.2020 № 39

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.02.2020 № 39

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

6 UA-2020-01-08-000188-b

08.01.2020
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам'янської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку. З боку Замовника відсутні порушення законодавства в частині не дотримання замовником вимоги пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої та частини другої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 із змінами щодо визначення коду предмету закупівлі. Повідомляємо Вас, що у разі не врахування та не прийняття зауважень маємо намір оскаржити висновок про моніторинг закупівлі у судовому порядку із залученням адвоката та стягнути з Вашої установи судовий збір та додатково витрати на правову допомогу.

2020-03-03 19:51:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржується у судовому порядку
Дата публікації: 11 березня 2020

Документи:

11 березня 2020 16:33
Електронний підпис
11 березня 2020 16:29
SCAN0107.PDF

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ 999 207,90
UAH з ПДВ
999 207,90
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕОНТ'ЄВ ВАДИМ ЛЕОНІДОВИЧ 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 20:44
Електронний підпис
10 лютого 2020 20:44
file (6).pdf
10 лютого 2020 20:44
46750020635749.XML
10 лютого 2020 20:44
СТ 17.PDF
10 лютого 2020 20:44
ЗНАКИ.PDF
01 лютого 2020 19:35
Електронний підпис
01 лютого 2020 19:35
Якість.pdf
01 лютого 2020 19:35
Підписаний_G0120-1962-GL_tender.pdf
01 лютого 2020 19:35
Інші документи.pdf
01 лютого 2020 19:35
Договір.PDF
01 лютого 2020 19:35
Гарантія.PDF

Публічні документи

01 лютого 2020 15:10
Електронний підпис
01 лютого 2020 15:09
Інші.pdf
01 лютого 2020 15:09
Договор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕОНТ'ЄВ ВАДИМ ЛЕОНІДОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ
#3498308873
Переможець 999 207,90
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ #3498308873

№ рішення у справі

54/64-р/к

Дата рішення у справі

19.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ
#3498308873
999 207,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 15:57
SCAN0002.PDF укладений
02 вересня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 18:44
дог.81-20 від 24.02.20.PDF укладений
25 лютого 2020 18:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: по факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, уклали цю додаткову угоду про таке: Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір, - вважати договір розірваним за згодою сторін.