Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкарські послуги (послуги з друку рахунків)
Очікувана вартість
1 068 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000019-b e88fadec0fe84e7eb9b755f1bac7cc3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дерев'янський Василь Іванович

380503380256 pavlo.homa@cvgaszbut.104.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ"
Код ЄДРПОУ: 39584988
Місцезнаходження: 58009, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Винниченка, 9-А
Контактна особа: Дерев'янський Василь Іванович
380503380256
pavlo.homa@cvgaszbut.104.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 11:58
Очікувана вартість: 1 068 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21360 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Друкарські послуги (послуги з друку рахунків)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000000 штук
Друкарські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 09:29
ТД друк рахунків 2020 Зміни.docx
08 січня 2020 09:13
ТД друк рахунків 2020.docx
08 січня 2020 09:13
Проект договору на друк рахунків.doc
13 січня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 09:29
ТД друк рахунків 2020 Зміни.docx
08 січня 2020 09:13
ТД друк рахунків 2020.docx
08 січня 2020 09:13
Проект договору на друк рахунків.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-08-000019-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ , Код ЄДРПОУ:2900002797
Дата подання: 11 січня 2020 12:10
Вимога усунути дискримінаційні умови
Шановний Замовнику,



Зміни ТЗ щодо надання копії сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, копії сертифікату на систему менеджменту якістю ISO 9001,копії позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та копію Декларації про відповідність КСЗІ є необгрунтованими та дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників, оскільки значно звужують конкуренцію,що в свою чергу ,не передбачено для учасників згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" та іншими законодавчими актами для ведення господарської діяльності для компаній в Україні.

Просимо :

1. Надати обґрунтування щодо необхідності сертифікатів та експертного висновку.Які саме внутрішні правила чи документи вашої організації вимагали внесення даних змін

2. Навести приклад не менше 3 компаній в Україні , які мають такі сертифікати та відповідають даним вимогам

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 січня 2020 11:51
На Вашу вимогу № UA-2020-01-09-001304-c.b1 від 11.01.2020 року ТОВ «Чернівцігаз збут» повідомляє, що ми вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу про надання копії сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, копії сертифікату на систему менеджменту якістю ISO 9001 та копії позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, керуючись наступним:
1. Част.3 п.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…».
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. №221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015).
Мета сертифікації (оцінки) системи управління якістю - це підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами і проводиться для впевненості в тому, що послуга (продукція), що надається (випускається) підприємством, відповідає обов`язковим вимогам нормативних документів.
При цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість надання послуг (продукції), знаходяться під контролем, продукція незадовільної якості своєчасно виявляється, а підприємство постійно приймає заходи щодо запобігання виготовлення такої продукції, поліпшення якості продукції і поліпшення задоволеності замовників. Сертифікація (оцінка) забезпечує впевненість в тому, що виробник здатний постійно надавати послуги (випускати продукцію), що відповідає вимогам нормативних документів стабільної якості. Замовник має право отримати послугу (продукцію) відповідної якості.
Більш того, замовником самим також впроваджено на підприємстві систему управління якістю, що підтверджується сертифікатом відповідності № SIC.MS.040.ISO9001.1162 від 24.12.2019 р., з метою найбільш якісного та повного задоволення потреб споживачів ТОВ «Чернівцігаз збут».
2.Отримання запитуваних сертифікатів є доступною процедурою для будь-яких підприємств, тому внесені зміни жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
3. Відповідно до чинного законодавства України і вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" та Закону України "Про захист персональних даних", обов'язковому захисту підлягає інформація, що є власністю держави або інформація з обмеженим доступом, вимоги по захисту якої встановлені законом, в т.ч. персональні дані громадян. Оскільки послуги з друку рахунків (квитанцій) передбачають передачу, опрацювання, забезпечення конфіденційності персональних даних побутових споживачів природного газу ТОВ «Чернівцігаз збут», отриманих під час виконання договору, Замовник має вжити всіх можливих заходів з метою забезпечити захист персональних даних, отриманих при виконанні договору, від незаконної обробки, у тому числі від втрати, незаконного або випадкового знищення, а також від незаконного доступу до них в розумінні вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 року. Об'єктом захисту КСЗІ є інформація, в будь-якому її вигляді і формі подання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК" 1 020 000,00
UAH з ПДВ
972 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» 1 062 000,00
UAH з ПДВ
981 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 12:09
Електронний підпис
31 січня 2020 12:09
про фіз особу.pdf
31 січня 2020 12:09
корупція.zip
31 січня 2020 12:09
корупція директор.zip
31 січня 2020 12:09
Довідка МВС.pdf
31 січня 2020 12:09
Довідка ДПС.pdf
31 січня 2020 12:09
Банкрутство.pdf
23 січня 2020 10:37
Електронний підпис
23 січня 2020 10:36
Тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 10:36
17171 МОНОЛІТ-ДРУК p7s.zip

Публічні документи

23 січня 2020 11:40
Електронний підпис
23 січня 2020 11:39
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК"

ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК"
#38670138
Переможець 972 000,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК"
#38670138
972 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 11:53
ДУ №2 до дог 38А587-148-20.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 11:44
0312_200319143346_001.pdf зміни до договору
20 березня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 09:10
Договір МОНОЛІТ-ДРУК - друк рахунків.pdf укладений
13 лютого 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна формату друку рахунків
Номер договору про закупівлю: 38A587-148-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна формату друку (двосторонній друк)
Номер договору про закупівлю: 38A587-148-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML