Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3019 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000016-a 1d09d884dd6c437894a7bb885da71116
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грабовський Олег Анатолійович

+380442814417 postach.kpjs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство з експлуатації і ремонту житлового фонду "Житло-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 31025659
Вебсайт: http://zhitlo-service.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02081, Україна , Київська обл., Київ, Дніпровська набережна, буд.25 Б
Контактна особа: Грабовський Олег Анатолійович
+380442814417
postach.kpjs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 січня 2020 15:18
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярія в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 найменувань
Канцелярія в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, м. Київ, Київ, згідно з Оголошенням
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Канцелярія в асортименті Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 січня 2020 08:51
Дата відповіді: 09 січня 2020 09:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник.
1. Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.
2 .Згідно п.6.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність.
З метою компенсації витрат Замовника, що виникають при здійсненні закупівлі у фізичних або юридичних осіб, що не є платниками ПДВ (відсутність можливості формування податкового кредиту приводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету збільшується) будемо домовлятися змінити за згодою сторін загальну суму договору в бік зменшення на 20% відносно остаточної тендерної пропозиції.
Питання стосовно паперу А4
Дата подання: 09 січня 2020 10:27
Дата відповіді: 09 січня 2020 14:39
Доброго дня. Ви в технічній частині просите папір А4 IP Basic, цей папір робить компанія International Paper. Ця компанія один і той самий папір поставляє в Україну під різними торгівельними марками, такими, як Ballet та Rey-copy. Чи можно в цій позиції надати папір іншої торгівельної марки компанії International Paper, з умовами надання 2-х сертифікатів, у яких будуть однакові характеристики паперу при різних назвах торгівельних марок?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник.
Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 126 950,64
UAH з ПДВ
122 990,64
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бердник С.А. 156 938,04
UAH з ПДВ
123 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 128 592,00
UAH з ПДВ
124 947,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 157 862,22
UAH з ПДВ
156 770,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 15:42
Статутні.7z
16 січня 2020 15:42
Сертіфікат IP Basic.pdf
16 січня 2020 15:42
Сертифікат.pdf
16 січня 2020 15:42
Сертифікат Maestro Standart.pdf
16 січня 2020 15:42
Лист -договір - згода.pdf
16 січня 2020 15:42
Додаток 2 - КП.pdf
16 січня 2020 15:42
Додаток 1 - ТХ.pdf
16 січня 2020 15:42
Гарантійний лист.pdf
16 січня 2020 15:42
Висновок.pdf
16 січня 2020 15:42
Висновок СЕС_IP Basic.pdf
16 січня 2020 15:42
Висновок папки.pdf
16 січня 2020 15:42
Висновок Корвет.pdf
16 січня 2020 15:42
Висновок Виват.pdf

Публічні документи

16 січня 2020 16:15
Калькулятор1.jpg
16 січня 2020 16:15
Калькулятор2.jpg
16 січня 2020 16:15
Калькулятор3.jpg
16 січня 2020 15:48
2703 скотч_ИОУ.pdf
16 січня 2020 15:48
ПАПІРУС.pdf
16 січня 2020 15:47
Скан_СЭС.pdf
16 січня 2020 15:47
УБВ СЕС.PDF
16 січня 2020 15:44
Вироби з пластику.PDF
16 січня 2020 15:44
Виробництво ФП.PDF
16 січня 2020 15:21
IP_Basic.pdf
16 січня 2020 15:21
MAESTRO Standard-80 SLOVAKIA.PDF
16 січня 2020 15:17
Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2020 15:17
Витяг 1.jpg
16 січня 2020 15:17
витяг ст.2.pdf
16 січня 2020 15:17
Гарантійний лист.pdf
16 січня 2020 15:16
код.jpg
16 січня 2020 15:16
Лист-погодження.pdf
16 січня 2020 15:16
Паспорт і код.pdf
16 січня 2020 15:16
Свідоцтво.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 15:13
Електронний підпис
15 січня 2020 15:11
цінова пропозиція.pdf
15 січня 2020 15:11
Статут.pdf
15 січня 2020 15:11
Рішення власника.pdf
15 січня 2020 15:11
Приказ 36-К.pdf
15 січня 2020 15:11
опис.pdf
15 січня 2020 15:11
лист-згода.pdf
15 січня 2020 15:11
гарантійний лист.pdf
15 січня 2020 15:11
Витяг ПДВ.pdf
15 січня 2020 15:11
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
15 січня 2020 15:11
Витяг ЄДР.pdf
15 січня 2020 15:11
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

16 січня 2020 16:55
Електронний підпис
16 січня 2020 16:44
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ФОП Бердник С.А.

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 122 990,64
UAH з ПДВ
20 січня 2020 12:46

Документи

20 січня 2020 12:46
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
122 990,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2020 12:46
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:22
ДУ 2 42-20.pdf зміни до договору
05 січня 2021 17:21
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:12
Договір укладений
28 січня 2020 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 42-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 134 198,76
UAH (в тому числі ПДВ 22 366,46 UAH)