Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3019 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000016-a ● 1d09d884dd6c437894a7bb885da71116
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство з експлуатації і ремонту житлового фонду "Житло-сервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 31025659 |
Вебсайт: | http://zhitlo-service.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 02081, Україна , Київська обл., Київ, Дніпровська набережна, буд.25 Б |
Контактна особа: |
Грабовський Олег Анатолійович +380442814417 postach.kpjs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 09:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярія в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 найменувань
Канцелярія в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, м. Київ, Київ, згідно з Оголошенням
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Канцелярія в асортименті | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2020 09:38 |
Свідоцтво платника ПДВ.pdf |
08 січня 2020 09:38 |
ЄДР юр та фіз осіб.pdf |
08 січня 2020 09:38 |
Оголошення (канцелярія).doc |
08 січня 2020 09:38 |
Додаток 4.docx |
08 січня 2020 09:38 |
Додаток 3 Проект договору (товар).doc |
08 січня 2020 09:38 |
Додаток 1-2 (шаблон товар).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 січня 2020 08:51
Дата відповіді: 09 січня 2020 09:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник.
1. Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.
2 .Згідно п.6.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність.
З метою компенсації витрат Замовника, що виникають при здійсненні закупівлі у фізичних або юридичних осіб, що не є платниками ПДВ (відсутність можливості формування податкового кредиту приводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету збільшується) будемо домовлятися змінити за згодою сторін загальну суму договору в бік зменшення на 20% відносно остаточної тендерної пропозиції.
1. Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.
2 .Згідно п.6.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність.
З метою компенсації витрат Замовника, що виникають при здійсненні закупівлі у фізичних або юридичних осіб, що не є платниками ПДВ (відсутність можливості формування податкового кредиту приводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету збільшується) будемо домовлятися змінити за згодою сторін загальну суму договору в бік зменшення на 20% відносно остаточної тендерної пропозиції.
Питання стосовно паперу А4
Дата подання: 09 січня 2020 10:27
Дата відповіді: 09 січня 2020 14:39
Доброго дня.
Ви в технічній частині просите папір А4 IP Basic, цей папір робить компанія International Paper. Ця компанія один і той самий папір поставляє в Україну під різними торгівельними марками, такими, як Ballet та Rey-copy. Чи можно в цій позиції надати папір іншої торгівельної марки компанії International Paper, з умовами надання 2-х сертифікатів, у яких будуть однакові характеристики паперу при різних назвах торгівельних марок?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник.
Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.
Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
126 950,64
UAH з ПДВ
|
122 990,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бердник С.А. |
156 938,04
UAH з ПДВ
|
123 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
128 592,00
UAH з ПДВ
|
124 947,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
157 862,22
UAH з ПДВ
|
156 770,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Переможець |
122 990,64
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:22
|
ДУ 2 42-20.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:12
|
Договір | укладений |
28 січня 2020 12:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 42-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |