Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 32164402 |
Місцезнаходження: | 87505, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18 |
Контактна особа: |
Ликова Ганна +380988639485 km_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2020 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 922 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 613,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2020 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2020 14:50 |
Додаток №1 - кваліфікаційні критерії.doc | |
03 січня 2020 14:50 |
Додаток №3 - Технічне завдання.doc | |
03 січня 2020 14:50 |
Додаток №4 - проект Договору.doc | |
03 січня 2020 14:50 |
Додаток №5 - форма письмової згоди.doc | |
03 січня 2020 14:50 |
Додаток №2 - Форма тендерна пропозиція.doc | |
03 січня 2020 14:50 |
4. Тендерна документація.doc | |
03 січня 2020 14:50 |
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-01-000030 ● a6fdd2f1c6784eabb0af3e2a81522b99
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2020 13:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.08.2020 №41
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 31.08.2020 №41
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне підприємство "Комунальник" UA-2020-01-03-001016-a 03.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство "Комунальник" і Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕКТОНІК-М" розірвали Договір № 101 від 10.02.2020 року відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України - за згодою сторін. Згода сторін виражена у відсутності потреби (необхідності) наявності даного Договору. Відсутність потреби пов'язана з тим, що Споживачів (металургійні комбінати – промислова зона міста), які передбачалися на початку поточного року, на послуги щодо поводження з відходами (вивезення побутових відходів) в великому обсязі (передбачалося до 1000,0 куб.м. на місяць, що могло вплинути на виробничий цикл підприємства - нестача сміттєприбиральної техніки для санітарного прибирання населеного пункту - м. Маріуполя), не було. Відсутність таких Споживачів є результат проведених тендерів, в яких брав участь КП «Комунальник» і нажаль не був визнаний переможцем. За Договором № 101 від 10.02.2020 року виконано зобов’язань на суму 15 368,00 грн. Інформація про результати проведеного моніторингу Державної Аудиторської Служби України Східного Офісу Держаудитслужби Управління Східного Офісу Держаудитслужби в Донецькій області викладена не зовсім коректна, а саме КП «Комунальник» оприлюднив звіт не лише про виконання договору, а й про розірвання договору про закупівлю. На підставі вищевикладеного зробити усунення недоліків (порушень), виявлених при проведенні моніторингу, не надається можливим.
2020-09-10 08:44:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕКТОНІК-М" #37426388 |
Переможець |
921 600,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 09:45
|
ТОВ Тектонік-М - дод угода розторгнення.pdf | укладений |
04 вересня 2020 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 10:47
|
Договір ТОВ Тектонік-М - автопослуги.pdf | укладений |
10 лютого 2020 10:46
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
15 368,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 561,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до положень ст. 188 ГК України та ч. 1 ст.651 ЦК України договір про надання послуг №101 від 10.02.2020 вважається розірваним |