Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони та обслуговування охоронної сигналізації
Очікувана вартість
2 929,00 UAH
UA-2020-01-03-000177-a 974444f1a442479695372a4200d6f18e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Вікторівна

+380629513228
+380964026010
likarnya9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Карина Вікторівна
+380629513228,+380964026010
likarnya9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Спостереження за засобами сигналізації на об'кті "Харчоблок"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул .Гагаріна, 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
3 послуга
Спостереження за засобами сигналізації на об'кті "Приміщення"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. (Джерело фінансування Міський бюджет) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

03 січня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВТ-ПЛЮС"
#31825793
Переможець 2 928,96
UAH з ПДВ
03 січня 2020 09:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ№2 від 11.03.2020р до дог.№1714-1.pdf зміни до договору
11 березня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 13:49
Додаткова угода №1 від 15.01.2020р (реквізити).pdf зміни до договору
15 січня 2020 13:36
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:58
Договір № 1714-1 від 02.01.2020р.pdf укладений
03 січня 2020 09:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Спостереження за засобами сигналізації на об'кті "Харчоблок" 3 послуга 488,16
UAH з ПДВ
Спостереження за засобами сигналізації на об'кті "Приміщення" 3 послуга 488,16
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1714/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ММЛ №9" - підприємство - правонаступник усього майна, всіх прав та обов'язків КУ "ММЛ №9 - МСЧ ПРАЦІВНИКІВ ДМФ". Зміни реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 1714/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Спостереження за засобами сигналізації на об'кті "Харчоблок" 3 послуга 488,16
UAH з ПДВ
Спостереження за засобами сигналізації на об'кті "Приміщення" 3 послуга 488,16
UAH з ПДВ