Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Лічильна та обчислювальна техніка, код 30140000-2 за ДК 021:2015 (калькулятори)»
Очікувана вартість
33 925,32 UAH
UA-2020-01-03-000084-c 8d98589549ed43d0982acfad470ba02e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець Олена Анатолівна

(044) 238-59-36 O.Shvets@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Швець Олена Анатолівна
(044) 238-59-36
O.Shvets@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 15:20
Очікувана вартість: 33 925,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30140000-2: Лічильна та обчислювальна техніка


детальний опис закупівлі згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
198 шт
калькулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-а, Головний матеріальний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30140000-2 — Лічильна та обчислювальна техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 10:18
Додаток 7 (1).docx
03 січня 2020 10:18
Додаток 6 (1).docx
03 січня 2020 10:18
Додаток 5 (1).docx
03 січня 2020 10:18
Додаток 4 (1).docx
03 січня 2020 10:18
Додаток 3 (1).docx
03 січня 2020 10:18
Додаток 2 (1).docx
03 січня 2020 10:18
Додаток 1 (1).docx
03 січня 2020 10:18
ТД (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 січня 2020 22:40
Дата відповіді: 08 січня 2020 17:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічна специфікація Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) не містить посилань на торговельну марку або модель, натомість визначено, що в графі «Найменування товару» учасник повинен чітко зазначити найменування товару (за наявності: тип, марку або інше), що пропонується до постачання.

2. Умовами тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником необхідно розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток 2 до тендерної документації)
Технічною специфікацією Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) визначено, що в графі «Виробник товару або торгова марка» зазначається учасником організаційно-правова форма та найменування виробника товару або торгова марка.
Також звертаємо увагу, що відповідно до вимоги пункту 2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, саме ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ, розміщує (завантажує) в електронній системі закупівель цінову тендерну пропозицію (по формі наведеній в Додатку 6 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.

3. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-03-000084-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 03 лютого 2020 14:47
Неправомірне відхилення пропозиції
Як випливає з протоколу № 225 від 21.20.2020р. єдиною причиною відхилення нашої пропозиції є твердження, що пропонований нами документ "Гарантійний лист" на усю партію не засвідчує якість товару. Однак, прийняття Замовником пропозиції ТОВ" ВКФ "ВВ", яка пропонує в якості документів, що засвідчують якість товару вважати інструкцію по експлуатації російською мовою та Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи викликає здивування, оскільки документом, що засвідчує якість продукції вважається маркування, протоколи випробувань або сертифікати, які видаються виробником або органами з оцінки відповідності, завіряється підписом представника виробника або експерта та їх штампом. Вважаємо, що на Вашому підприємстві це добре відомо. Інструкція по експлуатації, хоча і містить відомості (втім, неповні), які вимагає Технічна специфікація (Додаток 2) не є документом, що свідчить про якість продукції, а лише встановлює правила користування нею. Крім того, інструкція з експлуатації додається до кожного калькулятора, а не на партію товару, як того вимагає п. 3.2 додатка 2. Звичайно, можна видалити з усіх коробок з калькуляторами інструкції, залишити одну, назвавши, її документом на всю партію, але це схоже на шахрайство. До того ж пропонується цей документ російською мовою, що, з огляду на наявність його українського варіанту, дещо суперечить ст. 15 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи також не засвідчує якість товару, з чим Ви погодились своїм протоколом № 226 від 30.01.2020 р.
І, нарешті, з 1 січня 2018 року скасовано обов'язкову сертифікацію продукції (див. Файл Серт1.pdf в архіві АрхівPDF.rar), отже, сертифікати не передбачені законодавством.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи, що, за інформацією, що отримана від офіційного представника Сitizen (Представництва в країнах Європи можна знайти за посиланням https://www.citizen-systems.com/ru/products/calculator/118/), з калькуляторами ТМ Сitizen виробник надає лише один документ - інструкцію з експлуатації (декількома мовами, включно з українською), а також вимогу Замовника надавати документи, що засвідчують якість товару на кожну партію, розмір якої визначається договором та не може бути відомим виробнику, ми запропонували документ, який має назву Гарантійний лист, в якому гарантуємо оригінальність калькуляторів, відповідність технічний специфікації та санітарним нормам України, вказується гарантійний строк, підтверджується їх модель, кількість у партії, та інші відомості, за достовірність яких ми несемо відповідальність, якщо їх вимагатиме Замовник. Інструкція з експлуатації надається з кожним калькулятором, копія висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи - на розсуд Замовника. До речі, відомості про відповідність технічний специфікації, гарантійний строк та модель калькуляторів містять інші документи закупівлі, що надані в пропозиції.
Вважаємо, що не можна оцінювати відповідність або невідповідність документа лише за його назвою, без ознайомлення з його змістом. П. 3.2 додатку 2 вимагає лише зазначити документ(и), який (і) буде(уть) надано(і) при поставці), не визначає назви документів, а навпаки надає це право учаснику, та не вимагає їх надання. Таким чином, ТОВ "Біном"має усі підстави наполягати, що відхилення нашої пропозиції неправомірне, тим більше, що ми пропонуємо той самий калькулятор, що й ТОВ" ВКФ "ВВ".

Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 17:17
відповідь надана в окремо доданому файлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-03-000084-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 05 лютого 2020 09:02
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Біном"
Як випливає з протоколу № 225 від 21.20.2020р. єдиною причиною відхилення нашої пропозиції є твердження, що пропонований нами документ "Гарантійний лист" на усю партію не засвідчує якість товару. Однак, прийняття Замовником пропозиції ТОВ" ВКФ "ВВ", яка пропонує в якості документів, що засвідчують якість товару вважати інструкцію по експлуатації російською мовою та Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи викликає здивування, оскільки документом, що засвідчує якість продукції вважається маркування, протоколи випробувань або сертифікати, які видаються виробником або органами з оцінки відповідності, завіряється підписом представника виробника або експерта та їх штампом. Вважаємо, що на Вашому підприємстві це добре відомо. Інструкція по експлуатації, хоча і містить відомості (втім, неповні), які вимагає Технічна специфікація (Додаток 2) не є документом, що свідчить про якість продукції, а лише встановлює правила користування нею. Крім того, інструкція з експлуатації додається до кожного калькулятора, а не на партію товару, як того вимагає п. 3.2 додатка 2. Звичайно, можна видалити з усіх коробок з калькуляторами інструкції, залишити одну, назвавши, її документом на всю партію, але це схоже на шахрайство. До того ж пропонується цей документ російською мовою, що, з огляду на наявність його українського варіанту, дещо суперечить ст. 15 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи також не засвідчує якість товару, з чим Ви погодились своїм протоколом № 226 від 30.01.2020 р.
І, нарешті, з 1 січня 2018 року скасовано обов'язкову сертифікацію продукції (див. Файл Серт1.pdf в архіві АрхівPDF.rar), отже, сертифікати не передбачені законодавством.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи, що, за інформацією, що отримана від офіційного представника Сitizen (Представництва в країнах Європи можна знайти за посиланням https://www.citizen-systems.com/ru/products/calculator/118/), з калькуляторами ТМ Сitizen виробник надає лише один документ - інструкцію з експлуатації (декількома мовами, включно з українською), а також вимогу Замовника надавати документи, що засвідчують якість товару на кожну партію, розмір якої визначається договором та не може бути відомим виробнику, ми запропонували документ, який має назву Гарантійний лист, в якому гарантуємо оригінальність калькуляторів, відповідність технічний специфікації та санітарним нормам України, вказується гарантійний строк, підтверджується їх модель, кількість у партії, та інші відомості, за достовірність яких ми несемо відповідальність, якщо їх вимагатиме Замовник. Інструкція з експлуатації надається з кожним калькулятором, копія висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи - на розсуд Замовника. До речі, відомості про відповідність технічний специфікації, гарантійний строк та модель калькуляторів містять інші документи закупівлі, що надані в пропозиції.
Вважаємо, що не можна оцінювати відповідність або невідповідність документа лише за його назвою, без ознайомлення з його змістом. П. 3.2 додатку 2 вимагає лише зазначити документ(и), який (і) буде(уть) надано(і) при поставці), не визначає назви документів, а навпаки надає це право учаснику, та не вимагає їх надання. Таким чином, ТОВ "Біном"має усі підстави наполягати, що відхилення нашої пропозиції неправомірне, тим більше, що ми пропонуємо той самий калькулятор, що й ТОВ" ВКФ "ВВ".

Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 17:20
відповідь надано в окремо доданому файлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

07 лютого 2020 17:17
відповідь на вимогу.docx

Документи

07 лютого 2020 17:20
відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" 23 676,84
UAH з ПДВ
23 676,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 25 126,20
UAH з ПДВ
24 769,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 26 801,28
UAH з ПДВ
24 841,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 25 458,84
UAH з ПДВ
24 949,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 15:26
Банкрутство.pdf
29 січня 2020 14:59
Довідка ФО.zip
29 січня 2020 14:59
Довідка Біном.zip
27 січня 2020 16:02
Dovidka_20021585480860584440.pdf
20 січня 2020 15:46
Електронний підпис
20 січня 2020 15:42
АрхівPDF.rar

Публічні документи

20 січня 2020 16:02
Електронний підпис
20 січня 2020 15:55
Установчий договір.pdf
20 січня 2020 15:55
Умови пропозиції.pdf
20 січня 2020 15:55
Проект договору.pdf
20 січня 2020 15:55
Статут.pdf
20 січня 2020 15:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 січня 2020 15:55
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
20 січня 2020 15:55
Довідка 4-ОПП.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 15:43
Електронний підпис
30 січня 2020 15:42
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 15:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 січня 2020 15:41
Витяг ПДВ.pdf
20 січня 2020 16:03
Електронний підпис
20 січня 2020 16:02
Умови пропозиції.pdf
20 січня 2020 16:02
Д-ка ст 17.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 09:47
Електронний підпис
15 січня 2020 09:47
Довідка ст. 17.pdf
15 січня 2020 09:47
+Додаток 6.pdf
15 січня 2020 09:47
+Додаток 2.pdf
15 січня 2020 09:47
+Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ"

ТОВ "Бумвест"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ"
#19271888
Відхилено 23 676,84
UAH з ПДВ
30 січня 2020 13:29
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Відхилено 24 769,80
UAH з ПДВ
30 січня 2020 14:21
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 24 841,08
UAH з ПДВ
30 січня 2020 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
24 841,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:28
64-НХ-20 від 14.02.2020 — ВКФ ВВ - звіт.pdf укладений
04 січня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 10:18
64-НХ-20 від 14.02.2020 — ВКФ ВВ.pdf укладений
14 лютого 2020 10:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 088,32
UAH (в тому числі ПДВ 4 014,72 UAH)