Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з доставки рахунків та інформаційних матеріалів
Очікувана вартість
2 930 000,00 UAH
UA-2020-01-03-000081-a ● de2a3cf76f9a4819b5ed480bb0e667a0
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" |
Код ЄДРПОУ: | 42092130 |
Вебсайт: | http://lez.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Шевченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Фляк Юрій Ігорович 380322392110 tender@lvivenergozbut.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: 09 грудня 2019 року замовником було відмінено відкриті торги на закупівлю послуг з доставки рахунків та інформаційних матеріалів (код 64120000-3 – Кур'єрські послуги), оголошення про проведення закупівлі UA-2019-11-22-003277-b, на підставі абз. 5 ч.1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», в зв'язку з поданням для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій. Також 24 грудня 2019 року замовником було відмінено відкриті торги на закупівлю послуг з доставки рахунків та інформаційних матеріалів, які оголошувались повторно (код 64120000-3 – Кур‘єрські послуги), оголошення про проведення закупівлі UA-2019-12-09-000430-c, на підставі абз. 5 ч.1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», в зв'язку з поданням для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи об'єктивну ситуацію, яка склалася: замовником було двічі відмінено процедури закупівлі (відкриті торги) на послуги з доставки рахунків та інформаційних матеріалів через відсутність достатньої кількості учасників, було прийнято рішення про застосування переговорної процедури, на підставі п. 4 ч.2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Обґрунтуванням даного рішення є звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-22-003277-b від 09 грудня 2019 року та Звіт про результати проведення процедури UA-2019-12-09-000430-c від 24 грудня 2019 року. Правова підстава застосування переговорної процедури закупівлі - п. 4 ч.2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи об'єктивну ситуацію, яка склалася: замовником було двічі відмінено процедури закупівлі (відкриті торги) на послуги з доставки рахунків та інформаційних матеріалів через відсутність достатньої кількості учасників, було прийнято рішення про застосування переговорної процедури, на підставі п. 4 ч.2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Обґрунтуванням даного рішення є звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-22-003277-b від 09 грудня 2019 року та Звіт про результати проведення процедури UA-2019-12-09-000430-c від 24 грудня 2019 року. Правова підстава застосування переговорної процедури закупівлі - п. 4 ч.2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2020 09:25 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64120000-3: Кур’єрські послуги
Переговори з учасником проведено 27 грудня 2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2463906 послуга
Послуги з доставки рахунків та інформаційних матеріалів
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 64120000-3 — Кур’єрські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 1 | Банківські | 30 | |
Iнша подія | Підписання Зведеного акту наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
03 січня 2020 09:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Укрпошта" в особі Львівської дирекції #22336769 |
Переможець |
2 610 228,14
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 13:40
|
Договір 15 ЮВ.pdf | укладений |
14 січня 2020 13:37
|
Договір 15 ЮВ.pdf | укладений |
14 січня 2020 13:35
|