Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188398 |
Місцезнаходження: | 11262, Україна , Житомирська обл., село Березівка, Ємільчинський р-н, Центральна, 26 |
Контактна особа: |
Ткаченко Світлана Петрівна 380975403797 bpi95@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2020 08:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 223 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2020 08:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2020 08:17 |
зак_ковбаси_2020.doc | |
03 січня 2020 08:17 |
зак_ковбаси_2020.д4.doc | |
03 січня 2020 08:17 |
зак_ковбаси_2020.д2.doc | |
03 січня 2020 08:17 |
зак_ковбаси_2020.д3.doc | |
03 січня 2020 08:17 |
зак_ковбаси_2020.д1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-12-000011 ● e931233600df4a40befb4d4d77582389
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2020 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2020
№ 12
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.02.2020 № 12.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
12. UA-2020-01-03-000020-a від 03.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмилі КОСТЮК Заперечення Комунальна установа «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради не в повній мірі погоджується з висновком про результати проведення моніторингу закупівлі «Ковбаси» UA-2020-01-03-000020-a ID закупівлі: ac763cb806954f869d4a93ec8eaedbe4 (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 04-03-2020) , а саме: 1. Моніторингом установлено, що на порушення вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, у наданій у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Трохимчук Г.В. довідці від 08.01.2020 року № 14, відсутня інформація про технічний стан наявних складських приміщень, а також не надано договори, укладені з виробниками або з постачальниками продукції, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922). Дане твердження не є в повній мірі правомірним, оскільки в довідці від 08.01.2020 року № 14 учасником вказано, що орендоване складське приміщення зареєстровано в державному реєстрі потужностей операторів ринку, в приміщенні знаходяться морозильні камери для зберігання продукції та дотримуються всі умови температурного режиму. Файл документа зареєстрованого в системі: МТБ.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:36 Також учасником подано копію договору оренди складського приміщення та морозильної камери укладеного з ПАТ «Продцентр» №11 від 02.01.2020р. та акт приймання-передачі майна від 02.01.2020р. в якому вказано, що приміщення знаходиться в задовільному стані та оснащене електроосвітленням та придатне для використання за призначенням. Файли документів зареєстрованих в системі: договір приміщення.jpg, договір приміщення (01).jpg , договір приміщення (02).jpg В архіві Ковбаса.rar Експортовано: 18-01-2020, 22:42:41 Учасником, надано лист-пояснення № 22 від 01.01.2020р., відповідно до якого учасник зобов’язується надати договори, укладені з виробниками або з постачальниками продукції на відповідну дату , згідно оголошення закупівлі в разі визнання його пропозиції найбільш економічно вигідною. Файл документа зареєстрованого в системі: Лист постачальники.jpg В архіві Ковбаса.rar Експортовано: 18-01-2020, 22:42:41 Поновлені договори на 2020р. з постачальником (копії) отримані нами поштою перед укладенням договору. 2. Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Трохимчук Г.В. надано форму «Тендерна пропозиція», в якій у вартість тендерної пропозиції включено ковбасу напівкопчену вищого ґатунку в кількості 714 кг, а ковбаси вареної вищого ґатунку в кількості 715 кг, що не відповідає умовам пункту 1 розділу III та Додатку № 1 тендерної документації. Абз.5, абз. 6 пункту 1 розділу III тендерної документації допускаються формальні (несуттєві) помилки та описки. Учасником, крім форми тендерної пропозиції, подавалось підписана сканована специфікація до проекту договору, в якому вірно вказано у кількісному виміру ковбасу напівкопчену вищого ґатунку в кількості 715 кг, а ковбаси вареної вищого ґатунку в кількості 714кг. Дана несуттєва помилка не вплинула на вартість укладеного договору з учасником. Файл документа зареєстрованого в системі: Договір 01.pdf В архіві Ковбаса.rar Експортовано: 18-01-2020, 22:42:41 Оскільки, порушення, викладене в Інформації про моніторинг закупівлі «Ковбаси» UA-2020-01-03-000020-a ID закупівлі: ac763cb806954f869d4a93ec8eaedbe4 (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 04-03-2020) не порушили принципи здійснення закупівлі (ст.3 Закону № 922 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням», вважаємо, що закупівля не потребує відміни торгів та визнання їх такими, що не відбулися.
2020-03-11 17:44:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Трохимчук Г.В. #1969502828 |
Переможець |
130 168,50
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2021 19:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 16:36
|
CCF03022020_0001.pdf | укладений |
03 лютого 2020 16:35
|