Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Полтавської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 38503159 |
Місцезнаходження: | 36004, Україна , Полтавська обл., Полтава, пров.Рибальський 10-В |
Контактна особа: |
Коломієць Тетяна Володимирівна 380950725421 tanya-kolomiec@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2019 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 462 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 231,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2019 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2019 14:39 |
ТД - ФКУ Cоmida В.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-17-000038 ● 976c5b544d464f90b4f4a241167a93f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.01.2020 № 3
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 16.01.2020 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-12-30-000250-c, 30.12.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Члени тендерного комітету Комунального підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Полтавської міської ради" вирішили відмінити процедуру відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Comida PKU В або еквівалент)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами», з підстави, що передбачена частиною 1 статті 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
2020-01-22 11:56:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель
2020-01-28 12:30:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Б"777"" |
364 240,80
UAH з ПДВ
|
323 769,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" |
461 564,40
UAH з ПДВ
|
326 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" |
377 706,00
UAH з ПДВ
|
377 706,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
456 746,40
UAH з ПДВ
|
456 746,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Б"777"" #35662229 |
Очікує рішення |
323 769,60
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 13:15
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 22 січня 2020 12:06 |
Коментар щодо відміни: | З підстави, що передбачена частиною 1 статті 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
22 січня 2020 12:05
|
Протокол №8 Про відміну Comida PKU B.pdf |