Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров'яче
Очікувана вартість
1 538 824,00 UAH
UA-2019-12-28-001840-c 5d9be68c6d9843f89580719f0aded1f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Васковець

+380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Ірина Васковець
+380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 12:46
Очікувана вартість: 1 538 824,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 538,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Місцевий бюджет, власний бюджет. Поставка у заклади освіти, згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45400 літр
Молоко коров'яче жирністю від 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
12000 літр
Молоко коров'яче жирністю 3,2%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються в безготівковому вигляді, в національній валюті України, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 15:46
перелік змін.pdf
11 січня 2020 15:45
додаток 7 тендерна пропозиція.docx
11 січня 2020 15:45
ТД молоко 2020 із змінами.pdf
11 січня 2020 15:45
додаток 3 тех..pdf
11 січня 2020 15:45
додаток 5 повноваження.pdf
11 січня 2020 15:45
додаток 4 проект договору.docx
11 січня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 15:46
перелік змін.pdf
11 січня 2020 15:45
додаток 7 тендерна пропозиція.docx
28 грудня 2019 18:55
додаток 7 тендерна пропозиція.docx
11 січня 2020 15:45
ТД молоко 2020 із змінами.pdf
28 грудня 2019 18:55
ТД молоко 2020.pdf
11 січня 2020 15:45
додаток 3 тех..pdf
28 грудня 2019 18:58
додаток 3 тех..pdf
11 січня 2020 15:45
додаток 5 повноваження.pdf
28 грудня 2019 18:58
додаток 5 повноваження.pdf
11 січня 2020 15:45
додаток 4 проект договору.docx
28 грудня 2019 18:55
додаток 4 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-28-001840-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБОДАР", Код ЄДРПОУ:39226192
Дата подання: 27 січня 2020 11:07
оскарження рішення замовника
ПП «ЛЮБОДАР» звертається до Вас з проханням розглянути наш лист та прийняти рішення щодо відхилення тендерної документації ФОП Приступи Галини Олексіївни та визнати її не дійсною і такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, адже:

Згідно із Додатком 1 у пункті 1.1. та 1.2. надати інформацію, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та копії документів, щодо право власності або оренди, учасник ФОП Приступа Галина Олексіївна подає інформаційну довідку, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, де вказано письмово «Автомобіль вантажний рефрижератор», копію договору суборенди транспортного засобу «автомобіль вантажний рефрижератор VOLKSWAGEN CRAFTER 35, AC 59-78 CB», акт Прийому-передачі, де орендар передав, а суборендар прийняв автомобіль вантажний (ізотермічний), але підтвердженням цього, учасник-переможець не подав технічний паспорт на автомобіль, де має зазначатись, чи автомобіль є рефрижератором, чи є ізотермічним та обладнаним холодильним обладнанням.

Учасник ФОП Приступа Галина Олексіївна згідно додатку 1, пункту 2.1. подала довідку про наявність в учасника кваліфікованих працівників, в які зазначено тільки: Інженер. Фізична особа-підприємець у кількості однієї особи та менеджера у кількості двох осіб, а інформація щодо водія/експедитора відсутня, який безпосередня буде задіяний у договорі про закупівлю товарів.

Згідно із додатком 4 «Проект договору» у пункті 5.3. Транспортування повинно здійснюватися транспортним засобом (рефрижераторним/ізотермічним (з холодильною установкою), який в установленому порядку проходить санітарну обробку, з дотриманням температурного режиму, в спеціальній тарі, силами та за рахунок Учасника. Водій/експедитор повинен мати при собі особову медичну (санітарну) книжку з відмітками результатів медичного огляду. Учасник ФОП Приступа Галина Олексіївна не надала копію особової медичної книжки водія/експедитора з відмітками результатів медичного огляду та немає інформації, щодо проведення санітарної обробки на автомобіль.

Згідно із тендерною документацією та додатком 3 «Технічний опис предмету закупівлі», для підтвердження якості продукції Учасники надають (завантажують) у складі пропозиції: протокол випробувань продукції на вміст ГМО, експертний висновок/протокол випробувань із результатами мікробіологічних досліджень. У ФОП Приступи Галини Олексіївни відсутні експертні висновки/протоколи випробування із результатами мікробіологічних досліджень та протоколи на відсутність ГМО на молоко коров’яче 3,2% жирності
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 12:25
Шановний учаснику!!!
Розглянувши Вашу вимогу (лист-прохання) тендерний комітет повідомляє наступне.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Приступа Галина Олексіївна було виявлено повну відповідність умовам тендерної документації Замовника. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». Замовник не вбачає порушень вимог тендерної документації учасником ФОП Приступа Галина Олексіївна, оскільки перелічені Вами вимоги у листі-проханні відсутні в умовах тендерної документації, тому замовник немає правових підстав задовольнити Вашу вимогу.
Відповідно до ч.3 ст. ст. 30 Закону України «Про публічні Закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Варто зауважити, що Закон не містить обов’язку Замовника надавати відповідь на вимогу учасника пропозиція якого не оцінювалась.
Разом з цим повідомляємо, що у разі незгоди із прийнятим рішенням Замовника, учасник має право звернутися із скаргою до органу оскарження.

Документи подані скаржником

27 січня 2020 11:07
ЛИСТ КОВЕЛЬ Молоко.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000012 ● 5696c09a6a5f4d9b84af25715aef230f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020 11:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.02.2020 № 06-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.02.2020 № 06-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-28-001840-c від 28.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ

2020-02-25 18:50:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Філімонов Олександр Леонідович 1 538 824,00
UAH з ПДВ
1 368 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИСТУПА ГАЛИНА ОЛЕКСІЇВНА" 1 401 600,00
UAH з ПДВ
1 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБОДАР" 1 471 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2020 21:54
Якісне Мол 3_2.pdf
18 січня 2020 21:54
Якісне Мол 2_5_.pdf

Публічні документи

19 січня 2020 08:19
Електронний підпис
19 січня 2020 08:06
4.5Статут ПП Любодар.pdf
19 січня 2020 08:06
4.4витяг ПДВ.pdf
19 січня 2020 08:06
4.2Відомості Любодар.pdf
19 січня 2020 08:06
4.11Код Ковальчук В.В..pdf
19 січня 2020 08:06
3.5Висновок СЕC.pdf
19 січня 2020 08:05
3.12.2Молоко 2,5% ГМО.pdf
19 січня 2020 08:05
2.9Стаття 17 Любодар.pdf
19 січня 2020 08:05
2.8Санцкії Любодар.pdf
19 січня 2020 08:05
2.5Довідка машини.pdf
19 січня 2020 08:05
1.6Кадастр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Філімонов Олександр Леонідович

ФОП "ПРИСТУПА ГАЛИНА ОЛЕКСІЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБОДАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Філімонов Олександр Леонідович
#3037511434
Відхилено 1 368 250,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 14:36
ФОП "ПРИСТУПА ГАЛИНА ОЛЕКСІЇВНА"
#2237903402
Переможець 1 399 999,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИСТУПА ГАЛИНА ОЛЕКСІЇВНА"
#2237903402
1 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 11:52
дод. угода молоко.pdf укладений
20 листопада 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 13:59
дод. угода.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 14:41
дод. угода 2.pdf зміни до договору
11 червня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 15:07
дод. угода 1.pdf зміни до договору
13 березня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 17:18
договір.pdf укладений
10 лютого 2020 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" змінено ціну за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 96-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 96-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 96-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 549 684,93
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку із припиненням діяльності, Договір розірвано з вини Учасника.