Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Утримання дорожньої мережі в зимовий період)
Очікувана вартість
2 468 000,00 UAH
UA-2019-12-28-000623-b 4934cb0828e34622ba6887a0761a7554
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 12:48
Очікувана вартість: 2 468 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утримання дорожньої мережі в зимовий період
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт форми КБ-2 та КБ-3. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 11:34
Технічне завдання.docx
28 грудня 2019 11:34
Проект договору.docx
28 грудня 2019 11:34
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-03-000019 ● 039b342a297a453486d2901b1d78a0d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2020 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

03.02.2020 № 7

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.02.2020 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-12-28-000623-b 28.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 «90620000-9 – Послуги з прибирання снігу» (Утримання дорожньої мережі в зимовий період)» (оголошення UA-2019-12-28-000623-b) повідомляємо наступне: 1. У пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» - 100%. Ціна тендерної пропозиції учасника вказується з урахуванням сплати всіх необхідних податків, зборів та обов’язкових платежів відповідно до обраної учасником системи оподаткування». Тому вважаємо, що у тендерній документації подано вичерпну інформацію щодо врахування всіх податків, які передбачені законодавством в тому числі і ПДВ, який є одним із видів податку. 2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до тендерної документації та Додатку 5 вимагається довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, копії технічних паспортів та договорів оренди, якщо буде залучатись орендована техніка. Учасник – КП «Полігон Екологія», надав довідку про наявність 12 одиниць техніки, яка є власністю підприємства та технічні паспорти на всю техніку. В зв'язку з цим немає підстав вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації. 3. Довідка про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), яку учасник оприлюднив в електронній системі закупівель, містить номер документу та дату видачі, а також унікальний номер - J1400305, який присвоює ДФС при створенні такої довідки. Вважаємо, що довідка про відсутність заборгованості з податків у комунального підприємства «Полігон Екологія» є достовірна і нами перевірено дану інформацію на офіційному сайті ДФС. Крім того, відповідно до частини 2 статті 17 Закону: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)», тому відхилення пропозиції учасника при наявності заборгованості з податків є прерогативою замовника і не є обов'язковою вимогою. Виходячи з вищенаведеного, а також, враховуючи те, що закупівля послуги з утримання доріг в зимовий період є нагальною потребою для забезпечення нормальної життєдіяльності міста в цей період, а договір уже виконується, вносити зміни у процедуру закупівлі не доцільно.

2020-02-10 16:46:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Полігон Екологія" 2 465 000,00
UAH з ПДВ
2 465 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ЗЕЛЕНОСВІТ" 2 467 500,00
UAH з ПДВ
2 467 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 12:58
Електронний підпис
11 січня 2020 12:58
ТЕХНІЧНІ ПАСПОРТА.pdf
11 січня 2020 12:58
ТЕХНІЧНІ ПАСПОРТА 1.pdf
11 січня 2020 12:58
свідоцтво_ПДВ.pdf
11 січня 2020 12:58
РІШЕННЯ ЗМІНИ НАЗВИ.pdf
11 січня 2020 12:58
прибуток.pdf
11 січня 2020 12:58
НАКАЗИ ПРАЦІВНИКІВ.pdf
11 січня 2020 12:58
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.pdf
11 січня 2020 12:58
ЕКСПЛУАТАЦІЯ МАШИН.pdf
11 січня 2020 12:58
додаток_8.pdf
11 січня 2020 12:58
додаток_7.pdf
11 січня 2020 12:58
додаток_6.pdf
11 січня 2020 12:58
додаток_5_1.pdf
11 січня 2020 12:58
додаток_5.pdf
11 січня 2020 12:58
додаток_4.pdf
11 січня 2020 12:58
додаток_3.pdf
11 січня 2020 12:58
додаток_2.pdf
11 січня 2020 12:58
додаток_1.pdf
11 січня 2020 12:58
довідка_санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Полігон Екологія"

КП "ЗЕЛЕНОСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Полігон Екологія"
#13655234
Переможець 2 465 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Полігон Екологія"
#13655234
2 465 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 11:38
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2021 11:14
Додаткова угода_3 до дог. 52.pdf зміни до договору
11 січня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:56
Додаткова угода_2 до дог. 52.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:35
Додаткова угода_2 до дог. 52.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 16:04
Додаткова угода_1 до 52_утримання доріг.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 09:39
Договір_52.pdf укладений
31 січня 2020 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на суму 1 253 013 грн, відповідно до фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором, в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення «Замовником» процедури закупівлі на 2021 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору № 52 від 31.01.2020 року на строк, достатній для проведення «Замовником» процедури закупівлі на 2021 рік, на суму 224 800 грн (в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі)
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 348 823,36
UAH (в тому числі ПДВ 224 803,89 UAH)