Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі та їх змінні деталі, тонери)
Очікувана вартість
561 030,00 UAH
UA-2019-12-28-000611-c be2dfee9676a4afe969b4660650d827c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блінов Євген Миколайович

737-60-98 blinov.od@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38226516
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Контактна особа: Блінов Євген Миколайович
737-60-98
blinov.od@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 14:54
Очікувана вартість: 561 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 805,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16830.9 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


картриджі та їх змінні деталі, тонери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1961 шт.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі та їх змінні деталі, тонери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул.Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-28-000611-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 22 січня 2020 14:00
Не відповідає вимогам тендерної документації
Шановний Замовник, у зв’язку з тим, що рішення викладене у вигляді Протоколу №6 засідання тендерного комітету Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради від 21.01.2020 року є необґрунтованим,а також керуючись п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», у тому числі вказати її переваги порівняно з пропозиціями інших учасників.
При наданні відповіді просимо пояснити:
- як розцінюються недоліки, що містяться у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»;
- чому вони не були враховані при прийнятті рішення Замовником.
Серед недоліків можна виділити наступні:
1. Відповідно до п. 6 Розділу № 3 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні були надати таблицею відповідності запропонованого учасником предмета закупівлі вимогам тендерної документації, яка мала містити: вимоги замовника та параметри запропонованого учасником товару. При цьому, кожна характеристика/параметр технічних вимог повинні були підтверджуватися посиланням на відповідні пункти ТУ, ДСТУ, сертифікати, технічні паспорти, формуляри, інструкції (настанови з експлуатації), протоколи випробувань акредитованої лабораторії тощо з наданням копій відповідних документів у складі тендерної пропозиції. Якщо тендерна пропозиція учасника містила предмет закупівлі різних виробників, таблиця відповідності мала складатися на продукцію кожного виробника окремо.
Так Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надає таблиці відповідності на кожного виробника окремо, однак, в колонці 4 Таблиць відповідності запропонованого учасником предмету закупівлі вимогам тендерної документації виробників Brother i HP, що подані у довідці «Таблиці відповідності запропонованого учасником предмету закупівлі вимогам тендерної документації» №23/01 від 10.01.2020 року не надана інформація про кількість товару, що пропонується учасником.
Крім того, у таблиці відповідності, згідно з вимогами п. 6 Розділу № 3 Тендерної документації, кожна характеристика/параметр технічних вимог повинні були підтверджуватися посиланням на відповідні пункти ТУ, ДСТУ, сертифікати, технічні паспорти, формуляри, інструкції (настанови з експлуатації), протоколи випробувань акредитованої лабораторії тощо з наданням копій відповідних документів у складі тендерної пропозиції. Проте, в «Таблиці відповідності запропонованого учасником предмету закупівлі вимогам тендерної документації» №23/01 від 10.01.2020 року учасник посилається на Висновки Санітарно-Епідеміологічної експертизи, ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, що не підтверджують технічні характеристики/параметри, які пропонуються Замовнику в тендерній пропозиції, оскільки мають інше цільове призначення.
Також, зверніть увагу, що Висновок Товариства з обмеженою відповідальністю «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» №602-123-20-1/24153 від 31.05.2018 року, який подається Товариством з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» для підтвердження технічних характеристик/параметрів товарів, що виробляються Товариством з обмеженою відповідальністю «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» не можна вважати дійсним, так як зі змісту документа не відомо строк його дії, а документ під назвою ТУ У 28.2-200282213-004:2017 «Матеріали та комплектуючі вироби, що використовуються для заправки та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання лазерного та струміневого друку, розфасовані для оптового та роздрібного продажу. Технічні умови.» строк дії якого є строком дії Висновку №602-123-20-1/24153 від 31.05.2018 року не поданий у складі пропозиції.
2. У абзаці 9 Додатку № 4 до Тендерної документації зазначено: «Для мінімізації дефектів друку і забезпечення якісного друку без дефектів, викликаних накопиченням тонера на деталях і вузлах друкувальної техніки, та її компонентів, тонер, фотобарабан, оболонка магнітного вала, лезо очистки, лезо дозування, чіпи, мастила, герметики, пакувальні пакети повинні бути одного бренду, або протестовані їх виробниками на сумісність з іншими компонентами.»
Тобто, хоча Тендерною документацією встановлювалася вимога надати комплектуючі одного бренду, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» всупереч положенням абзацу 9 Додатку № 4 до Тендерної документації пропонує тонери, фотобарабани, оболонки магнітного вала, лезо очистки, лезо дозування, чіпи, мастила, герметики, пакувальні пакети різних брендів, що зрозуміло з інформації викладеної у документах «Тендерна пропозиція» № 01/01 від 10.01.2020 року та «Таблиця відповідності запропонованого учасником предмету закупівлі вимогам тендерної документації» №23/01 від 10.01.2020 року.
3. Згідно з положеннями абзацу 10 Додатку № 4 до Тендерної документації запропонований учасниками антистатичний пакет для пакування картриджів повинен бути з блискавкою, що забезпечує можливість багаторазового використання пакета, мати жорсткий зовнішній шар поліестеру, алюмінієве напилення захищає від вологи, сонячного світла, пилу, та повинен мати розмір не менше 31 х 61 см.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у документах «Тендерна пропозиція» № 01/01 від 10.01.2020 року та «Таблиця відповідності запропонованого учасником предмету закупівлі вимогам тендерної документації» №23/01 від 10.01.2020 року пропонує пакет для пакування з розмірами 30,4*60, 9, що не відповідає вимогам Замовника.
Таким чином, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не відповідає вимогам Тендерної документації, а у зв’язку з цим підлягає відхиленню.
У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу №6 засідання тендерного комітету Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради від 21.01.2020 року, зберігаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2020 17:46
На Вашу вимогу, опубліковану на веб-порталі Уповноваженого органу 22.01.2020 р. о 14 год. 00 хв. до закупівлі № UA-2019-12-28-000611-c, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Частиною 6 ст. 28 Закону визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
При цьому, ч. 3 ст. 30 Закону визначено, що, у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, учасник може звернутися з вимогою до замовника на стадії укладення договору за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції, зокрема у випадку здійснення оцінки та розгляду його тендерної пропозиції замовником.
Таким чином, Замовником не здійснювався розгляд Вашої тендерної пропозиції.
Проте з Вашої вимоги, Замовником виявлено невідповідність у Додатку 4, а саме Таблиця 1 - Найменування товару, технічні характеристики та приведена кількість в позиції 25 містить вимоги до розміру пакетів для пакування картриджів - не менше 30,4 х 60,9 см, разом з тим, в Додатку 4 вказано, що антистатичний пакет для пакування картриджів повинен бути з блискавкою, що забезпечує можливість багаторазового використання пакета, повинен мати жорсткий зовнішній шар поліестеру, алюмінієве напилення захищає від вологи, сонячного світла, пилу. Розмір не менше 31 х 61 см.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Таким чином в тендерній документації щодо закупівлі Національний Класифікатор “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015-30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі та їх змінні деталі, тонери) виявлено невідповідність вимог щодо розміру пакетів для пакування картриджів, у зв’язку з чим на 28.01.2020 року заплановано засідання тендерного комітету та розгляд питання щодо відміни торгів № UA-2019-12-28-000611-c - Національний Класифікатор “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015-30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі та їх змінні деталі, тонери) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідно положень п. 1 ст. 31 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 453 854,10
UAH з ПДВ
453 854,10
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 514 758,00
UAH з ПДВ
514 758,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОВІДНИК" 561 029,88
UAH з ПДВ
561 029,88
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сагайдак Тетяна Михайлівна 561 030,00
UAH з ПДВ
561 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2020 14:14
ДФС 22.01.zip
25 січня 2020 14:14
Дпункт_2,3,8_ч1ст 17_.pdf
25 січня 2020 14:14
Довідка_Кор_Юр_25.01..zip
25 січня 2020 14:14
Довідка_Кор_Фіз_25.01..zip
25 січня 2020 14:14
МВС 25.01.zip
14 січня 2020 16:18
Електронний підпис
11 січня 2020 19:24
Електронний підпис
11 січня 2020 19:23
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 січня 2020 19:23
Реєстр 4.pdf
11 січня 2020 19:23
Реєстр 3.pdf
11 січня 2020 19:23
Реєстр 2.pdf
11 січня 2020 19:23
Реєстр 1.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 15:48
Bankivska Licenzia.ZIP
11 січня 2020 15:48
Dovidka pro nazvu.ZIP
11 січня 2020 15:48
Dovirenist_Savchenko.ZIP
11 січня 2020 15:48
202708_19_108_4_16830,90.zip
11 січня 2020 15:48
Vutyag z nakazu Savchenko.ZIP
11 січня 2020 15:47
Пропозиція ТОВ ВМ+.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 23:27
Електронний підпис
11 січня 2020 19:55
Електронний підпис
11 січня 2020 19:46
Додаток 1.pdf
11 січня 2020 19:46
Додаток 3.pdf
11 січня 2020 19:46
Додаток 6.pdf
11 січня 2020 19:46
Додаток 2.pdf
11 січня 2020 19:46
Додаток 5.pdf
11 січня 2020 19:46
Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОВІДНИК"

ФОП Сагайдак Тетяна Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 453 854,10
UAH з ПДВ
21 січня 2020 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
453 854,10
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 січня 2020 12:26
Коментар щодо відміни: У зв'язку з неможливістю усунення порушень.
Документи:
28 січня 2020 12:26
ПРОТОКОЛ.pdf