Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гарячого харчування
Очікувана вартість
2 555 470,00 UAH
UA-2019-12-28-000491-b 557ba377b8474b46826f95beeb35cb8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олександрівна Старина

+380962166715
+380666220158
nrc12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 12" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20199239
Місцезнаходження: 49021, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Саранська, 6
Контактна особа: Ірина Олександрівна Старина
+380962166715,+380666220158
nrc12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2019 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 11:55
Очікувана вартість: 2 555 470,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Саранська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Фінансування здійснюється за кошти місцевого (обласного) бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 11:01
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 2 539 138,65
UAH
2 534 138,64
UAH
Документи
ТОВ НВО "Промсервіс" 2 555 438,51
UAH
2 539 137,00
UAH
Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 2 555 470,00
UAH
2 550 470,00
UAH
Документи
ТОВ ФУД-КУК 2 555 332,78
UAH
2 555 332,78
UAH
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 15:58
Електронний підпис
16 січня 2020 15:57
корупція.pdf
16 січня 2020 15:57
інформація.pdf
16 січня 2020 15:57
довідка податкова.pdf
16 січня 2020 15:57
довідка мвс.pdf
16 січня 2020 15:57
довідка банкрутство.pdf
09 січня 2020 14:19
Електронний підпис
09 січня 2020 14:18
Додаток 2 ПРАЦІВНИКИ.zip
09 січня 2020 14:18
Додаток 2 МТБ Ч.2.zip
09 січня 2020 14:18
Додаток 2 МТБ Ч.1.zip
09 січня 2020 14:18
Додаток 2 ДОСВІД.zip
09 січня 2020 14:18
Дод 6 проект договору.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 16:12
Електронний підпис
10 січня 2020 15:58
Додаток 2 п.1 МТБ.rar
10 січня 2020 15:58
калькуляция.pdf
10 січня 2020 15:58
тендерна пропоз.pdf
10 січня 2020 15:58
Додаток 3 частина 2.rar
10 січня 2020 15:58
Додаток 3 частина 1.rar

Публічні документи

04 січня 2020 13:49
Електронний підпис
04 січня 2020 13:48
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
04 січня 2020 13:48
Техзавдання.PDF
04 січня 2020 13:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
04 січня 2020 13:48
Меню.PDF
04 січня 2020 13:48
МЕДКНИГИ.rar
04 січня 2020 13:48
КПР нові Статутні.rar
04 січня 2020 13:48
ЗВІТ 1 ДФ.rar
04 січня 2020 13:48
Захист довкілля.PDF
04 січня 2020 13:48
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
04 січня 2020 13:48
Довідки учасника.PDF
04 січня 2020 13:48
Довідка працівників.PDF
04 січня 2020 13:48
Довідка МТБ.PDF
04 січня 2020 13:48
Гарант реєстр потужн.PDF
04 січня 2020 13:48
Гарант лист НАССР.PDF
04 січня 2020 13:48
Гарант зах екном сан.PDF
04 січня 2020 13:48
ISO 22000 2007 2019.pdf
04 січня 2020 13:48
ISO 9001 2015.rar

Публічні документи

09 січня 2020 19:16
Електронний підпис
09 січня 2020 19:14
Тендерна пропозиція.pdf
09 січня 2020 19:04
Тендерна пропозиція.pdf
09 січня 2020 19:04
Статут Товариства.pdf
09 січня 2020 19:04
Проект договору.pdf
09 січня 2020 19:04
Копія звіту 1ДФ.pdf
09 січня 2020 19:04
Аналогічний договір..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

ТОВ НВО "Промсервіс"

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ ФУД-КУК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
Переможець 2 534 138,64
UAH
16 січня 2020 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
2 534 138,64
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 11:02
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 09:33
Додаткова угода №9 Арт Синтез.pdf зміни до договору
01 березня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 11:58
Додаткова угода №8 Арт Синтез.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:20
Додаткова угода Арт Синтез №7.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:07
Додаткова угода Арт Синтез №6.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:58
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 15:07
Додаткова угода №5 АРТ СИНТЕЗ.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 11:56
Доп угода арт синтез.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 12:58
Додаткова угода Арт Синтез.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 09:47
Д.У_АртСинтез.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 15:31
додаткова угода.pdf зміни до договору
28 січня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 15:08
Договір на послуги гарячого харчування р..pdf укладений
28 січня 2020 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та враховуючи фактично виділені кошторисні призначення, Сторони вирішили зменшити загальну суму Договору №7 від 28.01.2020 р. на 285 835,45 грн..В зв'язку з чим вирішили п.3.1.Договору вирішили викласти у наступній редакції: "Загальна ціна Договору складає 2 248 303,19 грн. ( два мільйони двісті сорок вісім тисяч триста три грн. 19 коп.).Інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та враховуючи фактично виділені кошторисні призначення Сторони вирішили зменшити загальну суму Договору на 64635,74 грн. В зв'язку з чим вирішили п. 3.1.Договору викласти у наступній редакції: Загальна ціна договору складає: 2183667,45 грн. Дана додаткова угода є невідємною частиною договору №7 від 28.01.2020р.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною юридичної назви та керівника "Замовника",Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити "Замовника",що містяться в Розділі Договору 2бридичні адреси,банківські реквізити та підписи сторін" у наступній редакції:«Замовник: КЗО «Спеціальна школа №12» ДОР» Україна, 49021, м. Дніпро, вул. Саранська, 6 IBAN UA308201720344200002000028526 в ДКСУ м. Київ. МФО 820172 Код ЄДРПОУ 20199239 Директор _____________ В.В. Купрас» Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною розрахункового рахунку «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін » у наступній редакції., а саме: 1.1. Пункт12 Договору ,в частині «Замовник» викласти в наступній редакції: «Замовник: КЗО «Спеціальна школа №12» ДОР» Україна, 49021, м. Дніпро, вул. Саранська, 6 IBAN UA668201720344240004000028526 в ДКСУ м. Київ. МФО 820172 Код ЄДРПОУ 20199239 Директор _____________ В.В. Купрас» 2. Згідно Розпорядження голови обласної ради від 03.09.2020 №194-р, відповідно якого залишок кошторисних призначень на вересень-грудень 2020 р. по КПК 0611070 перерозподілені на КПК 0611030, дійшли згоди внести зміни до Договору № 7 від 28 січня 2020р. а саме: 2.1. Вартість надання послуг за договором становить 2 183 667,45 грн. (два мільйони сто вісімдесят три тисячі шістсот шістдесят сім грн.45 коп.) без ПДВ згідно ст.197 ПКУ. Сума невикористаних юридичних зобов’язань за договором №7 від 28.01.2020 р. по КПК 0611070 складає 1741011,05 грн. ( один мільйон сімсот сорок одна тисяча одинадцять грн.05 коп.) без ПДВ згідно ст. 197 ПКУ та взяти на облік по КПК 0611030. 3 .Ця Додаткова угода укладена у 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу. 4 .Додаткова угода № 4 від 15.09.2020р. є невід’ємною частиною Договору № 7 від 28.01.2020р. 5 .Решта умов Договору № 7 від 28.01.2020р. залишаються без змін. 6. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та враховуючи фактичні виділені кошторисні призначення Сторони вирішили зменшити загальну суму Договору № 7 від 28.01.2020 р. на 300 000,00 грн.В зв'язку з чим вирішили п.3.1 Договору викласти у натупній редакціїї : "Загальна ціна Договору складає:1 441011,05 грн. (один мільйон чотириста сорок одна тисяча одинадцять грн. 05 коп.) Інші умови Договору залишаються незмінними та Cторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник і виконавець погодились внести зміни до Договору №7 від 28.01.2020 р. 2. Зменшити суму договору на 442 656,82 грн. та викласти п.3.1. у наступній редакції: «п.3.1. Загальна ціна Договору складає: 998 354,23 грн. (дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста п’ятдесят чотири тисячі грн. 23 коп.) без ПДВ. 3. Інші умови вищевказаного Договору,не змінені цією Угодою,залишиаються чинними у тій редакції,в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують іх обов’язковість для себе. 4. Усі правовідносини,що виникають з цієї Угоди або пов’язані із нею, у тому числі пов’язані із дійсністю,укладенням,виконанням,зміною та припиненням цієї Угоди, тлумаченням її умов,визначенням наслідків недійсності або порушення Угоди,регулюються цією Угодою та відповідними нормами чинного законодавчтва України, а також звичаями ділового обороту,які застосовуються до таких правовідносин на підставі принципів добросовісності,розумності та справедливості. 5. Ця Угода складена українською мовою,на одній сторінці у двох примірниках,кожний з яких має однакову юридичну силу. 6. Ця угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та її скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони вирішили подовжити строк дії Договору на строк,достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році,в обсязі,що не перевищує 20 відсотків суми,визначеної у Договорі,зокркма на січень-лютий місяці 2021 року. 2.Ця додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 3.Інші пункти Договору залишаються без змін. 4.Дану додаткову угоду складено у двох примірниках українською мовою,обидва примірники мають однакову юридичну силу та набирають чинності з моменту підписання її Сторонами і діє до повного виконання зобов'язань по Договору.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони вирішили подовжити строк дії Договору на строк,достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році,на період з 25.01.2021 р.по 21.02.2021р. включно,в обсязі,що не перевищує 20% суми,визначеноїв договорі,зокрема:288202,13 грн. Ця угода є невід'ємною частиною Договору. Інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч. 4 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі" Замовник і виконавець погодились внести зміни до Договору №7 від 28.01.2020р. Зменшити суму договору на 7304,18 грн. та викласти п. 3.1. унаступній редакції: "п.3.1.Загальна ціна Договору складає:1 279 252,18 грн. (один мільйон двісті сімдесят дев'ять тисяч двісті п'ятдесят дві грн. 18 коп.) без ПДВ згідно ст.197 ПКУ, при цьому, оплаті протягом 2021 року підлягають послуги на суму:280 897,95 грн.без ПДВ. Інші умови вищевказаного Договору ,не змінені цією Угодою, залишаються чиниими у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. Ця Угода складена українською мовою,на одній сторінці у двох примірниках,кожний з яких має однакову юридичну силу. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та її скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 21 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 279 252,18
UAH