Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо (свинина охолоджена І категорії) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2
Pork chilled I category DК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2
Pork chilled I category DК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2
Очікувана вартість
5 175 000,00 UAH
UA-2019-12-28-000481-a ● a4a31a74868d47a7b13af34c016e8040
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Вебсайт: | http://ruodesn.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А |
Контактна особа: |
Мєджидова Світлана Віталіївна +380445466890 ruodesn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Desna District in Kyiv state administration |
National ID: | 37501684 |
Contact point: |
Tokar Nataliya Yuriivna +380445466890 ruodesn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2019 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 16:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 16:34 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 5 175 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 155250 UAH |
Publication date: | 28 грудня 2019 16:30 |
Enquiries until: | 17 січня 2020 16:34 |
Complaints submission until: | до 23 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 січня 2020 16:34 |
Information
Estimated total value: | 5 175 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 875 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45000 кг
М'ясо (свинина охолоджена І категорії) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Pork chilled I category DК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2
CPV: 15110000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2020 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2020 10:24 |
Додаток 6 Проект договору (12).doc | |
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 9 Гарантійний лист (10).doc | |
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 8 Лист - згода (11).doc | |
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 7 Лист - гарантія (5).doc | |
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція (20).doc | |
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 4 Технічні вимоги (41).doc | |
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 3 Інші документи (23).doc | |
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 2 Стаття 17 (14).doc | |
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії (25).doc | |
28 грудня 2019 16:30 |
ТД свинина.doc |
08 січня 2020 11:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 січня 2020 10:24 |
Додаток 6 Проект договору (12).doc
|
|||
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 9 Гарантійний лист (10).doc
|
|||
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 8 Лист - згода (11).doc
|
|||
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 7 Лист - гарантія (5).doc
|
|||
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція (20).doc
|
|||
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 4 Технічні вимоги (41).doc
|
|||
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 3 Інші документи (23).doc
|
|||
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 2 Стаття 17 (14).doc
|
|||
28 грудня 2019 16:30 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії (25).doc
|
|||
28 грудня 2019 16:30 |
ТД свинина.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по вимозі
Дата подання: 17 січня 2020 10:15
Дата відповіді: 17 січня 2020 12:05
Доброго дня!
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника або Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) та звіт за результатами аудиту та остаточного оцінювання системи управління безпечністю харчових продуктів), чинних на дату розкриття.
Наразі до 2021 року є перехідний період, під час якого діє дві версії сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) та ДСТУ ISO 22000:2018.
Дані документи є аналогічними.
Питання: Чи може потенційний учасник у складі тендерної пропозиції надати сертифікат новішої версії та чи буде це підставою для відхилення поданої пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом було розглянуто ваше питання, в результаті чого повідомляємо про таке.
На виконання вимоги, передбаченої п. 8 Додатку 4 Тендерної документації учасник може надати або сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) або сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018.
На виконання вимоги, передбаченої п. 8 Додатку 4 Тендерної документації учасник може надати або сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) або сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000481-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ВТПП ІТА-1, Код ЄДРПОУ:24102521
Дата подання: 08 січня 2020 11:59
дискримінаційні умови
1. Відповідно до п.8. Додатку 4 , В складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: оригінал договору про надання державних ветеринарно – санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно – санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження. Договір повинен бути дійсним на період проведення закупівлі; та акт державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження згідно цього договору за останній місяць до дати розкриття пропозицій.
Шановний Замовнику, поясніть, на підставі чого Ви вимагаєте надання таких документів?
Діюче законодавство у галузі безпечності харчових продуктів з квітня 2018 року не вимагає укладення договорів про надання державних ветеринарно-санітарних послуг або послуг по проведенню ветеринарно-санітарного контролю.
Тому, вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає нормам діючого законодавства України.
Просимо виключити її, в іншому випадку будемо звертатися до АМКУ.
2. Відповідно до п.8. Додатку 4 вимагається акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень).
Шановний Замовнику, відповідно до норм чинного законодавства, не передбачено обов’язок підприємства проходження саме державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві.
В тому числі, такі перевірки проводяться за ініціативою відповідного державного органу згідно до щорічного плану державного контролю у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продукті на відповідний рік.
Також Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не обмежене право проходження контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві третіми особами.
Тому, прописуючи вимогу щодо проходження саме державного контролю Ви створюєте дискримінаційну умову, у зв’язку з чим, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, та не обмежувати права інших підприємств в участі у процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, поясніть, на підставі чого Ви вимагаєте надання таких документів?
Діюче законодавство у галузі безпечності харчових продуктів з квітня 2018 року не вимагає укладення договорів про надання державних ветеринарно-санітарних послуг або послуг по проведенню ветеринарно-санітарного контролю.
Тому, вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає нормам діючого законодавства України.
Просимо виключити її, в іншому випадку будемо звертатися до АМКУ.
2. Відповідно до п.8. Додатку 4 вимагається акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень).
Шановний Замовнику, відповідно до норм чинного законодавства, не передбачено обов’язок підприємства проходження саме державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві.
В тому числі, такі перевірки проводяться за ініціативою відповідного державного органу згідно до щорічного плану державного контролю у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продукті на відповідний рік.
Також Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не обмежене право проходження контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві третіми особами.
Тому, прописуючи вимогу щодо проходження саме державного контролю Ви створюєте дискримінаційну умову, у зв’язку з чим, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, та не обмежувати права інших підприємств в участі у процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2020 16:57
Тендерним комітетом було розглянуто вашу вимогу, у відповідь на що повідомляємо про наступне. Відповідно до п. 8 додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал договору про надання державних ветеринарно – санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно – санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження. Договір повинен бути дійсним на період проведення закупівлі; акт державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження згідно цього договору за останній місяць до дати розкриття пропозицій. Враховуючи той факт, що предметом закупівлі є харчові продукти, що будуть поставлятися до дошкільних навчальних закладів (ясел – садків) та навчально – виховних комплексів Деснянського району міста Києва Управління повинно забезпечити поставку саме якісної продукції, яка не буде нести загрозу здоров’ю та життю дитини (споживача). Відповідно до ЗУ «Про ветеринарну медицину» одними із основних завдання держави в галузі ветеринарної медицини є: - зменшення або усунення ризиків виникнення зоонозів та захворювання населення; - захист тварин та населення від збудників та хвороб тварин шляхом здійснення профілактичних, діагностичних та лікувальних заходів; - здійснення державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду в процесі виробництва і обігу продуктів тваринного, а на агропродовольчих ринках - і рослинного походження, ветеринарних препаратів, субстанцій, кормових добавок, преміксів, кормів, штамів мікроорганізмів, репродуктивного і патологічного матеріалу та здійснення державного ветеринарно-санітарного нагляду під час обігу засобів ветеринарної медицини та засобів догляду за тваринами; - розроблення, впровадження та застосування ветеринарно-санітарних заходів. До обов’язків операторів ринку (учасників), що здійснюють обіг/реалізацію харчових продуктів входить взаємодія з компетентним органом для здійснення заходів щодо запобігання виникненню або зменшенню ризиків, що становлять харчові продукти, які він ввів або вводить в обіг (п. 6 ст. 20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Звідси, учасники повинні підтвердити здійснення ними всіх заходів щодо ветеринарно – санітарного контролю та нагляду за продукцією тваринного походження, що ними реалізується. Враховуючи ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник. Договірні зобов’язання щодо надання державних ветеринарно – санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно – санітарного контролю та нагляду) грунтуються на нормах чинного законодавства України в тому числі Цивільного Кодексу України та Господарського кодексу України. Будь який оператор ринку, потенційний учасник закупівлі має можливість укласти договір про надання державних ветеринарно – санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно – санітарного контролю та нагляду) без будь яких обмежень. Отже, вимога, передбачена п. 8 додатку 4 до тендерної документації не є дискримінаційною та відповідає належним принципам ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо вимоги про надання Учасником акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP(згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень) повідомляємо, що даний документ є обов’язковим для операторів ринку, а надання такого документу у складі тендерної пропозиції є обгрунтованим та не містить дискримінаційних умов. ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин. Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. П. 2 ст. 20 цього ж Закону передбачено обов’язок оператора ринку розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Акт, що складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19р) оператор ринку отримує в результаті проведення інспектування потужностей оператора ринку щодо впровадження останнім процедур, заснованих на принципах HACCP. Таке інспектування може бути, як планове, так і позапланове, за заявою самого оператора ринку. Тобто, потенційний учасник при бажанні, міг подати заяву до відповідного органу з проханням проведення інспектування (аудиту) діючих процедур, заснованих на принципах HACCP для отримання акту, передбаченого Наказом Міністерства аграрної політики №446 від 08.08.2019 року. Обмеження щодо здійснення таких дій відповідно до чинного законодавства відсутні. Відсутність такого документу в Учасника та небажання в його отриманні дає Замовнику привід зробити висновок про те, що в Учасника можливі проблеми на підприємстві, що унеможливлюють отримання документу, що вимагається. Додатково зазначаємо, що відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19р. Акт видається в результаті проведення заходу саме державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP. Законодавством не передбачено проведення аудиту недержавними органами, тому твердження, що така вимога є дискримінаційною є недоцільним та безпідставним. З огляду на вище викладене, умови, передбачені Замовником не містять дискримінаційного характеру та цілком відповідають нормам чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2019-12-28-000481-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Руол Стандарт", Код ЄДРПОУ:34200887
Дата подання: 31 січня 2020 10:06
Причина відхилення
Шановний Замовник, просимо Вас конкретизувати причини відхилення нашої пропозиції відповідно до п.3. ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки аргументація у протоколі відхилення є недостатньо зрозумілою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 лютого 2020 18:06
протокол рішення засідання комітету замовника
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-28-000481-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Руол Стандарт", Код ЄДРПОУ:34200887
Дата подання: 04 лютого 2020 21:44
Дата подання: 04 лютого 2020 21:44
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2020 17:25
рішення від 06.02.2020 № 2255 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2020 17:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2020 № 3383.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 16:43
рішення від 21.02.2020 № 3383.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 20:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником взято до уваги
Дата виконання рішення замовником: 28 лютого 2020 12:59
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Руол Стандарт" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Руол Стандарт" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 лютого 2020 15:55 |
Коментар щодо відміни: | відміна торгів |
Документи:
28 лютого 2020 15:54
|
Протокол |