Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
576 954,00 UAH
UA-2019-12-27-002442-b dfc4b53845414c718d0610a005044d12
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ярошевич

+380574256516 tender1.vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Ярошевич
+380574256516
tender1.vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Єдиним можливим надавачем даних послуг в залежності від територіального розміщення закладів освіти та підпорядкованості існуючих мереж є Комунальне підприємство «Куп’янський водоканал» Куп’янської міської ради Харківської області. Це підприємство займає монопольне (домінуюче) становище на ринку надання послуг з водопостачання та водовідведення в даному регіоні (в залежності від територіального розміщення закладів освіти та підпорядкованості існуючих мереж). Інформація про дане підприємство включена Антимонопольним комітетом України до Зведеноого переліку суб'єктів природних монополій, розміщенному на офіційному веб - сайті (http://www.amc.gov.ua).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 17:08
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90400000-1: Послуги у сфері водовідведення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24100 метр кубічний
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, заклади освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

27 грудня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУП'ЯНСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#42739127
Переможець 576 954,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 17:08

Документи

27 грудня 2019 17:08
Електронний підпис
27 грудня 2019 17:08
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 17:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУП'ЯНСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#42739127
576 954,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2019 17:08
Електронний підпис
27 грудня 2019 17:08
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:53
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 13:20
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
07 липня 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 13:44
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
16 червня 2020 13:43
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 11:53
Додаткова угода № 1 до Договору №4-2020-23.pdf зміни до договору
16 січня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 09:10
Договор № 4-2020-23.pdf укладений
11 січня 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.10 Договору (Юридичні адреси сторін та банківські реквизити)
Номер договору про закупівлю: № 4-2020-23
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.1.2. та до п.3.5. Договору
Номер договору про закупівлю: № 4-2020-23
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.1.2. та до п.3.5. Договору
Номер договору про закупівлю: № 4-2020-23
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.1.2. та до п.3.5. Договору
Номер договору про закупівлю: № 4-2020-23
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 430 089,28
UAH (в тому числі ПДВ 71 681,55 UAH)