Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення паперових пенсійних посвідчень
Очікувана вартість
3 024 000,00 UAH
UA-2019-12-27-002025-b 0a1558f14c0b4bcaa76511418619cc42
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Технологічний процес виготовлення пенсійних посвідчень визначається Порядком оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 03.11.2017 № 26-1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04.12.2017 за № 1464/31332, і відповідно до розділу ІІ цього Порядку включає в себе збирання відомостей про осіб, перевірку наявності раніше призначених їм пенсій (виготовлених пенсійних посвідчень) тощо. З урахуванням вимог статей 2, 5, 10 Закону України “Про захист персональних даних” персональні дані, які обробляються при розгляді звернень громадян, є об’єктом захисту, і їх використання, яке включає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними, здійснюється відповідно до закону. Володілець бази персональних даних та працівники суб’єктів відносин, пов’язаних з персональними даними, зобов’язані не допускати розголошення персональних даних. Відповідно до частин третьої та четвертої статті 4 цього Закону розпорядником персональних даних, володільцем яких є орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, крім цих органів, може бути лише підприємство державної або комунальної форми власності, що належить до сфери управління цього органу. Володілець персональних даних може доручити обробку персональних даних розпоряднику персональних даних відповідно до договору, укладеного в письмовій формі. Згідно частини 3 статті 4 Закону України “Про захист персональних даних”, наказу Пенсійного фонду України від 15.09.2011 №128 «Про розпорядника бази персональних даних» розпорядником бази персональних даних Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування є Державне підприємство “Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України”, яке належить до сфери управління Пенсійного фонду України. За таких умов послуги можуть бути надані тільки одним постачальником (виконавцем), у зв’язку з чим виникають підстави для застосування пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на послуги, які можуть бути надані тільки певним постачальником (виконавцем) за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 15:58
Оскарження наміру укласти договір: 07 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення паперових пенсійних посвідчень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

27 грудня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 15:44
13.2020.Про намір укласти договір..docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП “Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України”
#31406759
Переможець 3 024 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 15:58

Документи

27 грудня 2019 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 15:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП “Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України”
#31406759
3 024 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2019 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:03
1.24.12.2020.ЗВІТ.3b3dcafc-5753-4e5f-8fb7-cd90030b7351.pdf укладений
28 грудня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 00:09
1.22.12.2020. ЗМІНИ. ДОГ.dd2f0ee6-0674-4709-b274-80402ee87d3b.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 00:04
1.Зміни. Дог. ІЦ.1. 2020..PDF зміни до договору
24 грудня 2020 00:04
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 15:33
Підписаний контракт. укладений
20 січня 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: ППП-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 452 318,20
UAH (в тому числі ПДВ 408 719,70 UAH)