Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара та гаряча вода;постачання пари та гарячої води
Очікувана вартість
517 791,13 UAH
UA-2019-12-27-001489-a dc227169c9554f28b631f5a1ffbb3fb2
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповал Анжела Вікторівна

+380322330552 lv_school_33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа №33 м.Львів
Код ЄДРПОУ: 23888577
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Шевченка 34
Контактна особа: Шаповал Анжела Вікторівна
+380322330552
lv_school_33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: Відсутнє

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
272 Гкал
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул.Шевченка,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться відповідно до виставлених Учасником рахунків в порядку та на умовах, визначених Договором про постачання теплової енергії Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

03 січня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-15-000033 ● c9b3812299484a31925c6dbbb40dfbd6
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 червня 2021 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.06.2021 № 394

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.06.2021 № 394.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-27-001489-a, 27.12.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-17 12:52:48

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-12-27-001489-a, яка проводилась cередньою загальноосвітньою школою №33 м.Львів (далі – Замовник) за переговорною процедурою (скорочена), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, у відповідності до частини третьої статті 35 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
В електронній системі закупівель ProZorro інформацію про процедуру опубліковано 27.12.2019.
Проте, станом на 17.06.2021 договір в електронній системі закупівель не опубліковано.
Слід зазначити, що відповідно частини четвертої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Причини та підстави не відміни переговорної процедури закупівлі?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-22 14:24:23

Пояснення

Закупівля теплової енергії за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція ( ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-27-001489-a) була оголошена 27.12.2019 р.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг в закупівлі було визначено 31.12.2020, про що було зазначено у специфікації до закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-27-001489-a
Саме 31.12.2020 договір по закупівлі теплової енергії на 2020 рік втратив свою чинність.
Варто зазначити, що причиною не публікації договору про закупівлю теплової енергії за ідентифікатором UA-2019-12-27-001489-a є відсутність технічної можливості завантаження договору. Протягом встановленого на момент проведення закупівлі дводенного строку на публікацію договору (відповідно до абз. 8 ч.1 ст. 10 Закону №922 (в редакції, яка була чинна до 19 квітня 2020 року), веб портал https://www.dzo.com.ua не завантажував відповідний договір, не давав можливості внести відомості про учасника та зробити будь-які дії із закупівлею, в тому числі її відмінити . З огляду на це, було проведено нову закупівлю ( ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-16-000147-a) , яка була успішно завершена та договір по якій було опубліковано і виконано.
Оскільки, договір по закупівлі теплової енергії діяв до 31.12.2020 р. та був виконаний у повному обсязі 31.12.2020 р., то проведення процедури моніторингу процедури закупівлі 15.06.2021 після закінчення терміну дії договору та після його виконання є протиправним та суперечить положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Закінчення дводенного строку на оприлюднення відповідної інформації, позбавляв можливості оприлюднити інформацію про закупівлю, зокрема права вносити до системи електронних закупівель сам Договір. Відповідно до регламенту роботи системи, нам було надано лише право вносити зміни до договору, які передбачені ч.4 ст. 36 Закону №922, ( в редакції до 19 квітня 2020 року).
П.14 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі » передбачає, що моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Дане положення також міститься і у п1.ч.1 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі » , в якому передбачено, що «Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.»
Звертаємо також увагу на те, що відповідно до ч. 1 ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
Зміст наведеної норми ч.1 ст.38 КУпАП свідчить, що початок перебігу двомісячного строку накладення адміністративного стягнення пов`язується з днем його виявлення лише у випадку вчинення триваючого правопорушення.
КУпАП не містить визначення поняття «триваюче» правопорушення. Проте в теорії адміністративного права триваючими визначаються правопорушення, які, почавшись з якоїсь протиправної дії або бездіяльності, здійснюються потім безперервно шляхом невиконання обов`язку. Початковим моментом такого діяння може бути активна дія або бездіяльність, коли винний або не виконує конкретний покладений на нього обов`язок, або виконує його неповністю чи неналежним чином.
Поняття триваючого правопорушення надавалося листом Головного контрольно- ревізійного управління України від 18.06.2009 року з посиланням на лист Міністерства юстиції України від 01.12.2003 року, а також листом Міністерства юстиції України від 17.07.2007 року.
В листі Головного контрольно-ревізійного управління України, зокрема, зазначено, що «триваючим адміністративними проступками є проступки, пов`язані з тривалим, неперервним невиконанням обов`язків, передбачених правовою нормою (наприклад, проживання без паспорта, самовільне будівництво будинків або споруд тощо), які припиняються або виконанням регламентованих обов`язків, або притягненням винної особи до відповідальності. Дуже часто ці правопорушення є наслідками протиправної бездіяльності.
Така ж сама правова позиція викладена у постанові Пленуму Верховного Суду України № 6 від 24.06.88 року зі змінами станом на 25.05.98 р. у п. 6 якого передбачено, що при перевірці додержання органом (посадовою особою) встановленого ст.. 38 КУпАП строку застосування адміністративного стягнення судам слід мати на увазі, що при правопорушеннях, які тривають (самоправне зайняття жилого приміщення - ст.151 КУпАП, порушення або невиконання встановлених правил пожежної безпеки - ст.175 КУпАП, невиконання обов`язків по вихованню і навчанню дітей - ст.. 184 КУпАП та ін..), зазначений строк обчислюється з дня виявлення правопорушення.
Тобто триваючі правопорушення характеризуються тим, що особа, яка вчинила якісь певні дії чи бездіяльність, перебуває надалі у стані безперервного продовження цих дій (бездіяльності). Ці дії безперервно порушують закон протягом якось часу. Іноді такий стан продовжується значний час і увесь час винний безперервно скоює правопорушення у вигляді невиконання покладених на нього обов`язків.
Визначення цього терміну також надає і Верховний Суд у постанові від 11 грудня 2018 року (справа №242/924/17). Так, відповідно до позиції Верховного Суду «триваюче» правопорушення це проступок, пов`язаний з тривалим, неперервним невиконанням обов`язків, передбачених законом. Тобто, триваючі правопорушення характеризуються тим, що особа, яка вчинила якісь певні дії чи бездіяльність, перебуває надалі у стані безперервного продовження цих дій (бездіяльності). Ці дії безперервно порушують закон протягом якогось часу. Іноді такий стан продовжується значний час і увесь час винний безперервно вчиняє правопорушення у вигляді невиконання покладених на нього обов`язків. Триваюче правопорушення припиняється лише у випадку усунення стану за якого об`єктивно існує цей обов`язок, виконанням обов`язку відповідним суб`єктом або припиненням дії відповідної норми закону.
Аналізуючи склад правопорушення, який міститься в частині 1 ст. 164-14 КУпАП, а саме неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства, таке правопорушення не може вважатися триваючим, у розумінні наведених правових норм та позиції Верховного Суду.
Встановлюючи відповідальність за неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації, законодавець встановив чіткі часові рамки, які повинні дотримуватися суб`єктом вказаного правопорушення при виконанні своїх обов`язків і порушення цих часових обмежень тягне за собою відповідальність з моменту вчинення або невчинення відповідних дій.
Отже, правопорушення у вигляді не оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу інформації по договору про закупівлю є завершеним з дати здійснення цих дій, не є триваючими. Всі дії при здійсненні закупівлі вичиняються та закінчуються в чітко визначені Законом України «Про публічні закупівлі» строки, а не є безстроковими .Згідно ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
У межах спірних правовідносин, правопорушення у вигляді неоприлюднення на веб-сайті Уповноваженого органу договору є завершеним з 30 грудня 2019 року, оскільки останнім днем для вчинення відповідних дій було 29 грудня 2019 року.
З огляду на це строки, передбачені статтею 38 КУпАП закінчилися.
Визначення на законодавчому рівні у статті 38 КУпАП тривалості строків накладення адміністративного стягнення безпосередньо пов`язано з можливістю реального впливу адміністративної відповідальності на суспільні відносини, поведінку суб`єктів, їхню правосвідомість тощо, тобто з можливістю реалізації функцій адміністративної відповідальності, яка втрачається з плином часу.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що з огляду на положення пункту 14 частини 1 статті 1 та частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні підстави для здійснення моніторингу закупівлі оскільки закінчився встановлений вказаними нормами права строк, протягом якого моніторинг процедури закупівлі може бути розпочатим, а також закінчилися передбачені частиною 1 статті 38 КУпАП строки накладення адміністративного стягнення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

05.07.2021 р., на виконання Висновку Західного Офісу Держаудитслужби від 01.07.2021 р., з дотримання встановленого строку на усунення порушення, закупівлю теплової енергії – «Класифікація за ДК 021:2015:09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-27-001489-a , було відмінено.

2021-07-05 15:12:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини другої статті 35 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини другої статті 35 Закону) • усунуто

Торги відмінено

2021-11-11 18:15:59

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 липня 2021 15:04
Коментар щодо відміни: На виконання Висновку Західного Офісу Держаудитслужби від 01.07.2021 р.,необхідно здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини другої та частини четвертої статті 35 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема відмінити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-27-001489-a. У відповідності до частини 4 статті 35 Закону (в редакції станом на 2019 р.), переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі: непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на те, що договір про закупівлю не було підписано у встановлений законом строк, дана закупівля має бути відміненою.
Документи:
05 липня 2021 15:04
Протокол