Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – (63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту ) Послуги з експлуатаційного утримання - нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Донецькій області
DK 021: 2015 - (63710000-9 - Support services for land transport) Maintenance service - horizontal road marking on public roads of public importance in Donetsk region
Очікувана вартість
22 337 000,00 UAH
UA-2019-12-27-001373-a 2c740942126a4818b64571504b8b8a62
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна Миколаївна

380504508120
380676445895
od@dn.ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 25946285
Вебсайт: http://dn.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна Миколаївна
380504508120,380676445895
od@dn.ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana Mykolaivna
380504508120,380676445895
od@dn.ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 15:05
Очікувана вартість: 22 337 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 670000 UAH
Publication date: 27 грудня 2019 17:14
Enquiries until: 18 січня 2020 12:00
Complaints submission until: до 24 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 січня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 22 337 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 112 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
ДК 021:2015 – (63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту ) Послуги з експлуатаційного утримання - нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Донецькій області
DK 021: 2015 - (63710000-9 - Support services for land transport) Maintenance service - horizontal road marking on public roads of public importance in Donetsk region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – (63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту ) Послуги з експлуатаційного утримання - нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Донецькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Донецька область, Автомобільні дороги загального користування державного значення у Донецькій області, _____
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

DK 021: 2015 - (63710000-9 - Support services for land transport) Maintenance service - horizontal road marking on public roads of public importance in Donetsk region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за послуги, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості послуг. Виконавець зобов’язується надати послуги в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надходження коштів на бюджетний рахунок в органах Казначейства, після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в), протягом 10 (десяти) робочих днів. До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата наданих послуг може проводитись поетапно проміжними платежами в міру надання послуг і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
попередня оплата: 10%
ненадання попередньої оплати: 10%
надання попередньої оплати: 0%
15 січня 2020 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 09:25
Перелік змін.docx
15 січня 2020 09:24
ТД зі змінами.doc
15 січня 2020 09:24
Відомість обсягів послуг зі змінами.docx
13 січня 2020 13:33
Перелік змін.docx
13 січня 2020 13:32
Проект договора зі змінами.doc
15 січня 2020 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 09:25
Перелік змін.docx
15 січня 2020 09:24
ТД зі змінами.doc
13 січня 2020 13:32
ТД зі змінами.doc
27 грудня 2019 17:16
ТД.doc
15 січня 2020 09:24
Відомість обсягів послуг зі змінами.docx
27 грудня 2019 17:16
Відомість обсягів послуг.docx
13 січня 2020 13:33
Перелік змін.docx
13 січня 2020 13:32
Проект договора зі змінами.doc
27 грудня 2019 17:17
Проект договора.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість обсягів послуг
Дата подання: 13 січня 2020 15:33
Дата відповіді: 14 січня 2020 16:43
Добрий день!!! У Відомості обсягів послуг, прописано, що «НОРМА ВИТРАТ СТРУКТОРОВАНОГО ПЛАСТИКУ ХОЛОДНОГО НАНЕСЕННЯ ВРАХОВУВАТИ З РОЗРАХУНКУ В МЕЖАХ 3,24 КГ/М2.» Дайте будь-ласка прозору та обґрунтовану відповідь з чітким посиланням на ДІЮЧІ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ (ДБН, ДСТУ, СОУ тощо), де вказано, прописано, рекомендовано «НОРМА ВИТРАТ для СТРУКТОРОВАНОГО ПЛАСТИКУ ХОЛОДНОГО НАНЕСЕННЯВ В МЕЖАХ – 3,24 КГ/М2???»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Службою автомобільних доріг у Донецькій області при складанні інвесторської кошторисної документації використовувалась індивідуальна кошторисна норма, яка пройшла експертизу, затверджена Державним агентством автомобільних доріг України та погоджена для використання при наданні послуг на об’єктах Служби, а саме при складанні інвесторської кошторисної документації, розрахунках договірної ціни та при проведенні взаєморозрахунків за надані послуги.
Служба автомобільних доріг у Донецькій області не заперечує використанню індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм, які були розроблені згідно ДСТУ –Н Б Д.1.1-6:2013, з посиланням на норму витрат пластику холодного нанесення, для машин яки плануються використати для надання послуг.
Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію.
Відповідь на запитання затверджена протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 14.01.2020р. №22 .
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 16 січня 2020 15:55
Дата відповіді: 21 січня 2020 13:38
Тендерна документація (надалі Документація), перший, другий абзац, п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 670 000,00 грн. (Шістсот сімдесят тисяч грн. 00 коп.). Гарантія повинна бути забезпечена грошовим покриттям. Для документального підтвердження надається довідка від установи-гаранта про наявність грошового покриття на надану гарантію у повному обсязі на строк дії тендерної пропозиції.» та перший, другий абзац, п. 6 Забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу 6 Результати торгів та укладення договору про закупівлю, «Під час укладення Договору Учасник-Переможець вносить забезпечення виконання Договору у формі гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 5% від ціни договору. Гарантія повинна бути забезпечена грошовим покриттям. Для документального підтвердження надається довідка від установи-гаранта про наявність грошового покриття на надану гарантію на строк ії дії у повному обсязі.» Дані вимоги є повністю дискримінаційними та такими, що створюють перешкоду для участі в даній закупівлі багатьох учасників, які планують брати участь в даній закупівлі, з огляду на наступне: По-перше. Відповідно до абзаців першого та другого, частини першої, статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції зі змінами від 01.12.2019 № 922-VIII (надалі Закон), «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. У разі якщо надання ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ УЧАСНИКУ. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.» По-друге. Відповідно до частини першої, статті 26 Закону «Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.» По-третє. Частиною третьою статті 5 Закону передбачено, що «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.» По-четверте. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Крім цього, відповідно до статті 560 та статті 561 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку; гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником. Гарантією визнається письмове зобов’язання банку, іншої фінансової установи, страхової організації (гаранта) яке видається за клопотанням іншої особи (принципала), за якими гарант зобов’язується сплатити кредиторові принципала (бенефіціарові) відповідно до умов гарантійного зобов’язання грошову суму після подання бенефіціаром письмової вимоги про її сплату. Також, пунктом 6 розділу І Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах від 15.12.2004р. №639 встановлено, що операції за гарантіями/контргарантіями здійснюються банками за дорученням принципала або іншого банку-контргаранта в порядку, визначеному цим Положенням, у разі надання останніми відповідного належного забезпечення або без нього. Тобто, в Законі не передбачено та не прописано жодного слова та посилання з встановлення у тендерній документації вимог, щодо забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, яка повинна бути забезпечена ГРОШОВИМ ПОКРИТТЯМ та надання «Довідки для документального підтвердження від установи-гаранта про наявність грошового покриття на надану гарантію у повному обсязі на строк дії тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії, яка повинна бути забезпечена ГРОШОВИМ ПОКРИТТЯМ та надання «Довідки для документального підтвердження від установи-гаранта про наявність грошового покриття на надану гарантію на строк ії дії у повному обсязі. В межах правового поля Законодавства України щодо проведення публічних закупівель, можна вбачати наступне: Ви, як Замовник, при підготовці та опублікуванні даної тендерної документації в системі PROZZORO, прямо порушуєте Закон щодо частини третьої, статті 5 та частини четвертої, статті 22 Закону, що в подальшому призведе до неможливості проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів. Дані вимоги наштовхують на думку, що ви, як Замовник розраховуєте на участь в даній закупівлі тільки на певне (звужене) коло Учасників. Враховуючи вищенаведені факти, просимо Вас, як Замовника прийняти міри по недопущенню дискримінації учасників, спотворенню даної закупівлі та подальших звернень потенційних Учасників до Антимонопольного комітету України для надання правової оцінки щодо дій з Вашого боку стосовно даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Ураховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону.
Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Згідно ч. 1 ст. 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, Закон не містить обмежень/заборон щодо встановлення замовником виду гарантії, як забезпечення пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно із Законом замовник має право вимагати від усіх учасників без виключення у складі тендерних пропозицій внесення забезпечення пропозиції. Метою такого забезпечення є гарантування замовнику прийнятного захисту від недобросовісних та безвідповідальних учасників та інструментом, що гарантує повне виконання зобов'язань.
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору.
Згідно пункту 6 розділу 6 Документації під час укладення Договору Учасник-Переможець вносить забезпечення виконання Договору у формі гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 5% від ціни договору.
Гарантія повинна бути забезпечена грошовим покриттям. Для документального підтвердження надається довідка від установи-гаранта про наявність грошового покриття на надану гарантію на строк ії дії у повному обсязі.
Обґрунтування необхідності наявності забезпечення виконання договору з грошовим покриттям є аналогічним першому питанню, тобто є свого роду захистом замовника від недобросовісних та безвідповідальних учасників та інструментом, що гарантує своєчасне та повне виконання договірних забов’язань.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, конкретні умови надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання договору Замовник вже самостійно конкретизує та встановлює в тендерній документації.
Таким чином, вважаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог і, тим паче, ніяк не сприяє спотворенню результатів закупівлі, а навпаки встановлює критерії до учасників, які чітко дають зрозуміти його наміри якісно і своєчасно виконати роботи, та сприяє захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов'язань учасником.
Відповідь на запитання затверджена протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 21.01.2020р. №25.
Норма витрат структорованого пластику холодного нанесення 3,24 кг/м2.
Дата подання: 17 січня 2020 16:49
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:06
Шановний Замовнику!!! З ваших слів, ви, як Замовник при складанні інвесторської кошторисної документації використовували індивідуальну кошторисну норму, яка пройшла експертизу, затверджена Державним агентством автомобільних доріг України та погоджена для використання при наданні послуг на об’єктах служби, а саме при складанні інвесторської кошторисної документації розрахунках договірної ціни та при проведенні взаєморозрахунків за надані послуги. Індивідуальну(і) кошторисну(і) норму(и) мають право розробляти безпосередньо тільки Підрядні організації для машин, механізмів тощо, які планують використовувати при наданні відповідних послуг. Перше. Просимо надати пояснення з яких підстав ви, як Замовник використали при складанні інвесторської кошторисної документації індивідуальну кошторисну норму? Друге. Чому саме, при розрахунку інвесторської кошторисної документації використовувалася норма витрат структорованого пластику холодного нанесення у кількості 3,24 кг/м2? Третє. Оскільки в жодному нормативному документі не вказана норма витрат матеріалів СТРУКТОРОВАНОГО пластику холодного нанесення 3,24 кг/м2. Надайте будь-ласка скановану копію відповідних документів, де вказана відповідна норма витрат структорованого пластику холодного нанесення, для ознайомлення потенційних Учасників даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1. Згідно п.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми розробляються у складі інвесторської кошторисної документації на окремі конструкції та роботи. Розроблення кошторисних норм здійснюється на підставі ДСТУ –Н Б Д.1.1-6:2013. Згідно першої відповіді ще раз зазначаємо що ця норма пройшла експертизу і була затверджені Державним агентством автомобільних доріг України. Укравтодором ця норма погоджена для використання при складанні інвесторської кошторисної документації, договірної ціни та при проведенні взаєморозрахунків за надані послуги на об’єктах Служби автомобільних доріг у Донецькій області.
2. В індивідуальній ресурсній елементній кошторисній нормі була вказана норма витрат пластику холодного нанесення з розрахунку 3,24 кг/м2. Служба автомобільних доріг у Донецькій області не заперечує використанню Вашим підприємством індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм, які були розроблені згідно ДСТУ –Н Б Д.1.1-6:2013, з посиланням на норму витрат структурованого пластику холодного нанесення для машин, які планується використати для надання послуг.
3. Згідно абзацу 4 пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», стосовно питань, пов’язаних із підготовкою розрахунків договірної ціни відповідно до відомостей обсягів послуг, Ви можете звернутися до відділу інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту Служби автомобільних доріг у Донецькій області за телефоном (050)326-70-18; e-mail: iso@dn.ukravtodor.gov.ua, chynnyk.oa@ukravtodor.gov.ua. Начальник відділу – Чинник Олександр Анатолійович.
Відповідь на запитання затверджена протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 22.01.2020р. №26 .
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-12-27-001373-a2c740942126a4818b64571504b8b8a62
Найменування: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
Документи
Очікується рішення
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" Документи
Очікується рішення
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ #38587794

№ рішення у справі

70/101-р/к

Дата рішення у справі

27.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Документи

Документи

Публічні документи

28 січня 2020 10:37
Електронний підпис
28 січня 2020 10:30
субпідрядник.pdf
28 січня 2020 10:30
додатково.pdf
28 січня 2020 10:30
кваліфікація.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" Документи

Публічні документи

28 січня 2020 10:37
Електронний підпис
28 січня 2020 10:30
субпідрядник.pdf
28 січня 2020 10:30
додатково.pdf
28 січня 2020 10:30
кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 лютого 2020 15:00
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби.
Документи:
10 лютого 2020 14:59
Протокол №46 від 10.02.2020.pdf