Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя (Канцелярське приладдя для апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго")
Очікувана вартість
58 799,16 UAH
UA-2019-12-27-001291-a 87558e9c08864f8686ed18e0a4b41ab6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Канцелярське приладдя для апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4152 штуки
ДК 021:2015 код 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя (Канцелярське приладдя для апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару протягом 2 (два) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури. Пiсляоплата 2 Банківські 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 7 Банківські 25

Тендерна документація

27 грудня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Канцлер-2008»
#35783958
Переможець 58 799,16
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 16:37

Документи

27 грудня 2019 16:37
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:39
Договір №1061К_2019 від 27.12.2019.pdf укладений
27 грудня 2019 16:39