Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3 |
Контактна особа: |
Віннічук Інна Володимирівна +380382765532 I_Vinnichuk@khm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2019 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2020 16:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2020 16:22 |
Початок аукціону: | 14 січня 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 3 770 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги протягом 10 днів з моменту підписання акту про надання послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2019 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2019 16:18 |
титулка.PDF | |
27 грудня 2019 16:18 |
ТД перевезення(2020).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-14-000004 ● 39e02669f7484ed789954dfc39346f97
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2020 09:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.01.2020 № 1
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 14.01.2020 № 1
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-27-001269-a
27.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дані автоматичних індикаторів ризиків
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія ПУШКАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-14 10:30:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з перевезення посадових осіб міської ради та її виконавчого (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-27-001269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник здійснює закупівлю послуг комітету за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення очікуваною вартістю
3 770 400,00 гривень, що станом на дату оприлюднення оголошення (27.12.2019) відповідно до курсу євро згідно з офіційним курсом Національного банку України становить 146 091,40 євро, що перевищує 133 тисячі євро.
Враховуючи викладене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Замовником при оголошені закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-12-27-001269-a) очікуваною вартістю 3 770 400,00 гривень не враховані строки встановлені частиною першою статті 10 Закону та додатково не оприлюднено інформацію про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-14 19:08:46
Розгляд запиту
Засіданням тендерного комітету виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 14.01.2020 року №2 було проведено розгляд запиту Держаудитслужби України від 14.01.2020 року та прийнято рішення щодо відміни торгів за номером ID: UA-2019-12-27-001269-a на закупівлю послуг з перевезення посадових осіб міської ради та її виконавчого комітету відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Станом на 15.01.2020 року виконавчим комітетом Хмельницької міської ради відмінено торги на підставі ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (протокол засідання тендерного комітету Хмельницької міської ради Хмельницької області від 14.01.2019 року № 2)
2020-01-15 18:58:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі. Протокол засідання тендерного комітету від 14.01.2020 №2.
2020-01-16 09:09:29
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2020 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ |
3 768 610,38
UAH з ПДВ
|
3 768 610,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне автотранспортне підприємство |
3 769 311,10
UAH з ПДВ
|
3 769 311,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ #32680182 |
Очікує рішення |
3 768 610,38
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 15:04
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 14 січня 2020 19:14 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) |
14 січня 2020 19:14
|
Протокол |