Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт автомобілів SKODA OCTAVIA, OPEL ASTRA, OPEL VEKTRA
Очікувана вартість
311 975,28 UAH
UA-2019-12-27-000982-a 3166b6b4c57b4e8f9212204ed9d41561
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузовська Світлана Володимирівна

(03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Гузовська Світлана Володимирівна
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» ВП ХАЕС було оголошені відкриті торги за № UA-2019-09-18-000438-b на закупівлю послуги «Технічне обслуговування та ремонт автомобілів SKODA OCTAVIA, OPEL ASTRA, OPEL VECTRA». Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій для участі в торгах на закупівлю вищезазначеної продукції, за № UA-2019-09-18-000438-b подана тендерна пропозиція єдиним учасником ТОВ «ВІК-КАР» м. Рівне з загальною вартістю пропозиції 188 040,00 грн без ПДВ. Торги були відмінені в зв’язку з наданням пропозицій менше ніж від двох учасників. Для участі в повторних відкритих торгах на закупівлю послуги «Технічне обслуговування та ремонт автомобілів SKODA OCTAVIA, OPEL ASTRA, OPEL VECTRA» за UA-2019-10-22-000763-c подана тендерна пропозиція єдиним учасником ТОВ «ВІК-КАР» м. Рівне, загальна вартість пропозиції 188 040,00 грн. без ПДВ. Повторні відкриті торги на вищевказану продукцію за результатами відкритих торгів, також були відмінені в зв’язку з наданням пропозицій менше ніж від двох учасників. Враховуючи, що тендерним комітетом ВП ХАЕС було двічі оголошено закупівлю по процедурі відкритих торгів та двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі. На запит ВП ХАЕС ( Лист № 32-2224/11222 від 15.11.2019 р.) щодо можливої участі ТОВ ВІК-КАР» м. Рівне в переговорах по проведенню переговорної процедури потенційний учасник надав цінову пропозицію з технічними характеристиками ( загальна вартість пропозиції 225 648,00 грн. з ПДВ) та всю іншу інформацію щодо його відповідності кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 Закону та інші документи, що вимагалися ВП ХАЕС для можливої участі в переговорній процедурі. ТОВ «ВІК-КАР» гарантує якість надаваних ним послуг, підтверджує, наявність широкого досвіду виконання аналогічних договорів та наявність обладнання і матеріально-технічної бази необхідної для забезпечення повного своєчасного та якісного надання послуг з «Технічне обслуговування та ремонт автомобілів SKODA OCTAVIA, OPEL ASTRA, OPEL VECTRA». Крім того товариство спроможне забезпечити залучення достатньої кількості фахівців, що мають необхідні знання, відповідну кваліфікацію та досвід роботи. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики на закупівлю послуг з «Технічне обслуговування та ремонт автомобілів SKODA OCTAVIA, OPEL ASTRA, OPEL VECTRA» погоджена Транспортним цехом ВП ХАЕС. Відповідно до цінової пропозиції ТОВ «ВІК-КАР» вартість закупівлі означених послуг складає 225 648,00 грн. з ПДВ. Враховуючи викладене, доцільно провести переговорну процедуру закупівлі ТОВ «ВІК-КАР». Перелік документів, що надані учасником: 1.Інформаційна довідка із зазначенням назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, банківських реквізитів, відомостей про керівництво (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). 2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів ( Наказ 22 к/тр. від 08.11.2017 р. про призначення директора). 3. Довідка в довільній формі щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за підписом керівника підприємства. 4. Інформація про те, що ні ТОВ «ВІК-КАР» як юридична особа, ні директор ТОВ «ВІК-КАР» Чумакевич В.П., як фізична особа, не підпадають під дію Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644 –VII та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.05.2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 14.05.2018 №126/2018 , та Указом № 82/2019 яким введено у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». 5. Інформація про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, зазначених у п/п. 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 частини 1 та частини 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Технічним завданням на бланку підприємства завірену підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства. 7. Цінова пропозицію відповідно до Технічного завдання.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 14:24
Оскарження наміру укласти договір: 07 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Технічне обслуговування та ремонт автомобілів SKODA OCTAVIA, OPEL ASTRA, OPEL VECTRA
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування та ремонт автомобілів SKODA OCTAVIA, OPEL ASTRA, OPEL VEKTRA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська обл., Рівне, Кобзарська,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг замовник здійснює оплату наданих послуг за договором протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами акта наданих послуг по відповідному наряд-замовленню. Датою проведення розрахунку вважається дата списання коштів з розрахункового рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 грудня 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 14:21
Повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІК-КАР»
#38342587
Переможець 225 648,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 14:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІК-КАР»
#38342587
225 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 11:08
ДУ №2 (1).pdf зміни до договору
12 січня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 08:30
33-124-04-20-11737 (ДУ1 ) (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 08:27
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 10:42
Шкода.pdf укладений
30 січня 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі: строк надання послуг продовжено до 31.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 33-124-04-20-11737
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі, відповідно до фактично наданих послуг, Сторони дійшли згоди п.3.1 Договору, викласти в новій редакції «Ціна послуг за цим договором, згідно з Протоколом погодження договірної ціни (додаток №1 до додаткової угоди №2) становить: 154 526,67 грн. (без ПДВ), всього ціна договору становить: 185 432,00 грн. (з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 33-124-04-20-11737
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 185 432,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 905,33 UAH)