Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №3. Реакторне відділення. "Заміна автономних кондиціонерів на кондиціонери, кваліфіковані на "жорсткі" умови та сейсмічні впливи" (Монтаж протипожежних клапанів. Електротехнічна частина)» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Очікувана вартість
9 405 498,01 UAH
UA-2019-12-27-000916-a 63e71dd14249431cbea94a5144012560
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маслов Роман Сергійович

(06139)5-73-92 OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Маслов Роман Сергійович
(06139)5-73-92
OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 15:39
Очікувана вартість: 9 405 498,01 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №3. Реакторне відділення. "Заміна автономних кондиціонерів на кондиціонери, кваліфіковані на "жорсткі" умови та сейсмічні впливи" (Монтаж протипожежних клапанів. Електротехнічна частина)» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт)» (згідно з Технічними вимогами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №3. Реакторне відділення. "Заміна автономних кондиціонерів на кондиціонери, кваліфіковані на "жорсткі" умови та сейсмічні впливи" (Монтаж протипожежних клапанів. Електротехнічна частина)» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 45 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000031 ● 4a964b3bf2504d13a1d993be2a944805
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.03.2020 № 53

Київ



Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53

Перелік процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2019-12-27-000916-a 27.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-13 14:38:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA (власні кошти) (код ДК 021:2015: 50220000-3 – послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги), очікуваною вартістю 10 000 000,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо стану виконання договору від 11.11.2019 № ПЗ/Т-191262/НЮ (в частині розрахунків та стану надання послуг), укладеного з ТОВ «ГЕЛІОС ІНВЕСТ ГРУП».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-18 15:19:05

«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №3. Реакторне відділення. "Заміна автономних кондиціонерів на кондиціонери, кваліфіковані на "жорсткі" умови та сейсмічні впливи" (Монтаж протипожежних клапанів. Електротехнічна частина)» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт)» (UA-2019-12-27-000916-a)

Найменування предмету закупівлі, яке зазначено в запиті про надання пояснень, не відповідає найменуванню предмету закупівлі згідно з оголошенням UA-2019-12-27-000916-a.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Твердження ДАСУ, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, не відповідає дійсності. Аргументовані заперечення додаються.

2020-03-30 14:28:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів визначив розмір грошового забезпечення тендерної пропозиції, що перевищує 0,5 відсотка від очікуваної вартості предмета закупівлі)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10" 9 343 880,28
UAH
9 343 880,28
UAH
Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" 9 380 000,00
UAH
9 380 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 14:55
Дов.ДФС .pdf
03 лютого 2020 14:55
Дов про несудим. .pdf
11 січня 2020 15:13
21.2 ЕПАМ Дозвіл.pdf
11 січня 2020 15:13
21.4 ЕПАМ Ліцензия.pdf
11 січня 2020 15:13
21.3 ЕПАМ Дозіл.pdf
11 січня 2020 14:24
21.1 Ліцензія і дозвіл .pdf
11 січня 2020 14:24
Договір_страхування.pdf
11 січня 2020 14:24
Платіжне доручення.pdf
11 січня 2020 14:24
6_Цінова пропозиція.pdf
11 січня 2020 14:24
14_15ліцензії.pdf
11 січня 2020 14:24
10_Повноваження.pdf
11 січня 2020 14:24
3_ Статут.pdf
11 січня 2020 14:24
4_НДУ_25.pdf
11 січня 2020 14:24
2_ витяг_ПДВ.pdf
11 січня 2020 14:24
17_Дов. про допуск.pdf
11 січня 2020 14:24
1_Лист заявка.pdf
11 січня 2020 14:24
8.2_ Дов медогляд.pdf
11 січня 2020 14:24
8.3 Спец навчання.pdf
11 січня 2020 14:24
16_Лист готовності.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 16:20
Цінова пропозиція.pdf
09 січня 2020 16:20
статут.PDF
09 січня 2020 16:20
сертифікат_405452.PDF
09 січня 2020 16:20
серт405452.rar
09 січня 2020 16:20
свідоцтво ПДВ.PDF
09 січня 2020 16:20
Платіжне доручення.pdf
09 січня 2020 16:20
Ліцензія пожарна.pdf
09 січня 2020 16:20
ліцензія будівельна.pdf
09 січня 2020 16:20
Лист-гарантія.pdf
09 січня 2020 16:20
дозвіл 045.12.56.PDF
09 січня 2020 16:20
Договір страхування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10"

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10"
#00121844
Переможець 9 343 880,28
UAH
31 січня 2020 08:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 08:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10"
#00121844
9 343 880,28
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 09:27
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 08:32
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
07 липня 2021 08:28
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 14:25
Додаткова угода №4 (1).pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 08:22
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 08:22
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 08:01
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2020 07:58
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 16:40
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 16:21
Договір.pdf укладений
19 лютого 2020 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підстава оформлення додаткової угоди – пункт 4 частина 3 стаття 36 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII.
Номер договору про закупівлю: 21767-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21767-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21767-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21767-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21767-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 30 березня 2022
Сума оплати за договором: 9 156 411,05
UAH (в тому числі ПДВ 1 526 068,51 UAH)