Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 71330000-0 по ДК 021:2015 Інженерні послуги різні (Оцінка технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР енергоблоків ЮУАЕС у понадпроектний період експлуатації)
Code 71330000-0 according to DK 021: 2015 Various engineering services (Assessment of the technical condition of the components of the unit for sealing the reactor main joint of South-Ukraine Units during operation beyond design life)
Очікувана вартість
3 509 306,83 UAH
UA-2019-12-27-000262-a 56e38c91a0a840f2aba889a145d30d48
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Еnergoatom" (DS SU NPP)
National ID: 20915546
Contact point: FRANKO Yuriy
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 10:32
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 10:32
Початок аукціону: 30 березня 2020 15:13
Очікувана вартість: 3 509 306,83 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,42%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 27 грудня 2019 10:27
Enquiries until: 29 лютого 2020 10:32
Complaints submission until: до 06 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 березня 2020 10:32

Information

Estimated total value: 3 509 307 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,42 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник ВПЕ СНРтаПЕ - Круглов Володимир Вячеславович, тел. (05136) 4-23-78, vv_kruglov@sunpp.atom.gov.ua
Procurer's contact persons to communicate with tenderers for technical issues: Head of Lifetime Extension Section - Volodymyr KRUGLOV, tel. (05136) 4-23-78, vv_kruglov@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 71330000-0 по ДК 021:2015 Інженерні послуги різні (Оцінка технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР енергоблоків ЮУАЕС у понадпроектний період експлуатації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом». Строк надання послуг: початок –з дати підписання договору обома Сторонами та скріплення печаткою, кінець – 30.09.2021 року
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Code 71330000-0 according to DK 021: 2015 Various engineering services (Assessment of the technical condition of the components of the unit for sealing the reactor main joint of South-Ukraine Units during operation beyond design life)
CPV: 71330000-0
Період постачання: по 30 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки з Виконавцем за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) банківських днів після підписання акту здачі-приймання наданих послуг за етапом Календарного плана на підставі пред’явленого Виконавцем рахунка на оплату. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 16:11
Оголошення_eng.docx
15 січня 2020 14:52
Оголошення_eng.docx
27 грудня 2019 10:27
Оголошення_eng.docx
05 лютого 2020 16:05
Перелік змін.doc
05 лютого 2020 16:05
Додаток 4 Tехнічні вимоги.rtf
27 грудня 2019 10:27
Додаток 4 Tехнічні вимоги.doc
05 лютого 2020 16:05
71330000-0 Тендерна документація .doc
15 січня 2020 14:52
71330000-0 Тендерна документація .doc
27 грудня 2019 10:27
71330000-0 Тендерна документація .doc
15 січня 2020 14:52
Перелік змін.doc
27 грудня 2019 10:27
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
27 грудня 2019 10:27
Додаток 3 Істотні умови договору.doc
27 грудня 2019 10:27
Додаток 2 Проект договору.doc
27 грудня 2019 10:27
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо Тендерної документації
Дата подання: 10 січня 2020 13:13
Дата відповіді: 13 січня 2020 16:23
Доброго дня, просимо надати роз'яснення щодо положень Тендерної документації. В пункті «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вказано, що Досвідом виконання аналогічного договору вважаються роботи з розрахункового обґрунтування ГРР (розрахунки на статичну і циклічну міцність, а також на сейсмічні впливи і максимальну проектну аварію) з врахуванням обдуву ВБ і ГРР рециркуляційною підсистемою TL03 вентиляційної системи охолодження TL. Таке трактування поняття «аналогічного досвіду» вважаємо необґрунтованим, оскільки роботи з розрахункового обґрунтування можливості продовження терміну експлуатації деталей вузла ущільнення ГРР є складовою частиною (одним з етапів) робіт з оцінки технічного стану (що видно з таблиці, наведеної у розділі 5 Додатку 4 до ТД), але ж інші етапи робіт є не менш важливими. Потенційний виконавець повинен мати досвід за всіма складовими робіт, а не тальки за однією. Або, у разі залучення субпідрядної організації для виконання певних етапів робіт, потенційний виконавець повинен мати досвід за темою надання послуги – «Оцінка технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації стосовно наявності досвіду у наступний редакції: Досвідом виконання аналогічного договору вважаються роботи з оцінки технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Позитивний досвід робіт з ОТС і ПСЕ КР, ВБ, ГРР енергоблоків АЕС України, а також роботи з ОТС і ПСЕ деталей вузла ущільнення ГРР ЗАЕС-1,2,3,4 свідчать про те, що ОТС і ПТЕ деталей вузла ущільнення ГРР необхідно виконати з врахуванням обдуву ВБ і ГРР рециркуляційною підсистемою TL03 вентиляційної системи охолодження TL.
Також слід звернути увагу потенційних учасників на те, що після вимоги ДІЯРУ щодо врахування обдуву необхідно враховувати також і граничні умови теплообміну в зазорах між кришкою реактора та шпилькою ГРР і між кришкою та фланцем КР, що також передбачено технічними вимогами (див. п. 2.2, 2.3 і 3.4.1) та Робочою програмою, яка в свою чергу знаходиться на погодженні у ДІЯРУ.
Саме тому, починаючи з робіт з ОТС і ПТЕ КР, ВБ, ГРР ЗАЕС-3 і РАЕС-3 даний фактор обов’язково враховується.
Роз'яснення до ТД
Дата подання: 10 січня 2020 16:22
Дата відповіді: 13 січня 2020 16:24
При проведенні оцінки технічного стану другим етапом виконання робіт є «Обстеження технічного стану та додатковий контроль деталей вузла ущільнення ГРР», на якому проводяться механічні випробування, які включають визначення місць вирізки заготовок для виготовлення зразків, проведення механічних випробувань та досліджень, які дозволять встановити можливі зміни механічних властивостей по товщині перерізу та довжині деталей ущільнення ГРР, обробка та оцінка результатів досліджень та ін. Дані види робіт займають значну частину загального об’єму робіт з оцінки технічного стану. З наведеної у Додатку 4 до ТД інформації неможливо встановити детальний обсяг робіт по даному етапу. У Додатку 4 до ТД є посилання на Робочу програму (в якій мають бути наведені вимоги до виконання випробувань), проте сама Робоча програма не наведена. Просимо внести зміни до Технічних вимог (Додаток 4 до ТД) з вказанням детального обсягу робіт за даним етапом. Крім того, оскільки даний етап надання послуг є одним з ключових виникає необхідність використання спеціальних технічних засобів для виконання зазначених робіт. В зв’язку з цим вважаємо за необхідність включити до кваліфікаційних вимог у розділі «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пунктом 3 перелік наявного у виконавця обладнання (яке має відповідні атестати калібрування, повірки тощо), що буде використовуватись для виконання робіт за даним етапом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Стосовно першої частини запитання - У зв’язку з тим, що «Рабочая программа оценки технического состояния и продления срока эксплуатации деталей узла уплотнения главного разъема реактора энергоблока № 3 ОП ЮУАЭС» знаходиться на погоджені в ДІЯРУ - внесення змін у додаток 4 до ТД не є можливим;
- стосовно другої частини запитання - буде внесена відповідна зміна.
Запитання
Дата подання: 10 січня 2020 16:44
Дата відповіді: 13 січня 2020 16:24
Шановний Замовник! Тендерною документацією в Розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" частиною 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" в пункті «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагається наявність у працівників допуску до особливих робіт 1 категорії. Однак, варто відзначити, що для виконання вказаних робіт цілком достатньо допуску 2 категорії, оскільки різниця між даними категоріями полягає виключно у праві доступу до місць розташування важливих технічних елементів та основного обладнання ядерної установки, згідно Постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1997р № 1471 «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання». Оскільки виконання даних робіт проводиться поза місцями розташування важливих технічних елементів та основного обладнання ядерної установки просимо виключити із вимог тендерної документації пункт, що вимагає обов’язкову наявність допуску до особливих робіт 1 категорії у персоналу виконавця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде внесена відповідна зміна.
Внесення змін до ТД
Дата подання: 27 січня 2020 14:19
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:47
У відповіді на запитання щодо розуміння «аналогічного договору», Замовником наведені пояснення про необхідність обов’язкового врахування окремого розрахункового випадку при розрахунковому обґрунтуванні ГРР, а саме врахування обдуву ВБ і ГРР рециркуляційною підсистемою TL03 вентиляційної системи охолодження TL, що також вказано в Технічних вимогах. Проте, питання було в іншому: всі вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору (у відповідності до поточної редакції Тендерної документації) стосуються тільки розрахункового обґрунтування ГРР, в той час як при наданні послуг з оцінки технічного стану (що видно з таблиці, наведеної у розділі 5 Додатку 4 до ТД), повинні бути включені й інші (наприклад аналіз документації і досвіду експлуатації деталей вузла ущільнення ГРР, обстеження технічного стану та додатковий контроль деталей вузла ущільнення ГРР, розробка заключного звіту з оцінки технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР енергоблоків ЮУАЕС у понадпроектний період експлуатації), які є невід’ємною технічною складовою послуг, що надаються. Нехтування вимог стосовно досвіду, що стосується решти етапів надання послуг, окрім розрахунків на міцність, призводить до можливості перемоги у тендері учасника, який не має досвіду виконання за всіма складовими етапами роботи. Тому, вдруге переконливо просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, що стосуються наявності досвіду, у наступний редакції: "Досвідом виконання аналогічного договору вважаються роботи з оцінки технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана робота згідно вимог Держатомрегулювання України є додатковою до проведеної оцінки технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР, а розрахункове обґрунтування за результатами додаткового контролю металу є основоположним для безпечної довгострокової експлуатації даного вузла. У зв'язку з цим вважаємо, що внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Також повідомляємо, що згідно документу «Рабочая программа оценки технического состояния и продления срока эксплуатации деталей узла уплотнения главного разъема реактора энергоблока № 3 ОП ЮУАЭС», а саме пункту 1.12 під оцінкою технічного стану мається на увазі проведення додаткового контролю металу і виконання розрахункового обґрунтування безпечної експлуатації.
Зміна ТД
Дата подання: 31 січня 2020 09:42
Дата відповіді: 04 лютого 2020 09:42
Як було зазначено у відповіді Замовника: «…розрахункове обґрунтування за результатами додаткового контролю металу є основоположним для безпечної довгострокової експлуатації даного вузла». В свою чергу, виконання додаткового контролю металу є окремим незалежним і обов’язковим видом робіт, який включає в себе інші важливі етапи (визначення місць вирізки заготовок для виготовлення зразків, виготовлення необхідної кількості зразків, проведення механічних випробувань декількох видів, обробка результатів випробувань і т.ін.), та для забезпечення якості і можливості їх виконання вимагають наявність відповідного досвіду у потенційного виконавця. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації стосовно наявності досвіду у наступний редакції: Досвідом виконання аналогічного договору вважаються роботи з оцінки технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР, що включали розрахункове обґрунтування безпечної експлуатації та виконання механічних випробувань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації містяться вимоги щодо наявності досвіду за всіма аспектами робіт з ОТС і ПТЕ деталей вузла ущільнення ГРР.
Зазначимо, що відповідно до п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Замовником установлені кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні відповідати основній меті закупівлі: надання послуги відповідно до встановлених термінів та отримання гарантованого позитивного результату.
Дискриминационные условия ТД
Дата подання: 31 січня 2020 09:47
Дата відповіді: 04 лютого 2020 09:42
Суть учета обдува ВБ и ГРР состоит в определении граничных условий на поверхностях рассчитываемых элементов, которые можно получить по результатам теплогидравлических расчетов, аналогичных тем, которые выполняются для оборудования I контура. Поэтому требование опыта выполнения расчетов именно с учетом обдува ВБ и ГРР от системы TL03 является дискриминационным, т.к. необосновано сужает круг потенциальных участников. Просим устранить это требование и внести изменение в тендерную документацию. Кроме того, при выполнении аналогичного расчетного обоснования деталей уплотнения ГРР РАЭС-3 данный аспект не учитывался и не указывался в качестве квалификационных критериев.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Позитивний досвід робіт з ОТС і ПСЕ КР, ВБ, ГРР енергоблоків АЕС України, а також роботи з ОТС і ПСЕ деталей вузла ущільнення ГРР ЗАЕС-1,2,3,4 свідчать про те, що ОТС і ПТЕ деталей вузла ущільнення ГРР необхідно виконати з врахуванням обдуву ВБ і ГРР рециркуляційною підсистемою TL03 вентиляційної системи охолодження TL.
Також слід звернути увагу потенційних учасників на те, що після вимоги ДІЯРУ щодо врахування обдуву необхідно враховувати також і граничні умови теплообміну в зазорах між кришкою реактора та шпилькою ГРР і між кришкою та фланцем КР, що також передбачено технічними вимогами (див. п. 2.2, 2.3 і 3.4.1) та Робочою програмою, яка в свою чергу знаходиться на погодженні у ДІЯРУ.
Саме тому, починаючи з робіт з ОТС і ПТЕ КР, ВБ, ГРР ЗАЕС-3 і РАЕС-3 даний фактор обов’язково враховується.
Питання
Дата подання: 11 лютого 2020 16:24
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:32
За період експлуатації деталей вузла ущільнення ГРР можуть мати місце зміни структурних та механічних властивостей металу, зокрема зменшення здатності металу поглинати механічну енергію в процесі деформування, що, як відомо, при її зниженні може призвести до крихкого руйнування металу. Позитивний (погоджений ДІЯРУ) досвід додаткового контролю деталей вузлів ущільнення ГРР для енергоблоків ВВЕР-1000 ВП РАЕС та ВП ЗАЕС показує, що окрім виконання руйнівного контролю шляхом випробування на статичне розтягнення, також передбачались і проводились визначення ударної в’язкості металу, хімічного складу та проведення металографічних досліджень. Оскільки в ТД та у відповідях Замовника неодноразово наголошено на необхідності врахування позитивного досвіду виконання аналогічних робіт, просимо внести зміни до ТД – додати необхідність проведення зазначених вище випробування та позначити місця вирізки зразків металу в Додатку А. Внесення таких змін дозволить комплексно та більш коректно провести оцінку технічного стану та можливості продовження строку експлуатації деталей вузла ущільнення ГРР.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку 4 до ТД, а саме п.3.1. «Загальні вимоги» - Всі послуги виконуються відповідно до робочої програми ПМ.3.3812.0007 «Рабочая программа оценки технического состояния и продления срока эксплуатации деталей узла уплотнения главного разъема реактора энергоблока № 3 ОП ЮУАЭС».
Стосовно внесення змін у додаток 4 до ТД (Технічні вимоги) 13.01.2020 року Замовником були опубліковані відповідні розяснення:
- у зв’язку з тим, що «Рабочая программа оценки технического состояния и продления срока эксплуатации деталей узла уплотнения главного разъема реактора энергоблока № 3 ОП ЮУАЭС» знаходиться на погоджені в ДІЯРУ - внесення змін у додаток 4 до ТД не є можливим.
Питання стосовно досвіду
Дата подання: 26 лютого 2020 16:47
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:09
У відповіді на запитання від 30 січня 2020 року Замовник зазначив: «…згідно документу «Рабочая программа оценки технического состояния и продления срока эксплуатации деталей узла уплотнения главного разъема реактора энергоблока № 3 ОП ЮУАЭС», а саме пункту 1.12 під оцінкою технічного стану мається на увазі проведення додаткового контролю металу і виконання розрахункового обґрунтування безпечної експлуатації». Проте у своїй наступній відповіді від 04 лютого 2020 року міститься наступне: «В тендерній документації містяться вимоги щодо наявності досвіду за всіма аспектами робіт з ОТС і ПТЕ деталей вузла ущільнення ГРР». Тобто, виходячи з відповідей Замовника, в ТД кваліфікаційним критерієм щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору має бути: а) досвід проведення додаткового контролю металу (з проведенням механічних випробувань); б) досвід виконання розрахункового обґрунтування. Натомість (в поточній редакції ТД) в питанні, що стосується «Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» зазначено, що «Досвідом виконання аналогічного договору вважаються роботи з розрахункового обґрунтування ГРР (розрахунки на статичну і циклічну міцність, а також на сейсмічні впливи і максимальну проектну аварію) з врахуванням обдуву ВБ і ГРР рециркуляційною підсистемою TL03 вентиляційної системи охолодження TL». При цьому немає жодної згадки про досвід проведення додаткового контролю металу (з проведенням механічних випробувань), що передбачений п. 1.12 («Рабочей программы оценки технического состояния и продления срока эксплуатации деталей узла уплотнения главного разъема реактора энергоблока № 3 ОП ЮУАЭС»). Це при тому, що всі послуги (у відповідності то Технічних вимог) виконуються відповідно до робочої програми ПМ.3.3812.0007. Також доцільно наголосити, що кваліфікаційні вимоги (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, п. п. 3) стосовно наявності обладнання є неповними, оскільки лише наявність обладнання для проведення механічних випробувань не доводить наявність досвіду успішного надання послуг, а лише натякає на теоретичну спроможність. В зв’язку з наведеними вище аргументами, просимо усунути протиріччя та викласти пункт стосовно наявності досвіду у наступній редакції: Досвідом виконання аналогічного договору вважаються роботи, що включають всі аспекти робіт з ОТС і ПТЕ деталей вузла ущільнення ГРР.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По суті питання повідомляємо наступне, згідно вимог Держатомрегулювання України дана робота є додатковою до проведеної оцінки технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР, а розрахункове обґрунтування за результатами додаткового контролю металу є основоположним для безпечної довгострокової експлуатації даного вузла.
Також повідомляємо, що в тендерній документації містяться вимоги щодо наявності досвіду за всіма аспектами робіт з ОТС і ПТЕ деталей вузла ущільнення ГРР.
Зазначимо, що відповідно до п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Замовником установлені кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні відповідати основній меті закупівлі: надання послуги відповідно до встановлених термінів та отримання гарантованого позитивного результату.
Запитання
Дата подання: 28 лютого 2020 17:09
Дата відповіді: 04 березня 2020 09:36
Шановний Замовник, складається враження, що ви вперто не чуєте суті запитання. Або не хочете почути: 26 лютого 2020 р. Вам писали про те, що Ваші ж слова розходяться з тим, що написано в ТД. А Ви і в цій відповіді (28.02.2020 р.) пишете, що «…в тендерній документації містяться вимоги щодо наявності досвіду за всіма аспектами робіт з ОТС і ПТЕ деталей вузла ущільнення ГРР». Але в тендерній документації НЕМАЄ ВИМОГ ЩОДО НАЯВНОСТІ ДОСВІДУ у потенційного виконавця ЗА ВСІМА АСПЕКТАМИ РОБІТ (так, саме досвіду за всіма аспектами робіт – почуйте вже це, нарешті)! Розрахунковое обґрунтування – це не «всі аспекти робіт»! А наявність обладнання та метріально-технічної бази – це один з кваліфікаційних критеріїв, а не вимога щодо наявності досвіду! Дайте, будь ласка, нормальну відповідь на запитання 26.02.2020 р., або Вам її доведеться давати в АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно «Кваліфікаційних критеріїв» у підрозділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» зазначається наступне:
«Довідка про наявність успішного досвіду виконання і завершення в якості постачальника протягом останніх п’яти років не менше одного договору з оцінки технічного стану та продовження строку експлуатації головного роз’єму реактора ВВЕР-1000 з узгодженням звітних матеріалів в ДІЯРУ, підписана уповноваженою особою учасника та оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). До довідки обов’язково додаються листи-відгуки, що повинні підтвердити наявність досвіду виконання вищезазначених послуг.
Досвідом виконання аналогічного договору вважаються роботи з розрахункового обґрунтування ГРР (розрахунки на статичну і циклічну міцність, а також на сейсмічні впливи і максимальну проектну аварію) з врахуванням обдуву ВБ і ГРР рециркуляційною підсистемою TL03 вентиляційної системи охолодження TL».
Вказаний кваліфікаційний критерій повинен трактуватися наступним чином.
Потенційний учасник повинен володіти досвідом з «…виконання і завершення в якості постачальника протягом останніх п’яти років не менше одного договору з ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТА ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ головного роз’єму реактора ВВЕР-1000 з узгодженням звітних матеріалів в ДІЯРУ» взагалі, тобто мати досвід з надання послуг з ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ за всіма аспектами ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ.
Окрім цього, як зазначалося вже в двох відповідях, починаючи з робіт з ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТА ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ КР, ВБ, ГРР ЗАЕС-3 і РАЕС-3 обов’язково повинен враховуватися обдув ВБ і ГРР рециркуляційною підсистемою TL03 вентиляційної системи охолодження TL, що є однією з ключових вимог ДІЯРУ до такої роботи. Саме тому у кваліфікаційний критерій для потенційного учасника, який має досвід ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ЗА ВСІМА АСПЕКТАМИ (див. пояснення в абзаці вище), додано важливу для даної роботи щодо досвіду особливість: «виконанням аналогічного договору вважаються роботи з розрахункового обґрунтування ГРР (розрахунки на статичну і циклічну міцність, а також на сейсмічні впливи і максимальну проектну аварію) з врахуванням обдуву ВБ і ГРР рециркуляційною підсистемою TL03 вентиляційної системи охолодження TL».
Додатково зазначимо, що відповідно до п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Замовником установлені кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні відповідати основній меті закупівлі: надання послуги відповідно до встановлених термінів та отримання гарантованого позитивного результату.
Питання
Дата подання: 28 лютого 2020 17:40
Дата відповіді: 04 березня 2020 09:37
Шановний Замовник, Ви неодноразово у своїх відповідях наголошуєте на тому, що «дана робота є додатковою до проведеної оцінки технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР, а розрахункове обґрунтування за результатами додаткового контролю металу є основоположним для безпечної довгострокової експлуатації даного вузла». Будь ласка, дайте пояснення тому факту, що одним з етапів (першим) надання послуг за предметом закупівлі є «Аналіз документації і досвіду експлуатації деталей вузла ущільнення ГРР». Якщо оцінка технічного стану деталей вузла ущільнення ВЖЕ ВИКОНАНА, то вона мала включати в себе аналіз документації і досвіду експлуатації деталей вузла ущільнення ГРР. Просимо усунути дану невідповідність шляхом внесення змін до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До вузла ущільнення ГРР входять наступні деталі:
– фланець кришки реактора;
– фланець корпусу реактора;
– шпилькові гнізда в фланці корпусу реактора;
– канавки на фланці корпусу реактора для встановлення нікелевих прокладок;
– нікелеві прокладки;
– кріпильні деталі (шпильки, гайки, шайби, сектора проміжні);
– стрижні контролю витяжки шпильок.
Оскільки кріпильні елементи є замінюваними елементами, то в рамках ОТС і ПТЕ КР, ВБ, ГРР роботи з ОТС і ПТЕ кріпильних деталей ГРР не виконувалися. Тому, під терміном «Аналіз документації і досвіду експлуатації деталей вузла ущільнення ГРР» необхідно розуміти виконання аналізу документації і досвіду експлуатації кріпильних деталей вузла ущільнення ГРР, а також (за необхідності) узагальнення цієї інформації з відповідними роботами для ГРР, які були виконані в рамках ОТС і ПТЕ КР, ВБ, ГРР. Саме тому ВП ЮУАЕС була вжито фразу "…дана робота є додатковою до проведеної оцінки технічного стану деталей вузла ущільнення ГРР…".
Порушення ЗУ
Дата подання: 28 лютого 2020 18:11
Дата відповіді: 04 березня 2020 09:38
Згідно Додатку 4 до ТД (Технічні вимоги), а саме п.3.1. «Загальні вимоги» - всі послуги, що необхідно надати за предметом закупівлі, виконуються відповідно до робочої програми ПМ.3.3812.0007 «Рабочая программа оценки технического состояния и продления срока эксплуатации деталей узла уплотнения главного разъема реактора энергоблока № 3 ОП ЮУАЭС». Замовником роз’яснено, що Робоча програма, відповідно до якої необхідно надати усі послуги за предметом закупівлі (ПМ.3.3812.0007 «Рабочая программа оценки технического состояния и продления срока эксплуатации деталей узла уплотнения главного разъема реактора энергоблока № 3 ОП ЮУАЭС») НЕ ЗАТВЕРДЖЕНА В ДІЯРУ. Відповідно до ст.3 З.У. «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників. Статтею 22 З.У. «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. За приписами Положення про Державну інспекцію ядерного регулювання України затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. N 363, Держатомрегулювання відповідно до покладених на нього завдань: готує загальнодержавні та інші програми з безпеки використання ядерної енергії. За вказаних обставин, зокрема, за відсутності затвердженої робочої програми в ДІЯРУ, відповідно до якої необхідно надати усі послуги за предметом закупівлі, Замовником порушуються вимоги ст.ст.3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник закупівлі із врахуванням наявної обставини - відсутності затвердженої робочої програми в ДІЯРУ, не може встановити реальну собівартість робіт/послуг за предметом закупівлі, що призводить до дискримінації останнього, не співвідноситься із принципом максимальної економії та ефективності, призводить до порушень закупівлі на підставі ст.22, які замовник не зможе усунути, якщо не внести зміни до ТД. Відтак, вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( ст.ст.3, 22 З.У. «Про публічні закупівлі») шляхом внесення змін до ТД в частині Додатку 4 до ТД (Технічні вимоги), а саме п.3.1. «Загальні вимоги» або перенести строки проведення процедури закупівлі/відмінити в цілому.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Об’єм робіт, передбачений в рамках надання даної послуги повністю описаний в розділах Технічних вимог, що містяться в Додатку 4 до ТД. Поруч з іншими розділами Технічних вимог, які містять інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, Технічні вимоги включають Розділ 2.3 «Об’єм послуги» з детальним поетапним переліком необхідних робіт. Повідомляємо, що положення ПМ.3.3812.0007 не впливає на об’єм, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а лише детальніше описують окремі положення Технічних вимог, зважаючи на специфічні умови експлуатації конкретного енергоблоку та досвід виконання аналогічних робіт для інших енергоблоків. Додатково зазначимо, що ПМ.3.3812.0007 є внутрішнім документом ВП ЮУАЕС та буде наданий переможцю конкурсу на надання послуг безпосередньо перед початком виконання робіт.
Таким чином, у Технічних вимогах, що є невід’ємною частиною ТД, чітко зазначено мету, призначення предмета закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, етапи виконання робіт (розділ 5), та інше, тому, це питання є безпідставним.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 березня 2020
UA-2019-12-27-000262-a56e38c91a0a840f2aba889a145d30d48
Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна, Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
a.s. ÚJV Řež Документи
Допущено до аукціону

Документи

10 березня 2020 10:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 квітня 2020 21:04
Електронний підпис
02 квітня 2020 21:00
Документи переможця
30 березня 2020 20:48
Електронний підпис
30 березня 2020 17:03
Коштрис Excel
30 березня 2020 17:03
Кошторис
30 березня 2020 17:02
Цінова пропозиція
06 березня 2020 16:07
Електронний підпис
06 березня 2020 16:07
Електронний підпис
06 березня 2020 15:35
10_Пдв Витяг.pdf
06 березня 2020 15:35
09_Щодо АТ.pdf
06 березня 2020 15:35
08_Лист про підприємство.pdf
06 березня 2020 15:35
Гарантія.7z
06 березня 2020 15:35
06_Повноваження.pdf
06 березня 2020 15:35
05_Техвимоги.pdf
06 березня 2020 15:35
04_17 ст.pdf
06 березня 2020 15:35
03_Досвід.pdf
06 березня 2020 15:35
02_Довідка про персонал.pdf
06 березня 2020 15:35
01_Довіжка про мат базу.pdf
06 березня 2020 15:35
16_ISO.pdf
06 березня 2020 15:35
15_Рішення постачальника.pdf
06 березня 2020 15:35
14_Щодо субпідряду.pdf
06 березня 2020 15:35
13_Щодо санкцій.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 10:04
strahovka.zip
10 березня 2020 10:04
Cenova propozicija.pdf
10 березня 2020 10:04
15 Kincevye beneficiari.pdf
10 березня 2020 10:04
14 Torg reestr.pdf
10 березня 2020 10:04
13 Postavscik NAEKa.pdf
10 березня 2020 10:04
11 Sankcii.pdf
10 березня 2020 10:04
10 Soglasie s umovami.pdf
10 березня 2020 10:04
9 Ediny nalog.pdf
10 березня 2020 10:04
8 Platelscik NDS.pdf
10 березня 2020 10:04
7 Akcioneri.pdf
10 березня 2020 10:04
6 informacija o firme.pdf
10 березня 2020 10:04
4 Pravo podpisu.pdf
10 березня 2020 10:04
3 Tex vymogi.pdf
10 березня 2020 10:04
2 Vidsutnost pidstav.pdf
10 березня 2020 10:04
1 5 Dosvit.pdf
10 березня 2020 10:04
1 4 Pracovniki.pdf
10 березня 2020 10:04
1 3 Najav pribori.pdf
10 березня 2020 10:04
1 2 Kodi.pdf
10 березня 2020 10:04
1 1 Komputery.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"

a.s. ÚJV Řež

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР" 3 400 000,00
UAH
3 400 000,00
UAH
Документи
a.s. ÚJV Řež 3 500 600,00
UAH
3 500 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 21:04
Електронний підпис
02 квітня 2020 21:00
Документи переможця
30 березня 2020 20:48
Електронний підпис
30 березня 2020 17:03
Коштрис Excel
30 березня 2020 17:03
Кошторис
30 березня 2020 17:02
Цінова пропозиція
06 березня 2020 16:07
Електронний підпис
06 березня 2020 16:07
Електронний підпис
06 березня 2020 15:35
10_Пдв Витяг.pdf
06 березня 2020 15:35
09_Щодо АТ.pdf
06 березня 2020 15:35
08_Лист про підприємство.pdf
06 березня 2020 15:35
Гарантія.7z
06 березня 2020 15:35
06_Повноваження.pdf
06 березня 2020 15:35
05_Техвимоги.pdf
06 березня 2020 15:35
04_17 ст.pdf
06 березня 2020 15:35
03_Досвід.pdf
06 березня 2020 15:35
02_Довідка про персонал.pdf
06 березня 2020 15:35
01_Довіжка про мат базу.pdf
06 березня 2020 15:35
16_ISO.pdf
06 березня 2020 15:35
15_Рішення постачальника.pdf
06 березня 2020 15:35
14_Щодо субпідряду.pdf
06 березня 2020 15:35
13_Щодо санкцій.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 10:04
strahovka.zip
10 березня 2020 10:04
Cenova propozicija.pdf
10 березня 2020 10:04
15 Kincevye beneficiari.pdf
10 березня 2020 10:04
14 Torg reestr.pdf
10 березня 2020 10:04
13 Postavscik NAEKa.pdf
10 березня 2020 10:04
11 Sankcii.pdf
10 березня 2020 10:04
10 Soglasie s umovami.pdf
10 березня 2020 10:04
9 Ediny nalog.pdf
10 березня 2020 10:04
8 Platelscik NDS.pdf
10 березня 2020 10:04
7 Akcioneri.pdf
10 березня 2020 10:04
6 informacija o firme.pdf
10 березня 2020 10:04
4 Pravo podpisu.pdf
10 березня 2020 10:04
3 Tex vymogi.pdf
10 березня 2020 10:04
2 Vidsutnost pidstav.pdf
10 березня 2020 10:04
1 5 Dosvit.pdf
10 березня 2020 10:04
1 4 Pracovniki.pdf
10 березня 2020 10:04
1 3 Najav pribori.pdf
10 березня 2020 10:04
1 2 Kodi.pdf
10 березня 2020 10:04
1 1 Komputery.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"

a.s. ÚJV Řež

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"
#24264063
Переможець 3 400 000,00
UAH
02 квітня 2020 09:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІПП-ЦЕНТР"
#24264063
3 400 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 11:18
Електронний підпис укладений
24 листопада 2023 16:09
Додаткова угода 5 .pdf зміни до договору
24 листопада 2023 16:08
Електронний підпис укладений
26 травня 2023 10:18
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 травня 2023 10:17
Електронний підпис укладений
06 квітня 2023 16:41
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 квітня 2023 16:41
Електронний підпис укладений
27 червня 2022 16:16
Додаткова угода _2 .pdf зміни до договору
27 червня 2022 16:15
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 15:31
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 15:30
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 09:21
Договір.pdf укладений
22 квітня 2020 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення термінів надання послуг
Номер договору про закупівлю: 48-123-01-20-06349
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пролонгація терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 48-123-01-20-06349
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення терміну розрахунків за фактично надані послуги до 19.05.2023
Номер договору про закупівлю: 48-123-01-20-06349
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення термінів надання послуг
Номер договору про закупівлю: 48-123-01-20-06349
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення термінів надання послуг та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 48-123-01-20-06349
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2025
Сума оплати за договором: 4 080 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 680 000,00 UAH)