Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єктів та приміщень, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовини та прекурсорів
Очікувана вартість
65 688,00 UAH
UA-2019-12-27-000236-c d6cdf42a822a4667bef31db4616484f6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Перетятько Анжела

+380629336356 ssmp20a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станція швидкої медичної допомоги м. Маріуполь - відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально профілактичної установи "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 38653814
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Бахмутська, 20б
Контактна особа: Перетятько Анжела
+380629336356
ssmp20a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Пункт закону cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи Обгрунтування Згідно наказу Міністерства внутрішніх справ України № 1053 від 01.09.2015 р. «Про затвердження Критеріїв, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг» та статті 23 Закону України “Про Національну поліцію” ,керуючись п.18 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»-охоронні послуги приміщень для зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів може здійснювати виключно Поліція охорони Національної поліції України на договірних засадах. З 07 листопада 2015 року запроваджено діяльність поліції охорони Національної поліції України, яка стала правонаступником Державної служби охорони при МВС України, відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», постанов Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 року № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ», від 28 жовтня 2015 року № 877 «Про затвердження Положення про Національну поліцію» та положень територіальних органів поліції охорони, затверджених наказами Департаменту поліції охорони. Отже, Національна поліція та її територіальні органи поліції охорони є єдиною централізованою системою і займає монопольне положення на ринку забезпечення охорони об’єктів, які затверджені постановою КМУ від 21.11.2018 №975. На підставі викладеного, прийняте рішення про застосування переговорної процедури щодо закупівлі Послуг з охорони приміщень, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовини та прекурсорів, Станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполь-відокремленого структурного підрозділу комунально-лікувальної установи «Обласний цент екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» , відповідно до положень п.2 ч.2 ст.35 Закону, з причини відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 12:02
Оскарження наміру укласти договір: 07 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 посл.
Послуги з охорони об’єктів та приміщень, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовини та прекурсорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата замовлених послуг здійснюється Замовником на умовах оплати отриманих послуг по факту їх надання, шляхом щомісячних виплат сум ,на підставі отриманих від Виконавця рахунків та актів виконаних робіт. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

27 грудня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 11:49
Обгрунтування переговорної процедури з УПО.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
#40109084
Переможець 65 688,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 12:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
#40109084
65 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 10:58
д.у.5949 (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 08:39
Додаткова угода №1 до договору 5949Мр (1).pdf зміни до договору
15 січня 2020 08:39
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 08:14
Додатки №1,2,3 до договору 5949Мр.pdf укладений
15 січня 2020 08:13
Додаток №4,5,6 до договору №5949Мр.pdf укладений
15 січня 2020 08:13
Договір 5949Мр.pdf укладений
15 січня 2020 08:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі"зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 5949/Мр
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з реорганізацію шляхом перетворення КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», керуючись розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 17 грудня 2018 року № 1503/5-18 «Про реорганізацію закладів охорони здоров’я Донецької області, які знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебуває в управлінні Донецької обласної ради», відповідно до виписки з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата та номер запису- 24.01.2020, 1 270 145 0000 006641)
Номер договору про закупівлю: 5949/Мр
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 422,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 737,00 UAH)