Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуги з експлуатації та обслуговування газового та супутнього обладнання котельні КНП "ООДКЛ"ООР").
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-12-27-000200-a 9d32eae096a24f93933d3c30058ffd21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарчук Ірина Володимирівна

+380487055311 odkbcb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня" ООР"
Код ЄДРПОУ: 01998532
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Контактна особа: Бондарчук Ірина Володимирівна
+380487055311
odkbcb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 10:06
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 10:06
Початок аукціону: 21 січня 2020 14:24
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатації та обслуговування газового та супутнього обладнання котельні КНП "ООДКЛ"ООР"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата «Замовником» здійснюється на підставі акту наданих послуг та рахунку за фактично надані послуги «Учасником» протягом 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відтермінування платежу до 31 грудня 2020 року. Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковому порядку за кошти місцевого бюджету, власного бюджету та за рахунок інших коштів Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 10:03
Проект договору.doc
27 грудня 2019 10:03
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО" 342 000,00
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКБ ТЕПЛОТЕХНИКА" 346 000,00
UAH з ПДВ
346 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 15:05
Документи Переможця.pdf
16 січня 2020 13:31
Електронний підпис
16 січня 2020 13:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 09:09
Щодо підстав відмови.pdf
17 січня 2020 09:09
Технічні вимоги 2.pdf
17 січня 2020 09:09
Технічні вимоги 1.pdf
17 січня 2020 09:09
Протокол зборів.pdf
17 січня 2020 09:09
Дозвіл 2.pdf
17 січня 2020 09:09
Дозвіл 1.pdf
17 січня 2020 09:09
Договір 5.pdf
17 січня 2020 09:09
Договір 4.pdf
17 січня 2020 09:09
Договір 3.pdf
17 січня 2020 09:09
Договір 2.pdf
17 січня 2020 09:08
Договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОБЛТЕПЛО"

ТОВ "СКБ ТЕПЛОТЕХНИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
Переможець 342 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 11:12
Дод.уг.4 від 21.01.2021 р. до Дог. 2ВТ від 04.02.2020 р..PDF зміни до договору
21 січня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 11:07
Дод.уг.4 від 21.01.2021 р. до Дог. 2ВТ від 04.02.2020 р..PDF зміни до договору
21 січня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:36
Дод.уг.3 від 28.12.2020 р. до Дог.2ВТ від 04.02.2020 р..PDF зміни до договору
28 грудня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 13:25
Дод.угода 2 від 07.08.20 до дог 2ВТ від 04.02.20.PDF зміни до договору
07 серпня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 11:37
Дод.уг. 1 від 26.03.2020р. до Дог.2ВТ від 04.02.2020 р..pdf зміни до договору
26 березня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 11:08
Договір укладений
04 лютого 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в преамбулу та до розділу 14 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" Договору №2/ВТ від 04.02.2020 року в частині відомостей про директора Товариства з обмеженою відповідальністю "ОБЛТЕПЛО" (Виконавця).
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення уточнення та корективи до п.3.1 розділу 3 "Ціна договору". Внесення змін до розділу 14 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами та доповненнями), а також згідно з пунктом 12.3.7 розділу 12 "Інші умови" Договору №2/ВТ від 04.02.2020 року, відповідно до яких дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору №2/ВТ від 04.02.2020 року (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Предметом додаткової угоди є питання визначення ціни Договору про закупівлю з надання послуг з експлуатації та обслуговування газового та супутнього обладнання котельні КНП "ООДКЛ"ООР" на строк його дії в 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме 342000, 00 грн. (триста сорок дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ достатній для проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі згідно частини 5 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями). Загальна сума витрат на придбання послуги з експлуатації та обслуговування газового та супутнього обладнання котельні КНП "ООДКЛ" ООР" за січень 2021 року, визначених цією додатквою угодою до Договору, становить 34200,00 грн. (тридцять чотири тисячі двісті гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Предметом додаткової угоди є питання визначення ціни Договору про закупівлю з надання послуг з експлуатації та обслуговування газового та супутнього обладнання котельні КНП "ООДКЛ"ООР" на строк його дії в 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме 342000, 00 грн. (триста сорок дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ достатній для проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі згядно частини 5 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями). Загальна сума витрат на придбання послуги з експлуатації та обслуговування газового та супутнього обладнання котельні КНП "ООДКЛ" ООР" за січень 2021 року, визначених цією додатквою угодою до Договору, становить 34200,00 грн. (тридцять чотири тисячі двісті гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ
Номер договору про закупівлю: 2/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 342 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 000,00 UAH)