Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Війтовецької амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Слави, 12, в смт. Війтівці Волочиського району Хмельницької області (коригування)
Очікувана вартість
553 400,88 UAH
UA-2019-12-26-001659-c ee56df479d004c61b8cdc00cad1dda03
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пйонтик Олена Володимирівна

+380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113
Контактна особа: Пйонтик Олена Володимирівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні та якісні характеристики робіт відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Війтовецької амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Слави, 12, в смт. Війтівці Волочиського району Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31256, Україна, Хмельницька область, в смт. Війтівці. Волочиський район, вул. Слави, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Закупівля здійснюється за бюджетні кошти. Поточні розрахунки Замовника з Підрядником за виконані Роботи проводяться протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Замовником актів КБ-2в, КБ-3, відповідно до розділу 5 цього Договору. Розрахунки за придбані Підрядником матеріали Замовник проводить протягом 10-ти банківських днів з моменту надання документів, які підтверджують придбання таких матеріалів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 грудня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Поділля Флай-Буд»
#38661998
Переможець 553 400,88
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 18:16

Документи

26 грудня 2019 18:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 10:54
ду 1 війтівці скан.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 18:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін (зменшення суми договору)
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML